Muita jotka tyytyväisiä vaatimattomaan elämään?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Niin meillä vaatimaton elämä.Mieheni käy töissä itse lapsen kanssa kotona,meillä pieni talo ok-talo alueella kaupungissa pienin ja vanhin muihin ok-taloihin nähden.Meillä 1 auto ei mikään uusi mutta käyttökelpoinen.Vaatteet ostamme tavarataloista halvalla ja tosi harvoin niitä ostamme.Ulkomailla emme käy rahat eivät riittäisi.Ruoka ostetaan monesti sieltä missä se on tarjouksessa.Silti olemme onnellisia.Ja saan olla lapsemme kanssa kotona ja mieheni arvostaa kotiäitiyttä.Olemmeko ainoita?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin meillä vaatimaton elämä.Mieheni käy töissä itse lapsen kanssa kotona,meillä pieni talo ok-talo alueella kaupungissa pienin ja vanhin muihin ok-taloihin nähden.Meillä 1 auto ei mikään uusi mutta käyttökelpoinen.Vaatteet ostamme tavarataloista halvalla ja tosi harvoin niitä ostamme.Ulkomailla emme käy rahat eivät riittäisi.Ruoka ostetaan monesti sieltä missä se on tarjouksessa.Silti olemme onnellisia.Ja saan olla lapsemme kanssa kotona ja mieheni arvostaa kotiäitiyttä.Olemmeko ainoita?
Eikös just vastaava tapaus ollut palstalla jokin aika sitten?

Tässä teille sädekehänkiillotusliina *ojentaa*
 
Mä oon ollut tähän asti tyytyväinen ja onnellinen aina siihen mitä on: oli se ollut sitten vuokrakaksio, oma kerrostalo kolmio, autolla ja ilman, kotiäitini ja opiskelijana, työssäkäyvänä, ihan miten vaan. Mutta en mä laita pahakseni jos joskus olisikin varaa vähän uudempaan autoon tai viikonloppu matkaan pariisiin... :whistle: Tekeekö se musta sitten kuitenkin tyytymättömän? Ei kai? :|
 

Yhteistyössä