Huomenta!! Oon niin onnellinen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Elämä on niiin ihanaa :heart: Hirveän kova ikävä mun rakasta, se mies on vaan niin ihana. Vaikkakin on oikea jääräpää :kieh: , niin rakastunut olen häneen ettei tätä tunnetta voi sanoiksi pukea.. Mun poika tulee erittäin hyvin toimeen hänen kanssaan, odottaa välillä milloin mies tulee käymään :) poikani on maailman ihanin :heart: vaikka joskus (usein) kiukuttelee :) :) Se tunne kun poikani ottaa minua pihalla kädestä kiinni ja sanoo että - äiti kävellään yhdessä, se on kivaa. Niin ihanaa!! Kun poikani sanoo mulle - äiti, muista että rakastan sinua :D niin se tunne mikä valtaa minut on ihanaa :heart:

Kyllä, tunteellisella ja herkällä tuulella olen :D :heart: Ihanaa huomenta!

Kiva. Mä en oo onnellinen. Heräsin kesken unien siihen, kun kissanperkele tpiutti mun kukkaset ikkunalaudalta. Nyt on kukkia ja vettä ja sirpaleita olohuoneen lattia täynnä ENKÄ MÄ OO VIELÄ EDES HERÄNNYT |O Ihana aloitus tällekin päivälle, prkl.

Alkuperäinen kirjoittaja En jaksa!:
Kiva. Mä en oo onnellinen. Heräsin kesken unien siihen, kun kissanperkele tpiutti mun kukkaset ikkunalaudalta. Nyt on kukkia ja vettä ja sirpaleita olohuoneen lattia täynnä ENKÄ MÄ OO VIELÄ EDES HERÄNNYT |O Ihana aloitus tällekin päivälle, prkl.

Tiedän tunteen :D toivottavasti sun päivästä tulee parempi kuin aamusta :) :hug:

Hieno juttu :flower:
Mä heräsin siihen et meidän kissanpentu metsästi mun varpaitani :D Nyt täällä kaksi vekaraa /tyttö n. 4 v ja pentu) leikkii juoksemalla peräkkäin sohvan ympäri, joten vauhtia ja vaarallisia tilanteita luvassa...

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Hieno juttu :flower:
Mä heräsin siihen et meidän kissanpentu metsästi mun varpaitani :D Nyt täällä kaksi vekaraa /tyttö n. 4 v ja pentu) leikkii juoksemalla peräkkäin sohvan ympäri, joten vauhtia ja vaarallisia tilanteita luvassa...

Ihanaa :D :heart: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:
:heart: Mulla on kans samanlainen herkistelyfiilis. Kaikki muut nukkuu vielä ja mä tulin just koiran kanssa lenkiltä ja nyt istun juomassa kahvia ja mietin, kuinka ihana perhe mulla on =)

Kiva kun en oo ainoa :D mulle tuli tää jo viime yönä kun rakas soitti yllättäen myöhään. Halusi sanoa vaan hyvää yötä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:
:heart: Mulla on kans samanlainen herkistelyfiilis. Kaikki muut nukkuu vielä ja mä tulin just koiran kanssa lenkiltä ja nyt istun juomassa kahvia ja mietin, kuinka ihana perhe mulla on =)

Kiva kun en oo ainoa :D mulle tuli tää jo viime yönä kun rakas soitti yllättäen myöhään. Halusi sanoa vaan hyvää yötä :heart:

Voi, ihana :heart:

Ihanaa Minskii <3
Olin eilen häissä vieraana ja katselin siellä erästä pariskuntaa (ei vihkiparia :D) joka oli NIIIIN rakastunut ja totesin haluavani kokea aivan saman vielä joskus.... Ikinä en ole ollut niin rakastunut eikä varsinkaan kukaan toinen ole ollut minuun :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa Minskii <3
Olin eilen häissä vieraana ja katselin siellä erästä pariskuntaa (ei vihkiparia :D) joka oli NIIIIN rakastunut ja totesin haluavani kokea aivan saman vielä joskus.... Ikinä en ole ollut niin rakastunut eikä varsinkaan kukaan toinen ole ollut minuun :(

Toivon kovasti että koet sen joskus :heart: Toivottavasti jokainen ihminen tämän kokee :heart:

Mä heräsin ihanasti, meijän 5kk tytär hihku omassa sängyssään ja kun menin kattoo sitä niin hymyili oikein leveesti. Annoin kunnon annoksen maitoa ja nyt tytär jatko uniaan :heart: . Lapset on vaan niin sulosia. Mies nukkuu ja sen verran heräs et otti kainaloon kun samalla syötin tytärtä, ihana aamu :heart:

:heart:

Mullakin oli tänä aamuna ihana herätys. Illalla viereen nukahtanut flunssainen tyttö sanoi "äiti ja silitti poskea." Kun sitten aukaisin silmäni kuului "Äiti, sä olet niin ihana" :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Voi mä muista ton tunteen :) Miksei tollasia "rakkauspiikkejä" vois saada useammin, myös pitkissä suhteissa?

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä jo reilu 20 vuotta ja lapsiakin on siunaantunut viisi. Silti saadaan välillä noita "rakkauspiikkejä". Esim. tämä kesä on ollut semmosta hulluna rakastamisen aikaa. Tuntuu, kuin oltais oltu ekaa kesää yhdessä. Ihana mies mulla ja ihanat pojat.

Yhteistyössä