Muita joilla nyt oikeesti kuuma??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä aukeaa kaikki mahdolliset räppänät heti kun ulkolämpötila alittaa sisälämpötilan ja räppänät ulko-ovea lukuun ottamatta ovat auki huomiseen siihen asti kun lämpö taas nousee.

Sisällä on jatkuvasti verhot ja sälekaihtimet tiukasti kiinni.

Kyllä Suomen kesä on IHANAA!!! :(

Ulkona tulee kyllä tuskasen kuuma heti kun sinne menee, mut sisällä meillä on nyt huoneesta riippuen 18-20 astetta, kiitos ton ilmalämpöpumpun, joka viilentää tehokkaasti. Mutta en valita helteistä, en siltikään vaikka ulkona on kuuma. Valitan sitten heti, kun mittari painuu -3 asteeseen tai sen ali, liian kylmää mulle. Nautin kesästä, ja helteestä, mutta ymmärrän et joitain se tuskastuttaa. Ja luonto kaipaa vettä, ja jos ei sitä kohta saa, tulee "ennenaikanen syksy", kun kaikki lehdetkin kellastuu.

Ei jumalavita mikä hel**tin kuumuus! Oon niin kypsäkypsäkypsäkypsä tähä ko missää ei voi olla et olis hyvä! Ulkona varjossa näyttää 35, sisällä 30, hiki valuu ja ahdistaa, henki ei kulje.... mitäs vielä keksis..
Stressaa jos vauva syntyykin nyt helteellä, olis KAMALAA!
Tytön kanssa vaikee keksii tekemistä mitä jaksais....
Ja valitukselle ei tuu tulemaan loppua ennen ko ilma VIILENEE!

Aurinko paistaa perkele aamusta iltaan.... Joka ilmansuunnasta. Ei tarpeeksi edes puita edessä. Katolla saa paistettua kananmunan.....laita täs sit viel jotai syömistä.....ei edes kuseta....tulee kaikki nahkan läpi. Ei tartte saunaa mennä. Voi kylpeä täs sisalä.

Majuri on sadisti, se nauttii siitä kun toisilla on paha olla :( Sisälämpötila meillä nyt rahtusen yli 30, ulkolämpömittari näyttää +29. Ja minä onneton tosiaan ajattelin, että kestän jotenkin torstaihin sen ajatuksen voimalla, että ihanaa kun ilma viilenee. Väärin meni, ei viilene vaan päivastoin uusia lämpöennätyksiä todennäköisesti tulee. Ja minkäänlaista tuuletinta, ei edes pientä pöytämallia, ei saa MISTÄÄN. Voi jumalauta että vihaan kesää! Ilma ei siis tule viilenemään ihan hetkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Majuri on sadisti, se nauttii siitä kun toisilla on paha olla :( Sisälämpötila meillä nyt rahtusen yli 30, ulkolämpömittari näyttää +29. Ja minä onneton tosiaan ajattelin, että kestän jotenkin torstaihin sen ajatuksen voimalla, että ihanaa kun ilma viilenee. Väärin meni, ei viilene vaan päivastoin uusia lämpöennätyksiä todennäköisesti tulee. Ja minkäänlaista tuuletinta, ei edes pientä pöytämallia, ei saa MISTÄÄN. Voi jumalauta että vihaan kesää! Ilma ei siis tule viilenemään ihan hetkeen...

B)

Syö sit täs kuumuudessa kun mittarissa viimeistään huomena 40. Evakkoo tästä lähtis mut mihin..... Joka paikassa kuuma.... Paitsi jossai iha pohjoses. Pitänee vissii fillaroiden lähtee. Mul palaa kaali täs kuumassa. Pakko taas painella suihkuun...

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

B)

Tai sitte sä vedätät meitä kaikkia ja itsekin inhoat hellettä :whistle: Kenties emme saa koskaan tietää B)

KUINKA KAUAN TÄTÄ HELLETTÄ RIITTÄÄ????? Että mä vihaan tätä. Nyt taas muistan miksi nautin syksystä ja talvesta! Ja suoraan sanottuna kaipaan niitä kovia viime talven pakkasia.

Nyt sanon pahan sanan... Vittu.... Etsin tätä palstaa vissii puol tuntii. Kone tekee ihme temppuja. Saatana ett mull on kuuma. Ei ollu ketää kelle purkaa tätä ahdistavaa kuumuutta. Nyt löysin teidät. Jumankevita ett tää on paras palsta...... Mull on nyt niin kuuma että höyry jo nousee. Vihaan tätä kuumuutta. Vihaan kesää....vihaan hiki helmiä. Mulla on niin helvetin kuuma. Nyt mä sulan. Jos näätte jossai märän läntin...... Se olen mä. Vihaan vihaan vihaan.... Mul on kuuma...kuuma....kuuma.....

Yhteistyössä