Muita jonka mielestä herne-maissi-paprika (pakaste) raiskaa ruuan kuin ruuan?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oi se on niin hyvää, vaikka makaronisalaatissa. Harmi etten ole pystynyt enää syömään sen jälkeen kuin iltiksessä oli kuva, kun yhteen pakettiin oli päätynyt hiirenpoikanen. Mikä hiton tarkoitus sellaisella uutisoinnilla on?

[QUOTE="jojo";22024204]Mä käytän mieluummin herne-maissi-porkkanaa, he-ma-pa on aikä ällöä kun sitä on syönyt jo yhden elämän tarpeiksi[/QUOTE]
He-ma-po on ikävä tuote, kun sitä helposti ottaa pakasteesta vahingossa ja sitten on kauhea pettymys, kun ei maistu miltään.

Ehkä mun pitäis ensin opetella lukemaan koko sana, eikä vain arvailla mitä siinä lukee... Luin ensin nimittäin että RAIKASTAA...

Mutta ei he-ma-pa kyllä ruokaa raiskaa. Toisinaan kyllä käytän en niinkään kasviksena, vaan vaikka toisinaan sitä ruokiin lisäänkin.

On ruokia, joihin se jopa sopii -tosin erittäin harvoja. Mielummin tuoreita vihanneksia. Palstamammojen mielestä hemapa sopii ruokaan kuin ruokaan ja mitä enemmän sitä käyttää, sen parempi ; )
Lapsi tykkää siitä ihan sellaisenaan, pistää kulhosta koko pussillisen kerralla. Itse en kyllä söisi.

Olen aloittajan kanssa 100% samaa mieltä. En osta koskaan he-ma-paa, koska se on aivan kamalaa kuraa! Tulee mieleen köksäntunnit. Ja koulun kuiva "risotto", joka ei oikeaa risottoa ole nähnytkään. YÖK!

Juu ei, ja toinen on ne juuressekoitukset, jossa on porkkanaa ja mitä lie sellaisina pieninä neliöinä.
- ne isot juureslohkot vielä menee, mutta se pikkupussi on ihan varmana värjättyä styroksia :)

Siis se on tosiaan kammottavaa. Todellakin styroxia. He ja ma, on kuoret jauholla, ja se pa, on pelkkää kuorta. Luulen, että sitä käyttävät luulevat lisäävänsä ruuan terveellisyyttä, mutta epäilen pahasti.
Kammottavaa!!

Yhteistyössä