Muita jotka haluaisivat pukeutua seksikkäästi?

• Viestiketjun aloittaja eikku83
  • Ensimmäinen viesti
eikku83
Mutta ei jostain syytä pukeudu kuitenkaan?

Mulla on 3 lasta ja olen naimisissa onnellisesti. Mieli tekisi siltikin tilata jostain Trendiksiltä niitä ihania joggingasuja esimerkiksi,mutta ovat aivan liian seksikkäitä :/
haluaisin kyllä,mutta en ilkeä!

Tosin ylipainoakin on vielä 10 kiloa,mutta silti...Laihdutan koko ajan..

"mami"
Jos seksikkäällä tarkoitetaan fiorella-tyylisiä riepuja, jätän mieluusti väliin :D itsevarmuus, iloisuus ja hyvä ryhti tekee ihmisestä seksikkään, TYYLIKKÄÄT vaatteet on vaan plussaa. Jos nuo kolme asiaa puuttuu, näyttää vaan reppanalta niissä pinkeissä trikootopeissa ja happopestyissä bootcut-farkuissa.

bud
[QUOTE="vieras";28717100]No vaikka meikän löllömahalla ja huonolla ryhdillä nuo näyttäis ihan kaikelta muulta kuin seksyltä. Vaikka kuinka laittais huulet törölleen :D[/QUOTE]

:LOL: Voin kuvitella! Harva on onneks ihan täydellinen.

"Sini"
[QUOTE="mami";28717121]Jos seksikkäällä tarkoitetaan fiorella-tyylisiä riepuja, jätän mieluusti väliin :D itsevarmuus, iloisuus ja hyvä ryhti tekee ihmisestä seksikkään, TYYLIKKÄÄT vaatteet on vaan plussaa. Jos nuo kolme asiaa puuttuu, näyttää vaan reppanalta niissä pinkeissä trikootopeissa ja happopestyissä bootcut-farkuissa.[/QUOTE]

Minä olen iloinen, hyväryhtinen, itsevarma ja hoikka. Lisätään vielä listaan, että hyvin koulutettu. Muutama vaate on ostettu Fiorellasta. Nyt olen juuri lähdössä tanssimaan ihanassa maksimekossa.

"vieras"
Oli pakko kattoa mikä ihmen joggins asu ja tosiaan vähän seksikkäämpi urheilupuku ei kyllä ole mulla kuvaa ihan sitä "seksikkäästi pukeutumista". Vielä joku 30-40 vuotias tuo päällä, niin näyttää epätoivoiselta yh mammalta, joka on jämähtänyt suunnilleen -90 luvulle. Rööki myös huuleen ja rattaita työntämään, niin hyvä tulee.

Itselleni seksikäs pukeutuminen on enemmänkin seksikkäät farkut, eli ihonmyötäiset, hyvällä pepulla, hyvällä mallilla. Muutenkin aika ihonmyötäinen pukeutuminen, korkokengät, huoliteltu olemus. Ihan perus toppi käy farkkujen kanssa, niin varmasti näyttää seksikkäältä miesten mielestä, jos runko on kunnossa.

kgjdo
[QUOTE="mies";28717543]Ei seiso. Kyllä se seksikkyys on jotain aivan muuta täällä päässä.[/QUOTE]

Jos et vitsiä tajua niin oo tajuamatta :p Ei tää aloituskaan tosissaan voi olla tehty.

Kyllä, ja pukeudun myös, aina kun sellainen fiilis on. Välillä painelen arkisena, joskus on sellainen 'haluan näyttää tyylikkäältä ja aikuiselta' jolloin pistän sitten vaikka siistimmät suorat housut tai vähän pidemmän kotelohameen tmv. Välillä sitten sitä ihonmyötäistä ja sopivista paikoista paljastavaa, töihin täytyy kuitenkin lähteä aina sellaisissa vaatteissa ettei tule valituksia ;)

Tuosta linkin asusta mulla tulee lähinnä mieleen vähän löysempi brittiläinen wt-yh-mamma jolla just roikkuu se kessu huulessa ja jos on korkkarit, ei niilläkään osaa kävellä... Anteeksi, halusin jakaa tän mielikuvan :D

"mies"
Jos et vitsiä tajua niin oo tajuamatta :p Ei tää aloituskaan tosissaan voi olla tehty.
Ok :) No olisi kyllä sopinut että joku täällä on oikeasti tuota mieltä.

