Muita joilla ongelmana se, että uusi työ ottaa aina niin koville että haluaa lopettaa tai lopettaakin alussa jo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä vain"

Vieras
Minulla on taustalla ns. rankka lapsuus, huono peruskoulumenestys, näemmä lukihäiriö jota ei lapsena huomattu(nyt itse vasta tajunnut), ammatti on luettuna hyvin arvosanoin. Takana myös monen vuoden kotiäitiys ja paljon myös aivan työttömänä oloa. Itsetunnossa ym ongelmia selvästi. Vaadin itseltäni 100% osaamista heti ja nyt!

Aina jos vaihdan työtä(omasta halusta sillä etsin sitä mulle sopivaa), alussa on aina niin rankkaa että joko lopetan alussa tai meinaan lopettaa.

Nyt uusi työ ja ollut tämä eka viikko todella rankkaa (vammaistyö). Olen itkenyt kotona paljon, maha sekaisin, paha olo(ei tauti!), ruoka ei maistu(syön silti pakolliset). Olen laitunut 8 päivässä yrittämättä 1kg800g.
Nyt alkaa hiukan helpottamaan mutta olen rajoilla että jaksanko. Psyykkisesti liian rankkaa. Tuntuu vaan että kaikki on mulle aina alussa yhtä rankkaa :(.

Olin edellisessä työpaikassa(vakipaikka) erittäin haluttu ja pidetty. Tässä uudessa vakipaikka heti myös ja heti hyvää palautetta. Mutta...kun tuntuu vaan liian rankalta 3vuoro ja vammaistyö :(.

Terapiaan ei ole varaa.

Muita jotka yhtä risoja ja herkkiä???

Tunnen taudin luonteen!
Kato, ku me ihmiset ollaan niin kovia itseamme kohtaan usein.
Hyva juttu etta tyonantajien edustajat (lue pomot) katsovat ja nakevat meidat erilaisina kokonaisuuksina, eivat niinkuin me itse.
Ole turvallisella mielella, kylla siita hyva tulee.

No ei ihan samanlaista kun sulla mutta..
Mulla on hyvä lapsuus, dyscalculia ja yritän liikaa.
Alussa aloitan aina rankasti ja ahkerasti ja jo muutamassa viikossa uuvun.
Koska tunnen itseni niin joudun toppuuttamaan työtahtia alussa jotta innostus ei laannu heti ekoina viikkoina.
Tsemppiä ja älä itke vaan teet arvokasta työtä.Lapseni on kehitysvammainen ja arvostan vammaistyötä.
Minäkin olen pidetty joten siitäkäään ei kiikasta:)

Yhteistyössä