mua nauratti kun tytsi pohti miehen raiskaustaAlkuperäinen kirjoittaja naurattaa:Tytsi-89 ei ärsytä mua pätkääkään. Sen sijaan nauratti eilen tuo Pakkasmarjan: " Kukaan mies ei vielä ole sanonut mulle EI"-rehvastelu! hah!
mua nauratti kun tytsi pohti miehen raiskaustaAlkuperäinen kirjoittaja naurattaa:Tytsi-89 ei ärsytä mua pätkääkään. Sen sijaan nauratti eilen tuo Pakkasmarjan: " Kukaan mies ei vielä ole sanonut mulle EI"-rehvastelu! hah!
Mä en tiedä oisinko huolestunu mut ihmettelisin miten on mahdollista,et mun tyttäreni saavuttaa keski-iän ennen mua..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sen vaan haluisin kysyä kaikilta, että jos Tytsi-89 olisi siskosi tai tyttäresi, etkö REHELLISESTI sanottuna olisi yhtään huolissasi? Edes pikkuriikkisen verran? Minä olisin, se ei vaan ole enää normaalin rajoissa ton sortin kiinnostus tohon kaksosasiaan. Näin esimerkkinä.
Kukas se pumpulissa kasvanut oikein taitaa olla? Olet tainnut luulla, ettei miestä voi raiskata?Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:mua nauratti kun tytsi pohti miehen raiskaustaAlkuperäinen kirjoittaja naurattaa:Tytsi-89 ei ärsytä mua pätkääkään. Sen sijaan nauratti eilen tuo Pakkasmarjan: " Kukaan mies ei vielä ole sanonut mulle EI"-rehvastelu! hah!
mistä sinä tiedät mun iästä? olen 20v 19 vuotiaana sain muksun ja lukio käytynä... helpottiko? taitaapi siellä tytsi harmaana kehua itteäänAlkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:mua kans ´ärsyttää suunnattomasti. se ei tiedä oikestaan mistään mitään tuskin se on ikinä laskeskellut riittääkö rahat ens viikkoon tms ... semmoinen pissis joka haluaa päteä ja saa hirveet kiksit kun joku lestamamma on samaa mieltä kuin se
Ymmärrätkö yhtään, miten lapselliselta oma tekstisi kuulostaa? Luulet olevasi niin fiksu ja tytsiä "aikuisempi", kun olet pyöräyttänyt nuorena lapsen...on tainnut jäädä koulutkin käymättä. Tytsi on kyllä sinua kypsempi ja ennen kaikkea kirjoittaa paljon aikuismaisempaa tekstiä. Luuletko, että lapsen saaminen ja rahojen laskeminen tekee jostain aikuisen?
kyllä mä tiedän että miehen voi raiskata mutta se on NIIN HARVINAISTA suomessa ei ole tuomittuna yhtäkään naista raiskauksestaAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kukas se pumpulissa kasvanut oikein taitaa olla? Olet tainnut luulla, ettei miestä voi raiskata?Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:mua nauratti kun tytsi pohti miehen raiskaustaAlkuperäinen kirjoittaja naurattaa:Tytsi-89 ei ärsytä mua pätkääkään. Sen sijaan nauratti eilen tuo Pakkasmarjan: " Kukaan mies ei vielä ole sanonut mulle EI"-rehvastelu! hah!
Huomasitko että tossa oli vaihtoehtona myös "siskosi"?!Alkuperäinen kirjoittaja melkein aikuinen:Mä en tiedä oisinko huolestunu mut ihmettelisin miten on mahdollista,et mun tyttäreni saavuttaa keski-iän ennen mua..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sen vaan haluisin kysyä kaikilta, että jos Tytsi-89 olisi siskosi tai tyttäresi, etkö REHELLISESTI sanottuna olisi yhtään huolissasi? Edes pikkuriikkisen verran? Minä olisin, se ei vaan ole enää normaalin rajoissa ton sortin kiinnostus tohon kaksosasiaan. Näin esimerkkinä.
Arvioiden mukaan Suomessa raiskataan muutamia satoja miehiä vuodessa. Aihe on aikamoinen tabu. Kyllä mä kuulin muutama kuukausi sitten, että nainen tuomittiin nukkuvan miehen raiskauksesta/seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Se on yleisempää, mitä luullaan, koska miehillä on erittäin suuri kynnys kertoa edes asiasta kenellekään, saati sitten tehdä mitään rikosilmoitusta. Miehet eivät myöskään saa helposti apua juuri tuon takia, että miehen raiskausta pidetään lähinnä hyvänä vitsinä.Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:kyllä mä tiedän että miehen voi raiskata mutta se on NIIN HARVINAISTA suomessa ei ole tuomittuna yhtäkään naista raiskauksestaAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kukas se pumpulissa kasvanut oikein taitaa olla? Olet tainnut luulla, ettei miestä voi raiskata?Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:mua nauratti kun tytsi pohti miehen raiskaustaAlkuperäinen kirjoittaja naurattaa:Tytsi-89 ei ärsytä mua pätkääkään. Sen sijaan nauratti eilen tuo Pakkasmarjan: " Kukaan mies ei vielä ole sanonut mulle EI"-rehvastelu! hah!
