Muita kolmosten odottajia...?

Rutkasti onnea Ambielle ja kolmelle komealla pikkupojalle sekä miehelle! Toivon jaksamista ja voimia teille kaikille. Ja myös niitä apujoukkoja sitten kun pojat kotiin pääsevät. Meillä Tamperelaisilla on etuoikeutena perhetyön palvelu joita kannattaa ehdottomasti käyttää hyväkseen, suosittelen. Ettekös te Tampereelta ollut?

Kielokki sekä kaksostytöt
 
Juu, heipä hei taasen pitkästä aikaa :wave:

-Mitäh, ambie saanut kans jo nyytit maailmaan :kieh: HIRMUSESTI ONNEA :D :hug: Tuoreessa muistissa tuo teho-aika :D Koita nyt levätä kotona sen minkä pystyt, voimia tarvitaan :whistle:
Ja se pumppaus kyllä minulla ainakin otti "koville", siis se et muistit pumpata tarpeeks usein, että maito nousee ja et sitä tulis riittävästi. Ite just tänään kävin palauttamassa sähköpumpun, kun maidontuotanto melkein loppunu, tissiä annan sillöin tällöin enää.
Kirjottelen sulle sähkäriä kunhan ehdin taas :wave:

-Mites täällä, ääntä piisaa tässä huushollissa :LOL:
Viikko sitten neuvolatäti teki ekan käynnin tänne kotiin, tytöillä painot noussu hienosti, sillon olivat A 3120g, B 3700 ja C 3400 :heart: :heart: :heart:
Onhan tämä elämä tällaista aikatauluttamista, mutta hyvin on kyllä tähänasti mennyt. Tosi kiitollinen olen kaupungin tarjoamasta avusta(jonka eteen mies kyllä "taisteli" :heart: )
Täytyy sanoa että olen saanut omaa aikaa nyt enemmän, kuin esikoisen kanssa :whistle: Pääsen käymään arkisin joka päivä lenkillä; joko koiran kans kahdestaan jos haluan(hoitaja sen aikaa esikoisen kans ulkona ja kolmoset nukkuu vaunuissa), tai sitten lähdemme kaksilla vaunuilla koko poppoo ulos. Plus et käyn kerran viikossa uimassa esikoisen päikkäreiden aikaan. Tällätavalla olen jaksanut tosi hyvin, liikunta piristää tosi paljon, saan siitä lisäenergiaa.
Liikuntaa kaipaan nyt paljon, kun raskausaikana ei päässyt liikkumaan ja ulkoilemaan juuri ollenkaan kun vatsa painoi sen verran joka paikkaan ja hb oli matala, niin olin niin väsy melkein koko ajan.

Esikoinen on suhtautunut tosi kiltisti vauvoihin, mikä oli tosi yllätys :heart: Yrittää pieni kulta myös auttaa vauvojen hoidossa välillä, yrittää esim. antaa tuttia;suurimmaks osaks kyl työntää sitä silmään yms :LOL: Mutta yritys hyvä kymmenen :heart:

Miehen kans omaa aikaa kaipaa, mutta aikaansa kutakin. Tytöt terveitä ja mulla arkisin hoitaja auttamassa, niin todella kiitollinen olen!!!
Tosi harmi se vaan et tää hoitaja on niin kiva ja LUOTETTAVA, niin hän jää kolmisen viikon päästä eläkkeelle, niin jännittää millanen sit tulee tilalle...

Mutta nyt lähden jatkamaan täällä hommia :wave:
 
mukava kuulla pikku myyn äitin kuulumisia =) Ihana kyllä että olette tuota apua saaneet ja hoitaja on tosi mukava ja luotettava! Ja se että pääset ittekseen käymään välillä jossai tekee aivan varmasti hyvää :whistle: ;) Kun sitä ääntä varmasti piisaa välillä, vaikka muille jakaa =)

Tytötki näyttää kasvavan melkoista vauhtia, hyvän kokosia jo =)

Jaksamisia sinne!!
 
Onnea Ambie :) :heart: :flower: Tules sitten kertomaan kuulumisia? :)

Ja pikku myyn äiti: Hyvältä kuullostaa, että olet saanut myös levättyä :) Tietenkin parisuhteellekin pitäisi olla aikaa, mutta uskon senkin vielä tulevan :) Toivottavasti saatte hyvän hoitajan jatkossakin.. :heart:

Voimia teille molemmille, miehillenne ja pikkuvauvoille :) :heart:
 
Niin tarkennus että kaksi identtistä tyttöä ja poika, esikoinen tyttö 1v9kk. Tytöt ovat vielä teho-osastolla mutta nyt näyttää jo hyvälle niiden alkuvaikeuksien jälkeen. Onneksi ovat molemmat hengissä, kiitos aivan mielettömän hyvien ja ammattitaitoisten taysin lääkäreiden!!
Nyt täytyy mennä :wave:
 

Yhteistyössä