V
vi
Vieras
Mulla oli viime vuonna maalis-joulukuu äitiyspäivä/vanhempainrahat tulona ja veroprosenttina oli se 20% ja mätkyjä pamahti 130 e
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TiU-:Joo kyllä tuli yli 1000? :kieh: Ja sekin kortti oli lasketettu verotoimistossa "ammatti ihmisellä" Että ei paljon luottoa löydy enään sinnekkään toimistoon!! :kieh: |O
Alkuperäinen kirjoittaja jossain kohtaa homma kusee:Äitiyspäivärahasta tuli mätkyjä 250e
viime vuonna oon ollu kotihoidontuella enkä vielä tiiä kun ei oo ehdotusta tullu hiukan pelottaa kun tuntuu et aika moni mätkyjä saanu
huvittavaa kun ajattelee et työssä kun oon käyny ja palkkaa yli 1000e prosentti joku 16-17 aina tullu palautuksia nyt kun saa huomattavasti pienempää tukea ja isompi prosentti verotetaan niin joutuu maksamaan takaisin...
Alkuperäinen kirjoittaja maria:Alkuperäinen kirjoittaja TiU-:Joo kyllä tuli yli 1000? :kieh: Ja sekin kortti oli lasketettu verotoimistossa "ammatti ihmisellä" Että ei paljon luottoa löydy enään sinnekkään toimistoon!! :kieh: |O
Voisitko tehdä tästä valituksen, jos kerta olet lasketuttanut muutosverokortin?! Ei kai silloin saisi ainakaan mätkyjä tulla?!
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:mulle tulee tonnitolkulla takas, pidin saman veroprossan ku töissäolessa. likellä 30 prossaa siis.