Muita joilla pinna kireällä koko ajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Adelade
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Adelade

Aktiivinen jäsen
11.10.2006
4 780
0
36
Rupesin tuossa miettimään että mikähän mättää kun koko ajan tuntuu olevan pinna tiukalla? Suoraan sanottuna vetuttaa lähes tulkoon kaikki ja koko ajan.

Onkohan tästä nyt oikeesti kohta johonkin hermoparantolaan suunnattava, vai mitä hittoa pitäis tehdä... :/

Ootko järkeilly mistä kireä pinna sulla ny johtuu? Mul joskus ku stressaan tai o pinna kireällä ni järkeilen ja pilkon ne kaikki syyt mistä se johtuu, ja sit huomaankin et suottakos mie tässä ressaan ja menee sit ohi :)

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Ootko järkeilly mistä kireä pinna sulla ny johtuu? Mul joskus ku stressaan tai o pinna kireällä ni järkeilen ja pilkon ne kaikki syyt mistä se johtuu, ja sit huomaankin et suottakos mie tässä ressaan ja menee sit ohi :)

No kun en osaa yhtään aatella mistä johtuu. Kun tuntuu että oikeesti mikä vaan, ihan pienikin asia pistää keittämään. :ashamed:
(juu, ihan valmis lataamoon)

Onko sulla pieniä lapsia? Mulla on ainakin molempien lasten vauva-aikana ollut pinna "aika" kireellä, kun oli paljon yöheräilyä ja univelkaa. Nyt kun lapset nukkuu yöt aika hyvin, niin oon huomannut että itse jaksan iloita pikkuasioistakin ja ei enää suutu jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Onko sulla pieniä lapsia? Mulla on ainakin molempien lasten vauva-aikana ollut pinna "aika" kireellä, kun oli paljon yöheräilyä ja univelkaa. Nyt kun lapset nukkuu yöt aika hyvin, niin oon huomannut että itse jaksan iloita pikkuasioistakin ja ei enää suutu jatkuvasti.

2- ja 5-vuotiaat lapset. Ei ole yöheräilyjä ainakaan lasten takia.

Yhtenä "syynä" voisin kyllä pitää sitä, että oon koko ajan kotona. Ihan oikeesti, saattaa mennä viikkokin etten poistu ees ruokakauppaan. Vaikka epäsosiaalinen ja erakko olenkin, niin ei kait se pahaa tekis käydä vähä useammin ihmisten ilmoillakin. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
2- ja 5-vuotiaat lapset. Ei ole yöheräilyjä ainakaan lasten takia.

Yhtenä "syynä" voisin kyllä pitää sitä, että oon koko ajan kotona. Ihan oikeesti, saattaa mennä viikkokin etten poistu ees ruokakauppaan. Vaikka epäsosiaalinen ja erakko olenkin, niin ei kait se pahaa tekis käydä vähä useammin ihmisten ilmoillakin. :ashamed:

Joo yleensä se ihmisten ilmoilla käynti piristää.. Itsekin olen kotiäitinä vielä, ja joskus tulee liian harvoin lähdettyä mihinkään... mies muistaa välillä aina muistutella aiheesta :D

hyvä vinkki: B-vitamiini!!!! mulla ainakin auttaa tuo! pitkään aikaan en ollu ottanu B-vitamiini tabletteja ja ai että se v*tutus oli jotain sanoin kuvaamatonta!!! ja joka jumalan päivä!!! kunnes muistin tuon B-vitamiini tempun... sit kalaöljyä kyytipojaks...

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
hyvä vinkki: B-vitamiini!!!! mulla ainakin auttaa tuo! pitkään aikaan en ollu ottanu B-vitamiini tabletteja ja ai että se v*tutus oli jotain sanoin kuvaamatonta!!! ja joka jumalan päivä!!! kunnes muistin tuon B-vitamiini tempun... sit kalaöljyä kyytipojaks...

Mä syön vitamiineja. Eikä auta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Sit pittää ottaa omaa aikaa itelleen ja mennä vaikka viettään tyttöjen iltaa joskus! Piristää kummasti =)

Vaan ku ei ketään kenen kaa mennä.

Juu eipä ole mullakaan, ja yksin on tosi iso kynnys lähteä yhtään mihinkään. :/

Tuota b-vitamiinia en ole kokeillutkaan.

:wave: :ashamed: ihan koko ajan.. tai jos ei ole niin äkkiä ne hermot on taas menetetty. välillä on mulla hyviä päiviä ja välillä sit ei oikeasti kestä mitään ylimääräistä. liikaa kotona..

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Rupesin tuossa miettimään että mikähän mättää kun koko ajan tuntuu olevan pinna tiukalla?

Onko testosteronitasosta huolehdittu? Säännöllisellä annostelulla on suotuisa vaikutus naisen pinnan kireyteen.

No ei ole ihme, jos olet hieman puhki... "saattaa mennä viikkokin etten poistu ees ruokakauppaan."

Mies lapsenvahdiksi ja sinä esim. kirjastoon lehtiä lukemaan, kauppaan, kahvilaan, pizzalle, kampaajalle, kosmetologillle tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mulla... Mutta tiedän siihen syynkin: Univaje.

mulla on toisena syynä kans tää. kierre on vaan niin pirullinen. aamulla väsyttää muttei voi nukkua kun lapset on hereillä. sit unta kaipais iltapäivästä, muttei unet tietenkään silloinkaan onnistu ja kun ilta tulee niin kas.. ei nukuta. |O

Tietäsit vaan. Just mietin ennenkö avasin plussan, että voispa mun äitiys loppua joka päivä klo 19 ja alkaa sitt aamulla vasta joskus puolen päivän kieppeissä, niin että olisi aikaa vaan olla ja möllöttää ellei parempaa keksisi... :ashamed:

Uusimmat

Yhteistyössä