Muita onnellisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Ihanaaaa on tää elämä! Vaikkakin pojalla uhmaa ja kiukkua, ei jaksaisi aina mutta elämä on. Niin ihana poju on, mun oma pikku nassukka :heart: :heart:

Sitten on vielä mun ihana muru ukko :) :) Niiiin rakastunut olen :heart: :heart: Minä olen ONNELLINEN :heart: :heart:

hep! täällä yksi onnellinen. vaikka meillä on esikoisen kanssa vaikeaa nyt. miehellä niin paljon töitä ettei meinaa jaksaa jne, olemme tosi onnellísia. elämää tämä on ja yritän nähdä synkänkin päivän kohdalla jotain hyvöö! esimerkkinä on se että joka päivä koulun, työn yms jälkeen kysymme lapsilta mites on päivä mennyt? ja kun kertovat, oli se sit negatiivista tai mitä vaan niin sit kysymme et "mikös oli tänään kivaa". yritämme lapsillekin opettaa näkemään asioissa jotain hyvääkin vaikka olisi muuten ollut väsy tai muuten kurja päivä.

Me käytiin shoppaileen... :heart: Tyttöjen huone sai uuden lampun, ja mies osti makuuhuoneen oveen hakasen. :D sitten käytiin syömässä hyvin... :heart: Nyt meidän piti mennä lenkille, mutta siellä sataa. :( Mutta muuten mä olen niin happy-happy-happy.... :heart:

Mua alkaa oikein ihmetyttään, että miten kaikki asiat voi nyt sujua niin hyvin, nyt on pari murheasiaakin ollut viime aikoina mielessä, mutta nekin molemmat ratkesi lopulta parhain päin. :heart:

MINÄ olen: Takana paljon elämän tuomia yllättäviä koettelemuksia ja menetyksiä sekä lapsuuden rakkaudettomuutta. Iloitsen perheestä! Jokainen yhdessä oleminen aina tärkeämpää kuin mikään muu:työ, omat intressit jne. Toki meilläkin omat pikku arkiriitamme jne. mutta tärkeää ettei jäädä niihin märehtimään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Me käytiin shoppaileen... :heart: Tyttöjen huone sai uuden lampun, ja mies osti makuuhuoneen oveen hakasen. :D sitten käytiin syömässä hyvin... :heart: Nyt meidän piti mennä lenkille, mutta siellä sataa. :( Mutta muuten mä olen niin happy-happy-happy.... :heart:

Mua alkaa oikein ihmetyttään, että miten kaikki asiat voi nyt sujua niin hyvin, nyt on pari murheasiaakin ollut viime aikoina mielessä, mutta nekin molemmat ratkesi lopulta parhain päin. :heart:

Kuulostaa ihanalta :) :)! Täälläkin kaikki sujuu paremmin kuin hyvin :heart: .. Hyvä että murheet ratkesivat. Mites muuten on arki sujunut? :heart: :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Kuulostaa ihanalta :) :)! Täälläkin kaikki sujuu paremmin kuin hyvin :heart: .. Hyvä että murheet ratkesivat. Mites muuten on arki sujunut? :heart: :heart: :D

Arki sujuu ihan hyvin. :D Viikolla ei keretä kyllä kamalasti näkemään, mutta viikonloput ollaan sitten yhdessä. :heart: Nyt mies oli kyllä kokeeksi torstai-yönkin meillä ja kokeiltiin että miten täältä töihin lähtö sujuu. Ja hyvinhän se sujui. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:

Arki sujuu ihan hyvin. :D Viikolla ei keretä kyllä kamalasti näkemään, mutta viikonloput ollaan sitten yhdessä. :heart: Nyt mies oli kyllä kokeeksi torstai-yönkin meillä ja kokeiltiin että miten täältä töihin lähtö sujuu. Ja hyvinhän se sujui. :D

Oooi jo te kokeilette :heart: :heart: . Kohta miehesi lähtee joka aamu töihin sun vierestä :D :D ! Siitä se lähtee!! :heart: :heart:

Yhteistyössä