Muita, ketä ärsyttää tytsi-89:n päteminen?

• Viestiketjun aloittaja Kurkkuaan myöten täynnä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mischa
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No ole sinä aikuinen ja käyttäydy sen mukaan ja anna toiselle tilaa kasvaa ja tutustua aikuisten maailmaan vaikka sitten netin keskustelupalstan välityksellä!
Peesi ja niitä ei ole pakko lukea.

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Ottaako ap:ta itseasiassa paahan, kun joku nuorempi omaakin fiksumpia ajatuksia ja kyvyn perustellakin niita ajatuksiaan. Ala huoli, ap, meita kaikkia tarvitaan taalla telluksella, ei se haittaa, vaikka et olekaan yhta fiksu, kuin esim Tytsi. :hug:
Naulan kantaan Alma! :)

ärsyyntynyt
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
mua kans ´ärsyttää suunnattomasti. se ei tiedä oikestaan mistään mitään tuskin se on ikinä laskeskellut riittääkö rahat ens viikkoon tms ... semmoinen pissis joka haluaa päteä ja saa hirveet kiksit kun joku lestamamma on samaa mieltä kuin se

Ymmärrätkö yhtään, miten lapselliselta oma tekstisi kuulostaa? Luulet olevasi niin fiksu ja tytsiä "aikuisempi", kun olet pyöräyttänyt nuorena lapsen...on tainnut jäädä koulutkin käymättä. Tytsi on kyllä sinua kypsempi ja ennen kaikkea kirjoittaa paljon aikuismaisempaa tekstiä. Luuletko, että lapsen saaminen ja rahojen laskeminen tekee jostain aikuisen?

naurattaa
Tytsi-89 ei ärsytä mua pätkääkään. Sen sijaan nauratti eilen tuo Pakkasmarjan: " Kukaan mies ei vielä ole sanonut mulle EI"-rehvastelu! hah!

juuh
Täytyy sanoa, että siitä on kehkeytynyt semmoinen nicci, jonka avauksia en avaa. Eilen jostain kumman syystä (syytetään väsymystä...) menin avaamaan ja taas kerran totesin, että juuh, pätemisen tarvehan se taas täällä paistaa.

Mutta lapset on lapsia, annetaan olla. :)

Ja ainahan edes yksi silmätikku on oltava :headwall: hyvä ap :headwall:

Niin ja mua ei siis ärsytä tytsi-89 millään tavalla, joten vastaus kysymykseen on että ei mua :wave:

Vieras
Enemmän mua ärsyttää täällä se tytsin pään silittely ja puolustelu.. Monet hokee,että se on niin fiksu tyttö ikäisekseen yms, että en yhtään ihmettele,että tyttö jaksaa täällä maailmaa parantaa. Eikä mua häiritse tytsi sen enempää ko moni muukaan kuten hyvänä esimerkkinä äiti40plusplus.. Yhtä lailla se yrittää päteä yms. Tytsi saa mun puolesta täällä pohtia mitä tykkää mut lopettakaa jo se paapominen. On se sen ikänen,ettei tartte kokonaista keskustelupalstaa täynnä äitejä ja sellasiks haluavia pönkittämään itsetuntoaa.Selvästi se on jo riittävän hyvä ko täällä jaksaa olla..

mua kans ´ärsyttää suunnattomasti. se ei tiedä oikestaan mistään mitään tuskin se on ikinä laskeskellut riittääkö rahat ens viikkoon tms ... semmoinen pissis joka haluaa päteä ja saa hirveet kiksit kun joku lestamamma on samaa mieltä kuin se

Sä sitten osaat kirjoittaa kypsää ja hyvää tekstiä :flower: :whistle:

vieras
Ei.
Ihmettelen, miten jotkut voivat olla noin fiksuja noin nuorena ja osaavat kaiken lisäksi ilmaista itsensä aika hyvin. En tarkoita, että olisin kaikesta samaa mieltä, kun en kaikkea ole lukenutkaan, mutta aika usein samaa mieltäkin.
vaikuttaa mukavalta tytöltä. Ja fiksulta. ja pohtii paljon asioita.

Miksi ärsyttäisi jos joku haluaa vähän syvällisemmin pohtia vaikkka moraalisia kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Minkä ikäinen pakkasmarja on? Onko sitten kaiken kokenut ja nähnyt kun on joutunut laskemaan rahoja tms? Mä olen samaa mieltä monesta tytsin kanssa ja en ole todellakaan pumpulissa kasvanut.

nanna
Alkuperäinen kirjoittaja Kurkkuaan myöten täynnä:
Hänen iästään tai lapsettomuudestaan viis, ellei hän olisi niin perkeleen ärsyttävä ja pätemisentarpeinen!

Alkaa kiehua heti, kun näkee hänen jonkun "syvällisen aloituksensa" ja lukee hänen "fiksuja ja kypsiä" vastauksiaan.

