Muita joilla välit menny sukulaisetn kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murmeli2003
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

murmeli2003

Jäsen
16.06.2008
41
0
6
Meillä meni välit poikki serkun kanssa häissäni joista on jo 6vuotta. kulkee vieläkin nokka pytyssä ohi eikä suostu istuun edes vieressä muissa sukujuhlissa. Enkä edes tiedä mistä meidän häissä suuttui... Ei vain vastannut enään puheluihin eikä viestiehin kun palasimme häämatkalta.
Viime kesänä mieheni sisko sai rikottua meidän ja anopin välit kokonaan ja siinä samassa valheittensa takia emme ole väleissä. Hän on patologinen valehtelija joka valehtelee että saa tahtonsa läpi eikä välitä ketä satuttaa.
Kohta tulee vuosi ettei olla oltu väleissä ja tämä rassaa mieltäni. Olen ollut masentunut asian johdosta todella pahasti lopulta jopa jouduin pitämään puhelimeni suljettuna ettei mieheni siskon haukkuma viestit tule minulle kun olen lasten kanssa yksin. Milloin hän uhkeili tulla ystäviensä kanssa hakkaamaan minut, kun olen aivo pessy mieheni perhettään vastaan. Tai milloin uhkaili laittaa lastensuojeluvirano,maiset hakemaan lapseni pois kun olen huono äiti jota lapseni muka pelkäävät(joka ilta kun ollaan iltasatu luettu kuulen kuorossa kaikilta että me rakastetaan sua äiti, tuskin pelkäävät lapset näin sanoisi). Mieheni sisko on jopa yrittänyt saada muun mieheni suvusta samalla tavalla valehtelemalla puolelleen.Ja tässä oli vain murto-osa hänen valheistaan...

Olenko väärässä kun en halua edes sovintoa mieheni siskon enkä äidin kanssa?

Yhteistyössä