Muita, ketä ärsyttää tytsi-89:n päteminen?

• Viestiketjun aloittaja Kurkkuaan myöten täynnä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kurkkuaan myöten täynnä
Hänen iästään tai lapsettomuudestaan viis, ellei hän olisi niin perkeleen ärsyttävä ja pätemisentarpeinen!

Alkaa kiehua heti, kun näkee hänen jonkun "syvällisen aloituksensa" ja lukee hänen "fiksuja ja kypsiä" vastauksiaan.

Kyllä, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, mutta naurattaa tuollainen pätemisentarve ja -yritys! Hänestä näkee heti, että hän on pohjimmiltaan vielä pikkutyttö, jolle esimerkiksi seksi on hyvin kaukainen asia, tyttö joka elää netin haavemaailmoissa ja yrittää kerätä keinolla millä hyvänsä positiivista huomiota itselleen. Huh huh.

Kurkkuaan myöten täynnä
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Kuka käskee avaamaan tytsin ketjuja jos noin paljon ärsyttää?
No enhän minä avaakaan juuri sen vuoksi, etten kestä lapsellisen tytön säälittävän sinisilmäisiä juttuja, vaikka hän yrittää esittää asiantuntevaa ja maailman raadollisuuden tietävää... Tuossa iässä luulisi olevan jonkin verran siunaantunut sitä järkeäkin jo päähän, tytsi-89:n pää tuntuu olevan täynnä hattaraa, vaikka yrittääkin olla niin viisasta.. Argh.

Ei ärsytä. Muistan kyllä vielä oman nuoruuteni ja sen, millainen itse olin teininä... Ja saahan kaikilla omia mielipiteitä olla, eikä sun ole niitä pakko lukea jos ärsyttää niin paljon.

hmm
Joo ja minua naurattaa se miten lässytellen ja leperrellen sille täällä vastaillaan. Kuin lapselle. Tuntuu jotenki hassulta että meillä palstalaisilla on oma lapsikin täällä jota hellästi ohjaamme aikuisuuteen. Hehhee...

Kurkkuaan myöten täynnä
Hakekaa vaikka haulla.

Niin sinisilmäisiä oletuksia, ei minkäänlaista tietoa tosielämästä ja yrittää silti epätoivoisesti puhua vakavista aiheista, joihin on sattumalta koulun historiantunneilla perehtynyt. (Tyyliin tätä rataa. Voi jessus.)

ahaa
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Joo ja minua naurattaa se miten lässytellen ja leperrellen sille täällä vastaillaan. Kuin lapselle. Tuntuu jotenki hassulta että meillä palstalaisilla on oma lapsikin täällä jota hellästi ohjaamme aikuisuuteen. Hehhee...

No niin just.
Tää tytsihän voisi olla jonku meistä tytär...
Äiti ja tytär samalla palstalla...outoa ajatella omaa äitiä palstailemassa täällä
:-/

Alkuperäinen kirjoittaja Kurkkuaan myöten täynnä:
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Kuka käskee avaamaan tytsin ketjuja jos noin paljon ärsyttää?
No enhän minä avaakaan juuri sen vuoksi, etten kestä lapsellisen tytön säälittävän sinisilmäisiä juttuja, vaikka hän yrittää esittää asiantuntevaa ja maailman raadollisuuden tietävää... Tuossa iässä luulisi olevan jonkin verran siunaantunut sitä järkeäkin jo päähän, tytsi-89:n pää tuntuu olevan täynnä hattaraa, vaikka yrittääkin olla niin viisasta.. Argh.
Mitä sä sitten vingut, jos et hänen aloituksiaan kerran avaa?????
:whistle:

ja mitä sun pääs on täynnä, kun tälläisen alotuksen teet??? :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

voe vitsi sentään..

mielummin haluan et omatkin lapset olis tuonikäisenä (ja nuorempinakin) kiinostuneita maailmanmenosta ja elämän tärkeistä asioista, kuin et ne on jotain tyhjäpäisiä pissiksiä jolle maailman suurin murhe on kynsilakan sävyn sopiminen aurinkolasien väriin ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
kuin et ne on jotain tyhjäpäisiä pissiksiä jolle maailman suurin murhe on kynsilakan sävyn sopiminen aurinkolasien väriin ;)
Tuo on kuulepas maailman suurin murhe monelle aikuisellekin :D

voe vitsi sentään..

