Muita painonvartijoita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavoite -15kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tavoite -15kg

Vieras
Miten nopeasti teillä on alkanut tuloksia näkymään ja paino tippumaan? Olen vasta aloitellut taas painonvartijoissa ja nyt toivottavasti viimeistä kertaa :) Ajatuksissa vahvasti koko elämäntaparemontti! Eli ei enää mitään kuurijuttuja!

Pudotin aikoinaan 45kg osittain painonvartioiden avulla. 2 vuotta meni tähän urakkaan....
Kävin siellä ottamassa tietoa ja miten se onnistuu ja pudotin sitten kotona ihan itsekseni. Tsemppiä sinulle !

kyllähän se riippuu lähtötilanteesta (paino, kehonkoostumus jne.) kuinka nopeasti niitä tuloksia huomaa. Jos pienen painoinen ihminen näyttää hoikemmalta jo kun pari kiloa on pudonnut, yli satakiloinen joutuu laihduttamaan kymmenenkin kiloa, ennen kuin tulokset näkyy. Mutta siis elämäntapamuutos on todellakin keskeisin asia jos mielii pysyä normaalipainossa läpi elämänsä. Kuuri on aika kuuri, joka kestää hetken ja sitten taas palataan normaaleihin tapoihin... Ruokavalion ja liikuntatottumusten tulee olla sellaiset, joita jaksat ja haluat noudattaa koko loppu elämän ajan.

Onnea mahtavasta pudotuksesta sinulle "-45kg"!!! Aivan upeaa!
Ja tuo on kyllä niin totta, että riippuu tosi paljon lähtötilanteesta, että miten nopeasti tulokset alkavat näkymään. Jotenkin tuntuisi, että mulla varmaan tulokset näkyy nopeastikin, toivon ainakin niin! Aiemmilla kerroilla olen päässyt tosi hyvin laihdutukseen mukaan, mutta sitten ote on lipsahtanut... nyt motivaatio on kyllä ihan toista luokkaa!!

Yhteistyössä