muita jotka käyttää luottokorttia ruuan,bensan yms ostoon

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
En käytä koskaan luottokorttia muuten kuin ulkomailla. Tuskinpa luottokortin käyttö ketään mielenvikaiseksi tekee, mutta jos se tapahtuu rahapulan vuoksi, niin, rahaongelmia voi olla luvassa myöhemmin.
 
Keittiönoita
Maksuaikakorttia eli Visaa käytän. Mulle helpompi niin, sillä siten voin kuun lopulla katsoa Visa-laskuni ja sen perusteella arvioida, paljonko haluan palkkaa. Jos maksaisin ostokseni pankkikortilla tai käteisellä, mun pitäisi tietää etukäteen, paljonko aion seuraavassa kuussa käyttää rahaa.
 
niini
ostan tarvittavat kuukaudessa maksan korottomanan kuun lopussa pois.minusta ihan ok järkevää jos sattuu löytyy joatin mukavaa niin ei tartte laskee pennin päälle kaupasssa
 
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
reissun paalla kaytetaan
Moi pitkästä aikaa, on ollut monta päivää aika haipakkaa. Mutta varmaan pitäisi vähän skypetellä... :)


Heippa, me ollaan kevatlomalla. Kivasti ollut kaikkea pienta saatoa joka puolelle. Tanaan olin oikein ahkera, pelasin tennista taas 1.30 h ja uin kahteen kertaan kilsan.

Skype on mulla auki, anna palaa :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
reissun paalla kaytetaan
Moi pitkästä aikaa, on ollut monta päivää aika haipakkaa. Mutta varmaan pitäisi vähän skypetellä... :)


Heippa, me ollaan kevatlomalla. Kivasti ollut kaikkea pienta saatoa joka puolelle. Tanaan olin oikein ahkera, pelasin tennista taas 1.30 h ja uin kahteen kertaan kilsan.

Skype on mulla auki, anna palaa :D :wave:
Ai kauhea kun olet ahkera, ihan kauhistuttaa! Mutta kyllä minäkin tästä salille olen menossa, että ei ihan nollia olla! :D
 
Minulla on muutama luottokortti hätätilanteita varten, mutta käytössä on vain yksi. Muiden saldo on nolla. Mitäs pahaa siinä kortin käyttämisessä on? Edullisemmaksi tulee maksaa yhtä luottokorttiluottoa pois kuin ottaa pikkulainoja esimerkiksi huonekaluhankintoja ja kodinkoneita varten vähän sieltä sun täältä korkeammalla korolla.
 
hmm
Musta niissä on niin kauheat korot etten käytä, mieluummin olen ilman. Ja miehelle olen vihainen jos ostaa luotolla, niitä on tosi kenkkua lyhentää. Ennemmin pihistää etukäteen tai vaikka elää kädestä suuhun kuin ostaa hirmu kalliilla.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Musta niissä on niin kauheat korot etten käytä, mieluummin olen ilman. Ja miehelle olen vihainen jos ostaa luotolla, niitä on tosi kenkkua lyhentää. Ennemmin pihistää etukäteen tai vaikka elää kädestä suuhun kuin ostaa hirmu kalliilla.
Maksuaikakorteissa ei ole korkoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Musta niissä on niin kauheat korot etten käytä, mieluummin olen ilman. Ja miehelle olen vihainen jos ostaa luotolla, niitä on tosi kenkkua lyhentää. Ennemmin pihistää etukäteen tai vaikka elää kädestä suuhun kuin ostaa hirmu kalliilla.
Maksuaikakorteissa ei ole korkoa.

Siis mitä tarkoitetaan maksuaika kortilla?
:ashamed: Minullakin on visa ominaisuus ja kyllä se minusta ihan korollista on, olenko nyt jotain ymmärtänyt väärin :eek:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Musta niissä on niin kauheat korot etten käytä, mieluummin olen ilman. Ja miehelle olen vihainen jos ostaa luotolla, niitä on tosi kenkkua lyhentää. Ennemmin pihistää etukäteen tai vaikka elää kädestä suuhun kuin ostaa hirmu kalliilla.
Maksuaikakorteissa ei ole korkoa.
Eikös ainakin osassa ole eka kk korotonta (ja sitten korko pomsahtaa) mutta per ostotapahtuma menee tietty maksu?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Eikös ainakin osassa ole eka kk korotonta (ja sitten korko pomsahtaa) mutta per ostotapahtuma menee tietty maksu?
Ei ainakaan tossa mun Visassa. Ostotapahtumista ei mene maksua eikä siinä ole korkoa. Jos siis ostan huhtikuussa tonnilla, toukokuussa Visa-laskuni on tonni. Jos ostan toukokuussa viidellä sadalla, kesäkuussa Visalaskuni on 500. Eli seuraavassa kuussa maksetaan se, mitä tuli edellisessä kuussa vingutettua.

 
----
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Musta niissä on niin kauheat korot etten käytä, mieluummin olen ilman. Ja miehelle olen vihainen jos ostaa luotolla, niitä on tosi kenkkua lyhentää. Ennemmin pihistää etukäteen tai vaikka elää kädestä suuhun kuin ostaa hirmu kalliilla.
Maksuaikakorteissa ei ole korkoa.
Miksi pitää ostaa, jos ei ole vaaraa siihen?
 

Yhteistyössä