***Huoh***..pohdintaa painosta, täälläkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
MIKÄ ihme siinä nyt on...ylimääräisiä kiloja siis sellaset 8-10kg.
Olen aina ennen laihtunut tarvittaessa hyvinkin nopeasti ilman mitään poppaskonsteja.
nyt tuntuu vaan junnaavan paikoillaan,eikä mitään tapahdu siitä huolimatta että olen alkanut kuntoilla, ja ensimmäistä kertaa elämässäni jopa vahtaan syömisiänikin aika tarkkaan.
3 krt viikossa aerobista jumppaa,raskasta ja hikistä hommaa. 1 krt viikossa tunti lihaskuntoa, sekä tietty normi arkiliikunta päälle.syömiset minimissään,kuitenkin joka päivä normaalin lämpimän ruuan syön normaalisti, välipaloja korvaan dietmix-"pirtelöllä"...

liikkumista nyt siis takana elokuun puolivälistä ja syömisten tarkkailu aloitettu kk sitten, paino ei ole pudonnut grammaakaan - senttejä ehkä jokunen kadonnut,ainakin jonkinlainen sellainen tunne on, tai sitten haluan niin uskoa :D

mikä ihme nyt mättää ? en varmasti syö liikaa, mutta en myöskään liian vähää...motivaatio kärsii ja alkaa vaan ärsyttämään koko touhu, vaikkakin liikunnasta tulee kyllä hyvä olo, ja kestävyys sekä energia on ihan toista luokkaa kuin vielä kesällä, mutta kun haluan että tämä huhkiminen alkaisi jo painossakin näkymään.
- voiko se painon pudotus olla vaan niin hidasta, ja tuloksia syntyy pitkällä aikavälillä ? olen jo alkanut epäilemään ties mitä kilpirauhasten toiminnasta alkaen..onko siis täällä muita, joilla ei ensin ole tapahtunut mitään muutosta, ja tilanne onkin sitten vasta aikojen päästä alkanut parantumaan ?

tää on vaan niin ärsyttävää !!! :)

Kun ikää karttuu aineenvaihdunta hidastuu. Sitä ei vain laihdu kuten vanhoina hyvinä aikoina. Vaatii enemmän työtä.

Tämä näyttää olevan niin totta, arghhh...!! :( Raskauksien jälkeen olen aina laihtunut entisiin mittoihin tuosta vain, ei mahaa eikä löysää. Nyt 4. lapsen jälkeen ja yli 30v, kaikki raskauskilot jumittaa paikoillaan, vaikka paljon ollaan liikuttu yms. Pitää nähtävästi joku "nälkäkuuri" aloittaa jos se hieman vauhdittais näistä läskeistä eroon pääsyä!

olen siis aina ollut suht hoikka nuorenpana.Kiloja tuli aikoinaan lasten odotuksista,ylimääräistä oli silloin 13 kg , jotka siis lähtivät 5:ssä viikossa eron seurauksena, ihan vaan sillä,että en iltaisin syönyt,muuten söin normaalisti.enkä silloin liikkunut yhtään,en lasten hoidolta päässyt harrastuksiin.nyt lapset jo 9 ja 11v ja viimetalven tapahtumien takia söin ilmeisesti suruuni, ja painoa tuli tuo 8-10 kg ylimääräistä, jonka pois saaminen näyttää nyt olevan ihan tuskien taival.edellisen laihtumisen aikaan olin 34v ja nyt olen siis 41v ...onko aineenvaihdunta todellakin jo muuttunut niin paljon..varmaankin.edelleen ärsyttää :D

Yhteistyössä