onko muita painonvartijoita paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja innokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

innokas

Vieras
Mä tilasin kotiversion painonvartijoista ja maanantaina vihdoin saan sen! Odotan tosi innolla "uutta" elämää! Motivaatio on ihan hyvä, vaikka tiedänkin, että en millään pysty itseäni kokonaan muuttamaan... namit, pitsat, limsat, jne. maistuvat varmasti jatkossakin, mutta toivon, että saisin syömiseeni järkeä! Eli vähän ja harvemmin :)

Onko muita painonvartijoita paikalla? Miten teillä alku lähti käyntiin, missä tahdissa paino alkoi tippua? Itselläni ylipainoa n. 15kg ja sen totisesti haluan pois! Palkintokin on jo mietitty valmiiksi... etelänmatka ja uudet bikinit :D!

Hyvin se ohjelma toimii, mutta eipä siinä juuri pysty pitsoja, nameja syömään jos aikoo pudottaa sen noin 1kg/vko... tai voi tietysti mutta sitten sa aika nälässä olla loppupäivän. Mulla on paino pudonnut 11 kg nyt, keskimääräinen viikkopudotus on ollut 770g, eli tammikuussa aloittelin.

Mulle on tullut suosikkituotteita joita käytän paljon ja jotka pitää nälkää ja on vähäpisteisiä: kasviskeitto, ruisleipä, ohuet leikkeleet, rasvaton maito, raejuusto, rahka, vähäkaloriset mehukeitot, PepsiMax/Jaffa Light, puuro, salaatit, Vähärasvainen feta. Olen iltapainotteinen syöjä joten koetan pitää pisteet kurissa aamupäivällä (aamupala + lounas max 6-7pistettä) jotta saan syödä illalla enemmän ja paremmin.

Yhteistyössä