Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

Kiitos onnitteluista! =)

minttulii86
Toi on hyvä asenne. Elämässä on paljon muutakin stressattavaa joten miksi ottaa yksi asia lisää stressattavaks. =) mullakin oli ensimmäinen testi nega, jonka tein kun täti oli päivän myöhässä.
 
Täällähän on hiljaista. Eikö kukaan muka nyt oireile enää ja toivo ja luule...?? oonko minä ainut? :D

halloota! olis kiva kuulla teistä kaikista, jotka täällä yhessä mun kanssa jännäilitte. mitä teille nykyään kuuluu? ja muista tietty kans... :)
 
No mutta meillähän on sitten maanantaina toooosi jännää!!! Tosin en tiiä uskallanko ihan vielä maanantaina testata.... Edellinen kierto meni pitkäksi, kp72.... Toisaalta bongasin oviksen viimeviikolla....

Onkos sulla n1986 mitn oireita havaittavissa?
 
oireita on, erilaisia kuin aiemmin..

-alamasussa tuntuu painetta ja tietyissä asennoissa / liikkuessa vihlaisee... erona aiempiin massutuntemuksiin se, että yöllä asentoa vaihtaessa jopa ihan heräilee siihen vihlontaan.
-etovaa oloa on
-röyhyttää ja närästää
-ilmavaivoja ja vatsan toiminta muutenkin sekasin
-lämpöä on 37-37,5
-tukkoista oloa ja kurkkukipua

että semmosia... oikein pelottaa noita listailla, tuntuu että maalailee taas turhia haaveita.

mitäs oireita sulla julietta? milläs kiertopäivillä sinä nyt meet? :)
 
oi että, miten voikin naisen kroppa olla kummallinen kun kaikenlaisia oireita saa turhaankin aikaan...
nyt sitä sit saa jänskäillä, että onko taas "hulluutta" vai ihan täyttä totta...
miltäs tuntuu, jaksatko ootella maanantaihin asti? mulla on vähän siinä hilkulla, menkkoja "oottelen" pe-la välisenä aikana, on vähän tässä parilla päivällä heitellyt noi... nyt olis viikonloppuna pikkujoulut, joten voi olla ettei uskalla olla testaamattakaan lauantaina viimeistään, kun siellä sit kuitenkin tulee terästettyä glögiä otettua... eli mulla varmaan testaus ajoittuu sittenkin jo perjantaille. :)
mitäs meinaat, mahtaiskohan jo näkyä, ku perjantaina olis sit 12. päivä mahdollisesta hedelmöityksestä...??
 
Jaa-a.... Just luin tuolta että viikko hedelmöittymisen jälkeen hormoonit jotain 0-5 luokkaa ja 2viikkoa sen jälkeen 3-200-300... En muista tarkkoja lukuja nyt... Aattelin itsekkin että uskaltautuisinkohan jo viikonloppuna testailemaan...En vaan haluis pilata viikonloppua putoamalla korkeelta.... :eek:

Mutta varmaan kantsii sun kokeilla, ni et sitten terästä sitä glögiä, jos plussa tulis.
 
niinhän tuo on... miettii vaan sit tavallaan sitäkin, että jos sieltä se nega pärähtää (vaikka raskaana oliskin), ni sit terästän kahta kauheemmin glögiäni ja masistelen koko illan :D et en sit tiä mikä paras vaihtoehto on... ehkä kuitenkin nyt jännäilen lauantaihin asti sitä, kurvaako täti kylään punaisella autollaan... katson sitä sit sillon uudelleen, että tekeekö testin.. :)

älä häviä täältä mihkään, tuu ilmoitteleen sit kun testailet! ja vaikka jo etukäteenkin, että miltä näyttää ja koska aattelet testata. tietää sitten killua täällä ja ootella uutisia ;)
 
juu, tulen. voi olla että jo aiemminkin jos en malta ootella ;)
yö tässä töissä kuitenkin menee kaikenlaisia oireita lukiessa ja vauvasivuja selaillessa.. voi olla että on niin kauhia tarve testailla jo huomenissa, ettei pysty odottamaan :D
 
Olen toivonut jo tässä muutaman kuukauden ajan, kun kerran oltiin jo niin varmoja mutta täti tuli.. :ashamed: sen jälkeen on aina ollut toiveet korkealla ja tippuneet sitten alas sieltä huimaa vauhtia tädin tultua. Mutta onneksi esikoinen 1v,7kk ei jätä murehtimaan! :heart:
 
tässä kans sellanen tilanne, ettei niin oo tekemällä tehty vaan tulee jos on tullakseen. kuume kuitenkin on niin kova, että mieli tekee tepposiansa herkästi... joka kuukausi toivoo ja aina kovemmin pettyy..
 
