Muita jotka eivät voi syödä/juoda mitään makeutusainejuotavia/syötäviä? Mä maistan sen niin pahasti "läpi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blah

Vieras
fun light mehut esimerkiksi :x maistuu pelkästään makeutusaineelle, samoin kaikki light limut yms. Makeutusainekarkit

jak

IHAN KAMALA maku ja oli siitä tehty mitä tahansa niin maistan sen kyllä läpi enkä voi sitä syödä/juoda

:wave:

Ainut poikkeus taitaa olla Canderel. Käytin sitä ennen raskautta teessä sokerin sijaan.

:wave: Sama tosin pätee myös valmisruokiin, maistuu joku maku läpi oli tuote mikä tahansa. Tosin kaikki tuommoiset tuppaavat aiheuttaan mulle myös nokkosihottumaa ja suun kutinaa joten senkin takia välttelen kaikkea "ei luonnollista" ruokaa/juomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
:wave:

Ainut poikkeus taitaa olla Canderel. Käytin sitä ennen raskautta teessä sokerin sijaan.

täytyykin kokeilla... Mutta lähinnä siis tarkoitin noita valmisjuttuja, kuten esim fun light mehut yms... lähipäivinä menin vahingossa SYÖMÄÄN jotain missä oli, mutta en nyt millään muista mitä se oli, eikä tule mieleen mitään valmista syötävää jossa olisi

Joo, mulle tulee huono olo noista keinotekoisista mauista. Koskee myös muuta kuin kenokevennettyä, esim. Coca Colaa ja Batterya, mitä tuo mies tykkää juoda. Mulle tekee niiden pelkkä haju pahaa, on niin keinotekoista että.

Mulla ainoa poikkeus on Canderel/Hermesetas, jota käytän kahvissa. Kahvin maku on jotenkin itsessään niin vaha, että peittää sen keinotekoisen maun ja vain makeus jää. Mutta esim. teen kanssa on pakko käyttää oikeaa sokeria.

Yhteistyössä