Muita joilla tuli äitiyspäivä/vanhempainrahakaudelta mätkyjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äitiyspäivärahasta tuli mätkyjä 250e
viime vuonna oon ollu kotihoidontuella enkä vielä tiiä kun ei oo ehdotusta tullu hiukan pelottaa kun tuntuu et aika moni mätkyjä saanu

huvittavaa kun ajattelee et työssä kun oon käyny ja palkkaa yli 1000e prosentti joku 16-17 aina tullu palautuksia nyt kun saa huomattavasti pienempää tukea ja isompi prosentti verotetaan niin joutuu maksamaan takaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja TiU-:
Joo kyllä tuli yli 1000? :kieh: Ja sekin kortti oli lasketettu verotoimistossa "ammatti ihmisellä" Että ei paljon luottoa löydy enään sinnekkään toimistoon!! :kieh: |O

Voisitko tehdä tästä valituksen, jos kerta olet lasketuttanut muutosverokortin?! Ei kai silloin saisi ainakaan mätkyjä tulla?!

Minä olen pitänyt sen palkkaprosentin, johon kela ilmeisesti lisää vielä 2%-yksikköä. Palautusta tulee 929e. Ihan kiva.

Nyt kun kotihoidontuki alkaa niin annan olla sen verokortin prosentin, niin ei tule ikäviä yllätyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja jossain kohtaa homma kusee:
Äitiyspäivärahasta tuli mätkyjä 250e
viime vuonna oon ollu kotihoidontuella enkä vielä tiiä kun ei oo ehdotusta tullu hiukan pelottaa kun tuntuu et aika moni mätkyjä saanu

huvittavaa kun ajattelee et työssä kun oon käyny ja palkkaa yli 1000e prosentti joku 16-17 aina tullu palautuksia nyt kun saa huomattavasti pienempää tukea ja isompi prosentti verotetaan niin joutuu maksamaan takaisin...

Juuri näin mullakin:töissä kolme kertaa isommat tullot mutta veroprossa noin 15 pros ja kun kelantuilla niin isompi veropros ja mätkyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja TiU-:
Joo kyllä tuli yli 1000? :kieh: Ja sekin kortti oli lasketettu verotoimistossa "ammatti ihmisellä" Että ei paljon luottoa löydy enään sinnekkään toimistoon!! :kieh: |O

Voisitko tehdä tästä valituksen, jos kerta olet lasketuttanut muutosverokortin?! Ei kai silloin saisi ainakaan mätkyjä tulla?!

Kyllä tein valituksen mutta minkäs sille voi sehän on vain inhimillinen erehdys, maksaa saan minä joka pennin! :kieh:
Verohelpotusta haen tälle vuodelle tapahtuneen virheen vuoksi, mutta pelastaako se joulukuun 540? laskulta... ei. :(

Yhteistyössä