äitiyspäivä rahasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnimanni84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnimanni84

Aktiivinen jäsen
15.10.2006
1 689
0
36
siis kun alan taasen saamaan äitiyspäivä rahaa niin ku siitähän menee se ennakko pidätysprosetti mulla se on vähintään 20% (korotettu 2 mun omasta vero%sta) niin et vaikuttaako se tohon rahan määrään jos lasken vero %? siis jos soitan verotoimistoon ja pyytäisin laskemaan vero%...
(nii soittaisin tietty maanantaina sinne..)<br><br>

pystyykö sitä tekee siis ku mulla alkaa huomenna äitiysloma et voisin muuttaa sitä vero% nyt vaikka olisinkin jo äitiyslomalla... :whistle:
etten oo niinkö liian myöhään ns asiaa hoitamassa eli oisko pitäny tehä ennen ku äitiysloma alkaa....ja jos nyt sit voi niin voinko vaa viiä sen muutos verokortin sinne kelaan vaa ja ne muuttelee niit summia sitten :whistle:

Kyllä voi keskenkin vaihtaa.

Ehdottomasti pyydät verotoimistossa että laskevat tulevien tulojesi mukaan sen uuden veroprossan.
Minä sain viime vuonna vain vanhempainpäivärahaa (vähän yli minimin) ja kotihoidotukea, veropros. oli se Kelan "standardi" ja mätkyjä tuli 140? :o

no mulle ne lykkäs 111? mätkyä...siitä et olin himassa...täytyy soittaa sinne viraston tädeille ja pyydellä et laskee mulle sen rosentin....pitää hieman vilkasta myös veroviraston sivuita...

Yhteistyössä