Peesi ja yleisesti samaa mieltä tästä KIUSAUS asiasta!! HYVÄ HYVÄAlkuperäinen kirjoittaja sipuli:Mua ärsyttää!!!!!!!
Nimittäin nämä yleiset lenkkausketjut jotka kohdistuu johonkin yhteen ihmiseen jota sitten porukassa haukutaan niin kauan kun menee siihen pisteeseen että joka meistä valvojista joutuu sen poistamaan.
Mua ärsyttää että täällä ollaan niin aikuista ja sitten "nettikiusataan" toista, ja ihan totta kehdataan sen jälkeen haukkua jotain lapselliseksi tms?wtf??
Taitas olla kasvunpaikka ja pieni vilkaus peiliin tarpeen itse kullekkin.
Mä oisin myöskin hyvin tyytyväinen jos meiän likka olisi tuossa iässä noinkin syvällinen, oli se sitten naiiviutta tai lapsellisuutta toisten mielestä, mutta mä itse ajattelen liikaa.
Mä mietin liikaa maailman asioita, teen liikaa vapaaehtoistyötä ja makaan liian monia öitä valvoen kun on huono omatunto siitä että menee näin hyvin.
Ennemmin kuitenkin ottaisin sellaisen tyttären joka ajattelee asioita ja on kiinnostunut asioista, ja nää keskustelut onneksi aina muistuttaa siitä millaiseksi en itse halua muuttua ja mistä se kiusaaminen ja toisten haukkuminen on ylipäätänsä saanut alkunsa, ei niinkään lapsista, vaan heidän vanhemmistaan.
saiskos linkkiäAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Arvioiden mukaan Suomessa raiskataan muutamia satoja miehiä vuodessa. Aihe on aikamoinen tabu. Kyllä mä kuulin muutama kuukausi sitten, että nainen tuomittiin nukkuvan miehen raiskauksesta/seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Se on yleisempää, mitä luullaan, koska miehillä on erittäin suuri kynnys kertoa edes asiasta kenellekään, saati sitten tehdä mitään rikosilmoitusta. Miehet eivät myöskään saa helposti apua juuri tuon takia, että miehen raiskausta pidetään lähinnä hyvänä vitsinä.Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:kyllä mä tiedän että miehen voi raiskata mutta se on NIIN HARVINAISTA suomessa ei ole tuomittuna yhtäkään naista raiskauksestaAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kukas se pumpulissa kasvanut oikein taitaa olla? Olet tainnut luulla, ettei miestä voi raiskata?Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:mua nauratti kun tytsi pohti miehen raiskaustaAlkuperäinen kirjoittaja naurattaa:Tytsi-89 ei ärsytä mua pätkääkään. Sen sijaan nauratti eilen tuo Pakkasmarjan: " Kukaan mies ei vielä ole sanonut mulle EI"-rehvastelu! hah!
Joo, minua ärsyttää sinun kaltaiset ihmiset. Kaikki pitää tulla ilmaiseksi kuin manulle illallinen.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Minua ärsyttää suunnattomasta, enkä enää sen ketjuja avaakaan.
Jo pelkkä aloittaja tytsin nikki laittaa pakenemaan palstalta. :x
Mä ajattelisin ton miehen raiskauksen enemmän niin,että tapahtuis homopiireissä. Enkä nyt siis sano,et homot raiskaa toisiaan tai mitään sellasta,vaan että jotenki helpommin ehkä mies miehen tempoo ketoon ko nainen miehen. Jos nyt kukaan vittii ymmärtää mun pointtia tässä eikä takertua siihen et puhun homoista..Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Arvioiden mukaan Suomessa raiskataan muutamia satoja miehiä vuodessa. Aihe on aikamoinen tabu. Kyllä mä kuulin muutama kuukausi sitten, että nainen tuomittiin nukkuvan miehen raiskauksesta/seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Se on yleisempää, mitä luullaan, koska miehillä on erittäin suuri kynnys kertoa edes asiasta kenellekään, saati sitten tehdä mitään rikosilmoitusta. Miehet eivät myöskään saa helposti apua juuri tuon takia, että miehen raiskausta pidetään lähinnä hyvänä vitsinä.Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:kyllä mä tiedän että miehen voi raiskata mutta se on NIIN HARVINAISTA suomessa ei ole tuomittuna yhtäkään naista raiskauksestaAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kukas se pumpulissa kasvanut oikein taitaa olla? Olet tainnut luulla, ettei miestä voi raiskata?Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:mua nauratti kun tytsi pohti miehen raiskaustaAlkuperäinen kirjoittaja naurattaa:Tytsi-89 ei ärsytä mua pätkääkään. Sen sijaan nauratti eilen tuo Pakkasmarjan: " Kukaan mies ei vielä ole sanonut mulle EI"-rehvastelu! hah!