n1986 Kyllähän sitä huomaa jo että esikoinen kaipaa enemmän seuraa, toisella tavalla kun vauvana.. Niin olis kiva saada hänelle tulevaisuudeks leikkikaveria! :) On se vaan niin "jännä" aina kun nostaa toiveitaan vaikka tietää ettei pitäis odottaa liikaa vielä, niin aina ne unelmat romahtaa! :ashamed: Ja kaiken lisäks siihen kuvittelee pitkän litanian kaikkia oireita! :eek: Mutta jospa se tästä vielä joskus tärppäisi!! Pidetään peukkuja! =)
 
peukkuja pidetään, ehdottomasti! b :) d

missäs vaiheessa rouses sun kierto nyt on?
mä ajattelin huomenna mahdollisesti testailla, se olis huomen sit kp 27/28, että eikös luulis jo näkyvän?? ;)
pare ainakin on testata, jos vaikka olis niin hyvin käyny että plussais, ettei sitten pikkujoulujen punaviinihöyryt pääse sotkemaan kaikkea...
 
n1986 mulla on niin sekaiset kp:t etten pysy mukan, siis ei koskaan täsmälliset! :( aina sielläpäin... mä aina sillo testaan kun luulis että olis jo alkanu mut kerranki kävi niin et seur.päivänä tuli täti... :( Oli pettymys! :ashamed: siks en uskalla oikein siihen niinkään panostaa kun ajattelen vaan että tärppää jos on tärpätäkseen.. :| Niin kävi esikoisenkin suhteen! =)
 
heippa hei.

ilmoitetaanhan nyt sitten tännekin pinoon, että sieltähän tuo nega paukahti ikkunaan perjantaina ja täti tuli kylään lauantaina.. eli näin täällä.

mitäs rouses sulle? juliettan kuulumisia tuolta toisaalta jo luinkin, mutta mikäs se tilanne nyt on?
 
Kävinpäs täällä kurkkaamassa kun syyskuun lopulla tänne kirjoittelin. Taitaa Juliettalla olla hyviä uutisia koska itselläni oli myös tuota selkäsärkyä ja tunne että kk:t alkaa juuri ennen plussaamista. =)
Plussatuulia tänne muillekin! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Mä bongasin oviksen 18-20 päivä, ja nyt mennään 24/28-72. Oireita on... päänsärky, lämpöä, kurkkukipua, masunippailuja.... tai sitten/toivottavasti ei ne on vaan mun mielikuvitusta.....

Mua kiinnostaisi kauhesti tietää kuinka Juliettelle =) kävi. Itselläni on täsmälleen samat oireet! KP22.
 
Pitipä minunkin uskaltautua kirjoittamaan oireistani... Joo yritystä takana puoltoista vuotta,menkat tullut aina miten sattuu ja ei koskaan edes haamulla ilmoittanut itsestään. Mutta nyt jo heti tuntui erilaiselta ja tyyneltä, että jotain ehkä tapahtuikin..

en tosin jaksa uskoa, vaikka kovasti salaa toivonkin ja käteni ristin joka ilta..

mutta...

-jo heti ns. tärppäyksen jälkeen olo tuntui tyyneltä ja onnelliselta, ei voi kuvailla.
- mahaa alkoi juilimaan aika pian ja on jatkunut tauotta reilun viikon. Nyt jatkuvaa repimistä vasemmalla puolella ( munasarjoissa) ja oikeakin liittyy välillä mukaan.
- olo kuumeinen ja erittäin väsynyt, mutta öisin ei sitten nukuta vaikken päiväunia nukukaan.
- outoa pakotusta lonkissa ja sisäreisissä välillä
- iho kukkii, vaikka niin sen kuuluukin ennen menkkoja tässä vaiheessa.
-eilen tuli pieni klöntti rusehtavaa ja tänään ihan kirkasta valkovuotoa.
-tänään on pää ollut ihan sumussa ja oikein etova olo
-pissattaa jatkuvasti kovasti, mutta tippa vain tulee
-elohiiri on vaivannut tän viikon vasenta silmäkulmaa, en edes muista että ois koskaan ollut.
-olo ihan saamaton, välillä masentunut, välillä onnellinen...vaihtelee vähän liian nopeasti.
- nyt on menkkoihin kuusi päivää ja on pitänyt tietysti testata ( roskishaamu hyvin himmeä mutta kuitenkin) niisks, ei malttaisi odottaan.

Sanokaatten-voisiko todellakin olla positiivisia uutisia tulossa???-
tule pikkuinen ja laita maailmani sekaisin :heart:
 

Yhteistyössä