Muita joiden mies/ex on vankilassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö blondi :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmö blondi :)

Vieras
Mun eksä on, eikä tosiaan ole eka kerta... Ollaan erottu jo syksyllä eikä todellakaan mitenkään sopusasti, mies seurustelee ja minä en ole vieläkään päässyt hänestä yli... Joo tiedän tyhmää, kun ex on narkki jne, mutta minkä sitä tunteilleen voi... Meillä on yhteinen lapsi jonka takia haluaisin olla väleissä.. Miehen uusi nainen (narkki hänkin) ei hyväksy yhteyden pitoamme ja on vaikeuttanut kaikin tavoin kaikkea... Nyt mies on vangittuna paikkakunnalla missä asun eikä hänellä täällä ole muita LÄHEISIÄ ystäviä yms.. Muutin erottua paikkakuntaa, miehen uuden kiusatessa minua niin paljon etten kestänyt enää... Olen ainoa johon saa pitää yhteyttä, (nykyinen liittyy jotenkin ko juttuun mistä on kiinni) ja tietenkin pyytää apua minulta.. Rahaa antaa kyllä millä voin ostaa tarvittavat tavarat... Luonteeltani olen avulias ja haluaisin auttaa lapseni isää, mutta teenkö itsestäni vain pellen ja satutanko itseäni... Tiedän että saatan alkaa kuvittelemaan hänen yhä haluavan olla kanssani , vaikka järki sanoo ihan muuta... Uskon hänen yhä jollakin tasolla välittävän minusta, mutta ei niin paljon että eläisi kanssani.. Hän ei sovi minun ja lapsemme elämään, elämme normaalia lapsiperheen arkea... Silti kaipaan häntä :( Voiko ihminen olla näin hölmö?

Tunteilleen ei voi mitään, vaikka kuinka järki sanois muuta. Aikansa sitä ikävöi, mutta aika tekee tehtävänsä. Tunteita ei kuitenkaan kannata ruokkia, vaan yrittää kääntää uusi sivu elämässä. Kylmä totuus on se, että teille molemmille on parempi olla ilman huumeisiin sekaantuvaa lapsesi isää. Löydät varmasti vielä ihanan ja kunnollisen miehen:) Voimia!

Mies lypsää niin pitkään kuin saa sinulta kaikkea. Tottakai antaa sinun nyt uskoa kaikkea kun sinä olet tällä hetkellä ainoa jolta voi saada rahaa yms. Kun vapautuu, ryntää nykyisensä kainaloon ja jätt kuin nalli kalliolle.

SItä vaan en edes ymmärrä että miten edes haluat moisen miehen elämääsi edes "ystäväksi", saati että elättelet toiveitä muustakin..? Musta olis pelottavaa edes ajatella että lapsi joutuisi miehen elämään esim. tapaamisen myötä. :(

Miten pystyn olemaan auttamatta häntä, kun "tiedän" miten kamalaa siellä vankilassa on ilman telkkaria tms... Tai poliisilaitoksella hän nyt on, mutta kuitenkin... Tajuan kyllä että olisi parempi ettemme näkisi... Ex haluaa nähdä lastaan perhetapaamisissa, mennäkö vai ei? Lapsi ei sinne voi mennä yksin... Ex ei edes lupaa mulle mitään, mutta silti minä hölmö ajattelen niin... sanoo hän katuvansa jne...Mutta mitä? Sitä että jätti minut ja muutti toisen luo? Heidän kiusaamisiaan? Vai sitä että on ollut huono isä lapsellemme?

Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Mies lypsää niin pitkään kuin saa sinulta kaikkea. Tottakai antaa sinun nyt uskoa kaikkea kun sinä olet tällä hetkellä ainoa jolta voi saada rahaa yms. Kun vapautuu, ryntää nykyisensä kainaloon ja jätt kuin nalli kalliolle.

SItä vaan en edes ymmärrä että miten edes haluat moisen miehen elämääsi edes "ystäväksi", saati että elättelet toiveitä muustakin..? Musta olis pelottavaa edes ajatella että lapsi joutuisi miehen elämään esim. tapaamisen myötä. :(

Rahaa ei nimenomaan pyydä, mutta muussa olet varmasti aivan oikeassa... Ei hän ole onnellinen normaalissa elämässä ja sitä juuri meillä on, mutta nykyisen kanssa saa elää juuri niikuin itse haluaa..Ovat molemmat rikollisia :(. Mutta miksi silti haluan tavata? Voiko tämmösestä pakkmielteestä päästä eroon, jos niin millä? Tiedän ettei ole tervettä.... Itseäni tässä satutan... Toisaalta auttaisin varmasti ketä tahansa näin, en pystyisi oleen auttamatta..

Yhteistyössä