Ilmaiseksi? Niin mitähän tuokin tarkoittaa???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, minua ärsyttää sinun kaltaiset ihmiset. Kaikki pitää tulla ilmaiseksi kuin manulle illallinen.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Minua ärsyttää suunnattomasta, enkä enää sen ketjuja avaakaan.
Oletkos joskus töissä käynyt?Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Ilmaiseksi? Niin mitähän tuokin tarkoittaa???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, minua ärsyttää sinun kaltaiset ihmiset. Kaikki pitää tulla ilmaiseksi kuin manulle illallinen.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Minua ärsyttää suunnattomasta, enkä enää sen ketjuja avaakaan.
En ymmärrä edelleenkään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletkos joskus töissä käynyt?Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Ilmaiseksi? Niin mitähän tuokin tarkoittaa???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, minua ärsyttää sinun kaltaiset ihmiset. Kaikki pitää tulla ilmaiseksi kuin manulle illallinen.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Minua ärsyttää suunnattomasta, enkä enää sen ketjuja avaakaan.
Et tietenkään. Arvasin että työ on vieras sana, ei ymmärrä. Jotenkin vaan kaikesta mitä sanot tulee ilmi, että kuulut näihin, jotka aikoo elää jonkun siivellä koko elämän, miehen yhteiskunna jne.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:En ymmärrä edelleenkään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletkos joskus töissä käynyt?Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Ilmaiseksi? Niin mitähän tuokin tarkoittaa???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, minua ärsyttää sinun kaltaiset ihmiset. Kaikki pitää tulla ilmaiseksi kuin manulle illallinen.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Minua ärsyttää suunnattomasta, enkä enää sen ketjuja avaakaan.
Aina pitää luulla ihmisistä jotain.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Ilmaiseksi? Niin mitähän tuokin tarkoittaa???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, minua ärsyttää sinun kaltaiset ihmiset. Kaikki pitää tulla ilmaiseksi kuin manulle illallinen.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Minua ärsyttää suunnattomasta, enkä enää sen ketjuja avaakaan.
Mitens tämä liittyy siihen etten pidä tytsin jutuista????Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et tietenkään. Arvasin että työ on vieras sana, ei ymmärrä. Jotenkin vaan kaikesta mitä sanot tulee ilmi, että kuulut näihin, jotka aikoo elää jonkun siivellä koko elämän, miehen yhteiskunna jne.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:En ymmärrä edelleenkään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletkos joskus töissä käynyt?Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Ilmaiseksi? Niin mitähän tuokin tarkoittaa???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, minua ärsyttää sinun kaltaiset ihmiset. Kaikki pitää tulla ilmaiseksi kuin manulle illallinen.Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Minua ärsyttää suunnattomasta, enkä enää sen ketjuja avaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:Minäkin kuvittelin olevani 20-vuotiaana hurjan kypsä ja aikuinen, olinhan saanut juuri ja juuri 20 v täytettyäni muksun ja sitä ennen kokenut monia suuria menetyksiä ja koulujan vähän käynyt.Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:mistä sinä tiedät mun iästä? olen 20v 19 vuotiaana sain muksun ja lukio käytynä... helpottiko? taitaapi siellä tytsi harmaana kehua itteään
23-vuotiaana tajusin, miten lapsi olinkaan ollut kolme vuotta aikaisemmin; NYT minä vasta kypsä ja aikuinen olin!
Paras kaveri oli minua huomattavasti vanhempi perheenäiti. Minä kun oli niin järkevä ja aikuinen ja syvällinen ja paljon kokenut.
Nyt lähentelen 43 ikävuotta ja huomaan miten kakara olenkaan, ja miten paskantärkeä olin olevinani tuolloin parikymmentä vuotta sitten, ja miten kakara silloin olin - mistään mitään tietämätön, kokemusta oli, mutta näkemystä ei, ja perspektiivi oli - no, parikymppisen kakaran perspektiivi, niistä omista mukuloista huolimatta.
NYT minä sitten kypsä, fiksu ja aikuinen olen - NYT