H
hölmö blondi :)
Vieras
Mun eksä on, eikä tosiaan ole eka kerta... Ollaan erottu jo syksyllä eikä todellakaan mitenkään sopusasti, mies seurustelee ja minä en ole vieläkään päässyt hänestä yli... Joo tiedän tyhmää, kun ex on narkki jne, mutta minkä sitä tunteilleen voi... Meillä on yhteinen lapsi jonka takia haluaisin olla väleissä.. Miehen uusi nainen (narkki hänkin) ei hyväksy yhteyden pitoamme ja on vaikeuttanut kaikin tavoin kaikkea... Nyt mies on vangittuna paikkakunnalla missä asun eikä hänellä täällä ole muita LÄHEISIÄ ystäviä yms.. Muutin erottua paikkakuntaa, miehen uuden kiusatessa minua niin paljon etten kestänyt enää... Olen ainoa johon saa pitää yhteyttä, (nykyinen liittyy jotenkin ko juttuun mistä on kiinni) ja tietenkin pyytää apua minulta.. Rahaa antaa kyllä millä voin ostaa tarvittavat tavarat... Luonteeltani olen avulias ja haluaisin auttaa lapseni isää, mutta teenkö itsestäni vain pellen ja satutanko itseäni... Tiedän että saatan alkaa kuvittelemaan hänen yhä haluavan olla kanssani , vaikka järki sanoo ihan muuta... Uskon hänen yhä jollakin tasolla välittävän minusta, mutta ei niin paljon että eläisi kanssani.. Hän ei sovi minun ja lapsemme elämään, elämme normaalia lapsiperheen arkea... Silti kaipaan häntä
Voiko ihminen olla näin hölmö?