O
oiss
Vieras
Vastaus tuolla aimemmin jo.
tuli vähän katottua väärältä sivulta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vastaus tuolla aimemmin jo.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24224600:Ja karjalanpaisti, kaalilaatikko, kesäkeitto, paistetut silakat ja perunamuusi... nams![]()
Mikä syy tähän? Sehän on epäterveellistä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24224560:Kasvissyöjä, jolla ruuassa max 5% rasvaa.
No sitten hyvin ymmärrettävää. Anteeksi, että sanoin tylysti.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24224717:Rasva-aineenvaihdunnan häiriö.
Onko teillä lapsia? Karppaako lapsetkin? Eikö hiilareiden vähäinen saanti häiritse lihasten kasvua ja aivojen kehittymistä?
Alkuperäinen kirjoittaja öh;24224813:Meilla karpataan kans, mutta onneksi lapset saa koulussa makaroonilaatikkoa, niin niillä kehittyy lihakset ja aivot normaalisti.
Kalliita...?
Sama kai se on, tekeekö samoista raaka-aineista wokkia vai jotain "perussuomalaisempaa". Tai en mä tiiä mitä muut wokkailee, mutta me ei ainakaan mitään sen hintavampaa.
Niin mekin. Mä laitan wokkeihin sipulia, porkkanaa, kaalia, paprikaa...mitä nyt milloinkin kasviksia sattuu olemaan. Sipulia, porkkanaa ja kaalia mulla on lähes aina riippumatta siitä aionko wokkailla vai en.Njaa, me siis myös wokataan aivan väärin
Ei osteta suikaleita, ei wokkipusseja.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24225049:Niin mekin. Mä laitan wokkeihin sipulia, porkkanaa, kaalia, paprikaa...mitä nyt milloinkin kasviksia sattuu olemaan. Sipulia, porkkanaa ja kaalia mulla on lähes aina riippumatta siitä aionko wokkailla vai en.
Njaa, me siis myös wokataan aivan väärin
Ei osteta suikaleita, ei wokkipusseja.