Samma här. Onneks meininki parani selkeesti tuossa iltapäivästä - uus tukka parantaa aina pahankin päivänTuttua mulle tänään tuo naama väärinpäin kulkeminen...helkkari sentään
Samma här. Onneks meininki parani selkeesti tuossa iltapäivästä - uus tukka parantaa aina pahankin päivänTuttua mulle tänään tuo naama väärinpäin kulkeminen...helkkari sentään
Erittäin hyvin sanottu :flower:Jos naama on väärinpäin ja silmät puolitangossa niin se on ihan sama mitä päällä on, seksikkyys on siitä kaukana. Toisaalta sopiva pilke silmässä ja hymy huulilla oleva ihminen on usein seksikäs - oli päällä sitten minihame tai verkkarit.
Pitäisköhän itsekin viimein repäistä ja leikata. Edes vähän. Olen niin pitkään arponut ja tyytymätön tämänhetkiseen..Samma här. Onneks meininki parani selkeesti tuossa iltapäivästä - uus tukka parantaa aina pahankin päivän
Sun tukkas on niin ihana ja sopii sulle todella hyvin...Samma här. Onneks meininki parani selkeesti tuossa iltapäivästä - uus tukka parantaa aina pahankin päivän
Kiitos :flower:Sun tukkas on niin ihana ja sopii sulle todella hyvin...
Multa lähti kerralla vähän enemmän Jos on joku semmoinen tekijä johon luotat niin sano suuntaviivat ja pistä silmät kiinni jos ei muuten uskallaPitäisköhän itsekin viimein repäistä ja leikata. Edes vähän. Olen niin pitkään arponut ja tyytymätön tämänhetkiseen..
Juuri näin!Jos naama on väärinpäin ja silmät puolitangossa niin se on ihan sama mitä päällä on, seksikkyys on siitä kaukana. Toisaalta sopiva pilke silmässä ja hymy huulilla oleva ihminen on usein seksikäs - oli päällä sitten minihame tai verkkarit.
Hmm, et siis näy tuntevan erotiikkaa
Tais tulla valomerkki