Kyllä, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, mutta naurattaa tuollainen pätemisentarve ja -yritys! Hänestä näkee heti, että hän on pohjimmiltaan vielä pikkutyttö, jolle esimerkiksi seksi on hyvin kaukainen asia, tyttö joka elää netin haavemaailmoissa ja yrittää kerätä keinolla millä hyvänsä positiivista huomiota itselleen. Huh huh.
Muakin ärsyttää, jos joku "ei minkään ikäinen" alkaa selittää jotain, mikä kuuluis 30-40v, mut en oo niin paljoo tääl ollut et mua just tää pikkupimu olis ärsyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tytsi on ollu tosi fiksu ja kypsä tyttö palstailunsa alusta asti...hänhän aloitti nimimerkillä tytsi 16v ja hämmästelin jo silloin, miten 16-vuotias voi osata kirjoittaa niin hyvää ja älykästä tekstiä!
Sen sijaan Pakkasmarja yrittää päteä tytsille, vaikkei edes huomaa, että hän se porukan lapsellinen on, minkä huomaa tuosta edellisestä viestistä...joku ihme sankaruusolo, kun on saanut noin nuorena lapsen. Ja toi "lestamamma" kommentti oli kyllä erittäin naiivi.
liekös tytsi itse käynyt kirjoittaa tämän harmaana...? :LOL: muistaa vanhat nikit ja kaikkee..

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Fairy:

Minkä ikäinen pakkasmarja on? Onko sitten kaiken kokenut ja nähnyt kun on joutunut laskemaan rahoja tms? Mä olen samaa mieltä monesta tytsin kanssa ja en ole todellakaan pumpulissa kasvanut.
Pakkasmarja on 20v, eli mua kaksi vuotta vanhempi :whistle:

hymytyttö
Ap itse sitten tällä aloituksella edustaa sitä aikuista ja järkevää....haloo mitä idioottimaista mustamaalausta. Meillä kaikilla on vaihtoehtona laittaa vaikka kone kiinni mielummin kuin jonkun teksteistä ottaa tollaisia pultteja.

lenkkeilijä
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Hyvät naurut tuli :LOL:
hyvä että naurattaa. mee lenkille mieluummin kuin löhöät siinä koneen ääressä...

Mä en harrasta mitään yölenkkejä, riittää että käyn lenkillä aamupäivisin ja iltaisin =) Sitäpaitsi mulla oli just parin tunnin treenit :)
Miksi kuvitellaan, jos hetken on illalla koneella, ettei päivisin lenkkeilis? Meitsikin käy PÄIVITTÄIN 6km lenkillä ja huomannut saman, et kun hetken olen iltaisin koneella (kun en päivällä ehdi) niin jo luullaan et istuu täällä aina.

lenkkeilijä
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Hyvät naurut tuli :LOL:
hyvä että naurattaa. mee lenkille mieluummin kuin löhöät siinä koneen ääressä...

Mä en harrasta mitään yölenkkejä, riittää että käyn lenkillä aamupäivisin ja iltaisin =) Sitäpaitsi mulla oli just parin tunnin treenit :)
Miksi kuvitellaan, jos hetken on illalla koneella, ettei päivisin lenkkeilis? Meitsikin käy PÄIVITTÄIN 6km lenkillä ja huomannut saman, et kun hetken olen iltaisin koneella (kun en päivällä ehdi) niin jo luullaan et istuu täällä aina.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Enemmän mua ärsyttää täällä se tytsin pään silittely ja puolustelu.. Monet hokee,että se on niin fiksu tyttö ikäisekseen yms, että en yhtään ihmettele,että tyttö jaksaa täällä maailmaa parantaa. Eikä mua häiritse tytsi sen enempää ko moni muukaan kuten hyvänä esimerkkinä äiti40plusplus.. Yhtä lailla se yrittää päteä yms. Tytsi saa mun puolesta täällä pohtia mitä tykkää mut lopettakaa jo se paapominen. On se sen ikänen,ettei tartte kokonaista keskustelupalstaa täynnä äitejä ja sellasiks haluavia pönkittämään itsetuntoaa.Selvästi se on jo riittävän hyvä ko täällä jaksaa olla..
Ei häntä paapota. Enemmän on näitä, jotka hyökkäävät kimppuun juuri sen vuoksi, että hän on lapseton nuori nätti fiksu tyttö.

Kuten sanoit, moni muukin yrittää päteä, eikä heidän kimppuun hyökätä, kun ovat vanhoja kääkkiä, kuten minä. Ja osaavat puolustaa itseään.

Harmittaa, miksi jotkut äidit ovat niin kylmiä ja kovia, muistan miten huono itsetunto minulla oli nuorena tyttönä kuten monilla tytöillä on, ja en varmasti olisi kestänyt tällaista menoa kuin täällä palstalla. Miksi pitää latistaa toisen intoa pohtia? Varsinkin kun on fiksumpi kuin moni täällä. IHminenhän on älyllisesti fiksuimmillaan parikymppisenä, sen jälkeen alkaa fyysinen rappio.

vieras
Sen vaan haluisin kysyä kaikilta, että jos Tytsi-89 olisi siskosi tai tyttäresi, etkö REHELLISESTI sanottuna olisi yhtään huolissasi? Edes pikkuriikkisen verran? Minä olisin, se ei vaan ole enää normaalin rajoissa ton sortin kiinnostus tohon kaksosasiaan. Näin esimerkkinä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä