Muita kolmosten odottajia...?

tarkkailussa oltiin pari päivää pojan napavirtausten vuoksi, nyt vklp lomalla kun kaikki hyvin taas. maanantaina takasin. piikit annettiin että keuhkot kypsyivät. hyvillä mielin ollaan, nyt pitää vaan oikeesti malttaa levätä.
rv 32+1 =) =) =)
 
ambiellaki h-hetket kohta käsillä! Joko on leikkauspäivä sovittu vai miten..!? Aiotko synnyttää alakautta vai saako kolmosia edes yrittää alakautta...!? Teilläki aika pieni tuo edellinenki lapsi, että on teilläki sitte paljo hommaa, ku vauvat syntyy! :) Mutta onnea hirvittävästi tulevaan!
 
tarkkailussa oltiin pari päivää pojan napavirtausten vuoksi, nyt vklp lomalla kun kaikki hyvin taas. maanantaina takasin.
Ambie siis taitaa olla sairaalassa nyt. Tänäänhän sen piti sinne mennä takas. Saapa nähä millon ambien vauvat syntyy, ku viikkojaki kolmosiin nähden aika hyvin...
 
Nyt ovat siis päättäneet leikata torstai aamuna.
Kiva tämmönen avopotilas juttu kun ei tarvi olla iltaa eikä yötä sairaalassa, kun jaksan kuitenkin kulkea kotoa joka päivä kokeisiin, ultraan ja käyriin. =)
Voi olla että huomenna jään jo sairaalaan kun kuitenkin torstaina pitää ennen seitsemää olla paikalla, tuskimpa sitä edellistä yötä saa nukuttua oli sitä sitten missä tahansa voi olla että jännitys alkaa jo huomenna.
Nyt ei jännitä kun käytiin eilen tutustumassa lastenosastoon ja tehoon ei se niin kauhee paikka ollut kun vois kuvitella.
Nyt 32+5 :D
 
Tayssissa syntyvät. Ainakin sairaala on huippu ja henkilökunta suurimmaksi osaksi mukavaa.
Huomenna tähän aikaan vauvat jo syntyneet, alkaa jännittään!
Ihan kylläkin sillain positiivisesti, ei siis pelota tms. Todella hyville viikoille päästiin ja samat riskit terveyden osalta kuin yksösvauvallakin!
Palataan myöhemmin! :wave:
 
Tuntuu niin huvittavalta, että joilleki tulee yhden lapsen sijasta KOLME!! Kolme ihan pientä nyyttiä saa kainaloonsa... On se varmasti hieno tunne!
Onnea oikein paljon synnytykseen ja myös lasten hoitoon!! Toivottavasti saatte apujoukkoja ja pärjäätte lasten kans! Kyllähän se hirveästi työtä tuo. (ainaki itestä tuntuu, että miten sitä pärjää YHDEN pikkuvauvan kans, ku tottunu pärjäämään 'itekseen'. :))
 
hei.oon aina välillä käyny lueskelee mielenkiinnosta tätä palstaa pikku myyn äidin odotusaikana ja nyt ajattelin käydä taas kurkkaamassa..
tännehän on tullut ihan uusi kolmosmamma :heart:tosi jännitävää,siskoni muutama vuosi sitten odotti kolmosia joista kaksi sitten syntyi.tuntuu kyllä hurjalta että joku kantaa mahassaan kolmea vauvaa =)
itse odotan tällä hetkellä "vain" kahta ja kun liikkeitä on alkanut tuntumaan tuntuu välillä että maha ois täynnä pieniä sammakoita kun joka puolella tuntuu liikettä ja potkuja voin vain kuvitella jos tähän vielä yksi lisää :LOL:
onnea huomiseen leikkaukseen ja vauvoille tervetuloa maailmaan :hug: '
voimia ja rakkautta teijän perheelle :heart: :heart: :heart:

mami+tiku&taku20+2
 
Onnea huomiselle ambie :flower: . Pitää kai vähän katsoa, ettei ainakaan aamulla ole siellä Taysissa myös itse synnyttämässä :whistle: . Teille niitä lääkäreitä ja kätilöitä kuitenkin varataan sellainen joukko sinne saliin, että parempi ois ettei itse silloin apua tarvi... Mutta toivotaan, että tää masuvauva ois jo vaikka syntynyt huomisaamuun mennessä :)

Afu ja mini 40+2
 
Ambie paljon onnea matkaan ja toivotaan, että kaikki menee hyvin. Viikkoja sulla kuitenkin kasassa jo ihan mukava määrä kolmosia ajatellen. Toivotaan myös, että jokainen pikkuinen jaksaa hyvin ja kaikki menee heilläkin hyvin. Jään seuraamaan tilannetta. Onnea vielä kerran matkaan ja hyviä vointeja :flower:

Lumi-Marja 13+2
 
mä oon ollu sivusta seuraaja alusta asti.
kyllä tuntuu uskomattomalta et pikku myyn äiti hoitaa kolmea pientä kotona ja ambie on sairaalas vauvat seurana.

mä oon odottanu aina yhtä kerralla,kolme kotona nyt.nuorin 2kk.
ajatella et sais imettää,hoitaa,vaippaa vaihtaa ihan solkena kolmelle pienelle niin huoh..ja kun muistelee vatsan kokoja ja supistuksia ja potkujen määrää,
ajatella et silloin on vatsas 6 kättä ja 6 jalkaa..voi sitä potkujen määrää.
mun tuttu on odottanu kaksosia ja vatsa oli suuri,en pysty kuvittelemaankaan kuinka kolmosten aikana olis.

todella paljon onnea pikku myyn äidille :flower: :flower: :flower:
kuinkas pikku tyttönne on sisaruksiin suhtautunu?
saattekos levätä missään välissä?

ambielle myös hirmuisesti onnea :flower: :flower: :flower:
sullaki on ennestään lapsia,en vain muista kuinka vanhoja he ovat. :ashamed:
kuinka he suhtautuvat sun odotukseen?

tulkaa kertomaan kuulumisia kun vauvoiltanne ehditte..
:heart: :heart: :heart:
 
Heipä hei! Hengissä ollaan kuin ihmeen kaupalla. Tulin tänään kotiin kun ei oikein huoneseura miellyttänyt ja vointi melko hyvä.
Vauvat siis synty suunnitellusti ja painoivat A(poika)1530g, b1360g ja c1400g vauvat tällä hetkellä teholla muttei enää kukaan hengityskoneessa. Vointi parantunut syntymä hetkestä ja ihan toiveikkaalta näyttää kaikkien tilanne. Ovat kaapeissa ja nasaali letkuissa. Tarkemmin en oikeastaan tiedä kun teho-osastolla ollut koko ajan toimenpiteitä ja silloin sinne ei pääse.
Ilmoittelen kuitenkin jossain vaiheessa miten voivat. Nyt pitää levätä ja lypsää...
 

Yhteistyössä