Seksikkäintä kaikista on minusta raikas nainen, joka on nuori, sopivan aito, kasvonpiirteiltään aika klassinen, pukeutuu tyylikkäästi muttei yliampuvasti ja joka antaa seksikkyyden tulla pakottamatta, vihjaten, ilman tyrkyttämistä. Yhden nuoren naisen Suomesta tiedän tällaiseksi (en tosin tunne häntä henkilökohtaisesti). Silmät, suu, hiukset, kaula/ryhti, vartalo ovat tärkeitä.

Chic-adjektiivia näkee harvoin Suomessa. Se tarkoittaa juuri tätä hienostunutta ja sensuellia seksikkyyttä ja glamouria. Ajatus on aika tuntematon maassamme ja ehkä etenkin tällä palstalla. :) Useimmilla loppuu itsevarmuus - aivan kuten suurin osa miehistä tuntee olonsa puvussa tukalaksi. Tai ei muuten vaan riitä ulkonäköä. Kauneuden arvostus maassamme on aika alhaisella tasolla kulttuurisyistä.

kgjdo
Kyllä, ja pukeudun myös, aina kun sellainen fiilis on. Välillä painelen arkisena, joskus on sellainen 'haluan näyttää tyylikkäältä ja aikuiselta' jolloin pistän sitten vaikka siistimmät suorat housut tai vähän pidemmän kotelohameen tmv. Välillä sitten sitä ihonmyötäistä ja sopivista paikoista paljastavaa, töihin täytyy kuitenkin lähteä aina sellaisissa vaatteissa ettei tule valituksia ;)

Tuosta linkin asusta mulla tulee lähinnä mieleen vähän löysempi brittiläinen wt-yh-mamma jolla just roikkuu se kessu huulessa ja jos on korkkarit, ei niilläkään osaa kävellä... Anteeksi, halusin jakaa tän mielikuvan :D
Nyt kun sanoit niin mulle tuli mieleen Pikku-Britannian Vicky Pollard :D

"northern soul"
Korvissa henkkanmaukan muoviset renkaat, turkoosit tai keltaiset on just hyvat. Pullosta otettu oranssi "rusketus". Jaloissa roikkuu nelja alle 5-vuotiasta. Ja ehdottomasti nama tuplarattaat:
http://www.kiddicare.com/wcsstore7.00.00.507/ExtendedSitesCatalogAssetStore/images/catalog/you2twinborsis/you2twinborsis_l.jpg

"mies"
Pitäisin yleisesti joko yli- tai aliyrittämistä naisten suurimpana virheenä kauneus- ja seksikkyysasioissa täällä. Suomalaisen tarvitsee yleensäkin olla joko A tai B. Kuitenkin estetiikan maailmassa tällainen selkeys kääntyy meitä vastaan. Seksikkyydessä on aina jotain paradoksaalista, koska siinä sekä visuaalisuus ja aistit että ideat ja mielikuvat ovat tärkeitä.

Tärkeä huomio ranskalaisnaisista verrattuna jenkkeihin, sama tilanne on Suomessa vain vielä pahempi feministisen vallan takia kuten itsekin olen toitottanut:

http://hipparis.com/2011/11/07/la-beaute-what-do-french-women-have-that-we-don%E2%80%99t/

"You’d never catch a French woman trying to emulate a man the way we do in the States. Here, we’re always putting on tough girl acts. We’re competitive and try to be uber independent. We even wear power suits and poker faces. Showing that we’re equal to men is a great byproduct of the women’s rights movement. But it’s not so sexy. French women embrace what makes them uniquely feminine—softness, caregiving, short skirts—instead of trying to prove they’re just like men."

Yhteistyössä