V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minua ärsyttää!!!!!! viime aikaisten tapausten jälkeen kuinka kehtaavat!!!!!! olisko jo turvallisempaa ottaa hoitajat ulkomailta!!!!!!! minulla on hoitajille oma nimitys mutta olkoon kertomatta!!!!!!!
Olen ihan samaa mieltä. Hoitajien olisi nyt parempi keskittyä miettimään omaa mainettaan palkankorotuksien sijaan.
Itselläni ainakin luottamus ja usko mennyt kaikkiin hoitajiin. MIten ihmeessä sitä enää uskaltaa sairaalaan mennä edes synnyttämään? Kammottaa pelkkä ajatuskin siitä, että pitää olla niiden armoilla ja syödä hoitajien kiikuttamia lääkkeitä tietämättä mitä ne oikeasti ovat!
Meneekö luottamuksesi myös esim. opettajiin jos vaikka yks opettaja sattuis lyömään lasta. Etkö laittas lastas enää ollenkaan kouluun. Voi maailma on julma ja "hulluja" löytyy joka ammatista, ei ainoastaan hoitajista.
No olisikin ollut vain yksi, mutta tämä toinen identtinen tapaus oli näin nopeasti vähän liikaa. Jos kummassakaan tapauksessa ei selviä mitään selvää motiivia, niin eikö se vaan vahvista teoriaa siitä, että niillä on jokin kytkös toisiinsa?