mielummin haluan et omatkin lapset olis tuonikäisenä (ja nuorempinakin) kiinostuneita maailmanmenosta ja elämän tärkeistä asioista, kuin et ne on jotain tyhjäpäisiä pissiksiä jolle maailman suurin murhe on kynsilakan sävyn sopiminen aurinkolasien väriin ;)

:D :D :D :D

Ei ärsytä. Olin varmaan paljolti samantyylinen, mutta minulla oli kotona äiti jolle sain puhua ja jolta sain kysyä. Oletteko tulleet ajatelleeksi, ettei kaikilla tämänpäivän nuorilla ole mahdollisuutta keskustella aikuisen kanssa ja siksi monet hakeutuvat nettiin "juttelemaan". Osa heistä on todella nuoria ja tulevat höynäytetyksi.
Munkin juttuni aikoinaan naurattivat äitiäni ja tapana olikin aina heittää "läppää" vähän överisti, että saisin äidin nauramaan. Vaikka minulla nykyisin ja aina välillä silloinkin oli äidin kanssa hankalaa -minulla kuitenkin oli joku, joka kuunteli. Ja sanoi lopulta, että menepäs nukkumaan, kun on ne prelit aamulla tms.
Tytsin taustoista en tiedä, hän ehkä voi jutella vanhemmilleen, veljelleen tms. Mutta tarve näyttää olevan tulla tälle virtuaalipuolellekin keskustelemaan, mitä pahaa siinä on? Niin meillä muillakin näyttäisi olevan tietty tarve "keskustella".

P.S. "väittely", kirjoittaminen, pohtiminen ym. on ihan tajuttoman hyvää harjoittelua kirjoituksia varten. Siksi eiliseen ketjuun laitoin jo sitä rajaa aihetta kommenttia! Jos Tytsi lukee tätä! :flower:

Lunatic
Mukava nuori nainen, ei minua ärsytä milläänlailla. =)
Ei sitä heti uskoisi että cheerleaderitkin voisivat ajatella jotain, mutta näköjään se on mahdollista! Tytsi on sen todistanut. B) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuin et ne on jotain tyhjäpäisiä pissiksiä jolle maailman suurin murhe on kynsilakan sävyn sopiminen aurinkolasien väriin ;)
Tuo on kuulepas maailman suurin murhe monelle aikuisellekin :D
juu, ja just sen takia opetankin lapseni arvostamaan "hieman" eri asioita ja ajattelemaan pikkasen tärkeämpiäkin juttuja.Tuon 14v pojan kanssa jo monet rakentavat keskustelut maailman nälänhädästä, ilmastonmuutoksesta ym on käyty :whistle:

Voe pyhä sylvi, kyllä kun muistaa minkälainen tuulitunneli ihe olin Tytsin ikäisenä, niin kyllähän Tytsi varsin fiksulta vaikuttaa :D

Tytsi, jos luet tätä ketjua, niin ethän pahoita mieltäsi näistä negatiivisista kommenteista. Kukaan ei näitä tosielämässä tulisi laukomaan, eikä kukaan tunne sinua oikeasti, joten aika turha mennä tuomitsemaan :hug:

Ottaako ap:ta itseasiassa paahan, kun joku nuorempi omaakin fiksumpia ajatuksia ja kyvyn perustellakin niita ajatuksiaan. Ala huoli, ap, meita kaikkia tarvitaan taalla telluksella, ei se haittaa, vaikka et olekaan yhta fiksu, kuin esim Tytsi. :hug:

mua kans ´ärsyttää suunnattomasti. se ei tiedä oikestaan mistään mitään tuskin se on ikinä laskeskellut riittääkö rahat ens viikkoon tms ... semmoinen pissis joka haluaa päteä ja saa hirveet kiksit kun joku lestamamma on samaa mieltä kuin se

vieras
Tytsi on ollu tosi fiksu ja kypsä tyttö palstailunsa alusta asti...hänhän aloitti nimimerkillä tytsi 16v ja hämmästelin jo silloin, miten 16-vuotias voi osata kirjoittaa niin hyvää ja älykästä tekstiä!
Sen sijaan Pakkasmarja yrittää päteä tytsille, vaikkei edes huomaa, että hän se porukan lapsellinen on, minkä huomaa tuosta edellisestä viestistä...joku ihme sankaruusolo, kun on saanut noin nuorena lapsen. Ja toi "lestamamma" kommentti oli kyllä erittäin naiivi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä