P
Pihi ku mikä?
Vieras
Onko muita, jotka säästävät kaiken mahdollisen, esim. veronpalautukset "pahan päivän varalle" tai lyhentävät niillä lainoja? Tai yleensäkin joka tilistä pihistää jonkin verran lainojen nopeampaan lyhennykseen,? TIEDÄN että kaikilla se ei ole mahdollista, mutta itse olen aika Roope Setä, kävelen mieluummin työmatkat kuin ostaisimme toisen auton tai edes bussikortin, käytän pääsääntöisesti kirppareita ja ostan lihat jne. pakkaseen aina kun kaupan -50% hyllyltä ne bongaan. Eli nämä ovat ihan omia valintoja ja paljon säästyy pienellä vaivannäollä.
Tuntuu, että paljon on niitä, jotka elävät "yli varojensa" oli elämäntilanne mikä tahansa, kun kuitenkaan "ei pysty säästämään tai asioihin vaikuttamaan" Itse taas pelkään pahinta, enkä tosiaan törsää vaikka voisinkin. Kaipa se lapsuuskodin OIKEA KÖYHYYS jotain on opettanut, tietty välillä voisi ottaa iisimminkin
Vaikka jotkut oikeasti kauhistelevatkin, etten ole koskaan käynyt ulkomailla tms, niin ainakaan ei tarvitse niitä matkoja maksella vielä vuosi reissun jälkeen. Ja sitä mitä ei ole ollut, ei osaa kaivata 
Ok. Kukaan ei ymmärtänyt pointtia, kai se oli se, että joka kaikessa säästäminen on harrastukseni ja salainen kiksin tuojani
Ja kyllä meillä kaupassa kaydään ja mukavasti elellään. Omasta mielestämme, ja sehän on tärkein
Mukavaa ja rauhallista joulua, älkääkä oikeasti seotko niiden joululahjaostojenne kanssa..
Tuntuu, että paljon on niitä, jotka elävät "yli varojensa" oli elämäntilanne mikä tahansa, kun kuitenkaan "ei pysty säästämään tai asioihin vaikuttamaan" Itse taas pelkään pahinta, enkä tosiaan törsää vaikka voisinkin. Kaipa se lapsuuskodin OIKEA KÖYHYYS jotain on opettanut, tietty välillä voisi ottaa iisimminkin
Ok. Kukaan ei ymmärtänyt pointtia, kai se oli se, että joka kaikessa säästäminen on harrastukseni ja salainen kiksin tuojani