Muita joilla nyt oikeesti kuuma??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei helvetissä..... Ei yhtään kuumaa enää....... Aivan kamalaa.....Sit etin tätä palstaa saatana puol tuntii.... Kone jos tekee lopun niin sit mä kyl poltan viimesenki päreen. Ottaa niin hermoon noi ihmiset jotka rakastaa tätä paskaa.... Ei tällästä helvetin hellettä voi kukaan oikeesti rakastaa. Mä vihaan tätä.

Yrittelin täs varpaita uittaa kylmäs vesi ämpäris. Ei helvetti mistään ole apua. Ei uiminen.. Ei lämmin eikä kylmä suihku...eikä eevana olo.... Naama on punane ku keitetyllä ravulla... Joka paikkaa turvottaa... Väsyttääää eikä saa nukutuksi. Ei lohduta täs taivaale tiirailu.... Ei pilven pilveä.....

Kuka helvetti tän helteen tänne päästi.....Sit joka itikka mikä lentää tulee mun naamalle...käsille ja pistää.... Paukamia joka paikka täys.... Kutittaa ja vituttaa. Kaikki ikkunat auki.... Ovi auki ja tule viileää sisälle..... Täs ei oikeesti enää jaksa. Naapurit vaa grillailee itteensä.... Kuka saatana voi maata auringossa......

Ja auta armias jos jolleki täälä valittaa kuumuudesta.....tuttaville....tms... Ja minä valitan niin kauan tätä kuumuuden tuskaa aamusta iltaan kun tämä loppuu. Ja kun tämä loppuu nii menen katolle ja makaan siellä ja nautin vesisateesta....tämä on karmeaa.... Väsyttää.....kuuma....kuuma kuuma...................

Majuri suorastaan nauttii kun ihminen/ihmiset kärsii. :(
mul on kuuma. Eikö tätä hellettä saa mikään loppumaan.........Istus täs pihalla....mut itikka armeija kimpussa. Mä ärsyynnyn ku pitää huiskia....la sit on vaan vielä kuumempi. Pitänee matkustaa pohjoiseen......

toivottavasti keskiviikon ukkosrintama tois kunnon sateet ja raikastan tän tunkkasen ilman! tääl kuopiossa oli viime viikolla ukkonen( ja ei mikään ihan pieni) mut ei satanu ku ripotellen..

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
kannattaa käydä lämpimässä suihkussa, paljon tehokkaampi ku kylmä suihku (tiedän kuulostaa idioottimaiselta, mut näin se vaan on)

Näin on. Kun jäähdyttää itsensä kylmällä suihkulla, keho alkaa tuottaa lämpöä ja aikamoinen jälkihiki pukkaa päälle hetken päästä. Kannattaa ottaa mahdollisimman kuuma suihku niin sen jälkeen huoneilma tuntuu ainakin vähän aikaa viileältä.

sun062clipart.jpg

Mä toivon sulle majuri oikein saatanan kylmää talvea... Niin kylmää ettet ikinä oo kokenu. Ja mä luulen....sä kuulut myös helteestä kärsijöihin...tule ulos kuorestas ja tunnusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:
Ei helvetissä..... Ei yhtään kuumaa enää....... Aivan kamalaa.....Sit etin tätä palstaa saatana puol tuntii.... Kone jos tekee lopun niin sit mä kyl poltan viimesenki päreen. Ottaa niin hermoon noi ihmiset jotka rakastaa tätä paskaa.... Ei tällästä helvetin hellettä voi kukaan oikeesti rakastaa. Mä vihaan tätä.

muaks.samma här.

Ja sit mua vituttaa se ku tuo majurin perkele laittaa noita tietoja......muuttas saatana ite tänne kaakkoiseen suomeen. Mä perkele muutan täältä viel pois sellaiseen paikkaan missä......:(
talon lämpötila täl hetkel 39.8. Voi perkele. Ulkona kuuma... Sisällä kuuma.... Joka paikassa kuuma.

Onpas tänne tullu kuumuuden vihaajia paljon eilisen jälkeen. Ja tänään meno senkun jatkuu, kuuma on ja se ei lopu vaikka mitä tekis. Yöt on aivan kamalia, tuntuu että tukehtuu ja on niin kiukkunen kun ei saa nukuttua. Mutta pakko vaan kestää, ikävä kyllä. Toivottavasti ens viikko on helpompi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:
Ja sit mua vituttaa se ku tuo majurin perkele laittaa noita tietoja......muuttas saatana ite tänne kaakkoiseen suomeen. Mä perkele muutan täältä viel pois sellaiseen paikkaan missä......:(
talon lämpötila täl hetkel 39.8. Voi perkele. Ulkona kuuma... Sisällä kuuma.... Joka paikassa kuuma.
Mikä teillä nostaa asunnon lämpötilaa? Kun ulkonakaan ei ole ollut noin kuuma? Saunotteko tai käytätkö uunia?

Naapuri kaatoi pihaltaan kaikki perkeleen suoja puut pois. Ihan varmaan tahallaan. Täys kusipää. Aurinko tuijottaa minuu joka helvetin ilmansuunnasta. Mökki on saatana niin pimee kun verhot on kiinni. Löin varpaani äsken tuohon saatanan kaapin seuraan. Sauna on piharakennuksessa... Ja siellä se kuuma vasta onkin.....Ja jos täs viel muuta uunia käyttäs ku mikroa niin oisin kuollu jo. Talon vintillä yli 60 astetta. Ja sieltä sitten pikku hiljaa laskeutuu tänne alas. Ei helvetti että on kuuma. Mittaris ulkona varjossa jo 31.8. Mul on niin perkeleen kuuma. Ulos ku meen tän hikisen nahan kans nii sit saa huitoa noita verenimijöitä. Ja sit tuo herra majuri nauttii kun lukee tätä. Voi helvetti että mulla on kuuma.Ja täällä laitettii piha remontti viim.kesänä. Ei nuo marja puskat paljo varjoa tuo.... Eikä omenapuun alut ja neki jo kuivuneet iha kiusakseni. Kanna täs sit vettä kukille ym. En perkele kanna.

Yhteistyössä