Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
vaimo-rakas ei ole terävin kynä penaalissa. Tee, kuten parhaaksi katsot ja onnea valitsemalla tiellä.
Tuottaako nykyinen tarha- ja vanhenpainvapaa järjestelmä terveitä työvuosia lapsillemme ja aikuisille? Olen nähnyt kuvioita missä työuran tehneet vanhemmat ovat sairastuneet pahasti ja kaikki on romuuntunut. Yrittivät toki olla kunnon kansalaisia ja tehdä töitä tukka putkella. Työelämän pitäis tuoda hyvinvointia, tuoko se? Suomalaiset voi yleisesti ottaen hyvin, mutta on niitä pahojakin ongelmia, mielenterveysongelmat on yksi. Tässä mielessä pikkulapsen hyvinvointi on ykkösprioriteetti. Jos arvona on varhainen päiväkotiin vieminen ja työura, niin antaa palaa. Omia lapsia tässä lähtökohtaisesti hoidetaan..
Arvasinkin, ettet osaa googlata. Laitan kunhan pääsen koneelle, kännyllä surffais on aika peestä.kiitos, laitatko linkit tutkimuksiin,niin palataan asiaan. Nettilinkit ja kirjastosta haettavat linkit käy.
kiitos, laitatko linkit tutkimuksiin,niin palataan asiaan. Nettilinkit ja kirjastosta haettavat linkit käy.
Kun on tehnyt ahkerasti töitä, niin luojan kiitos se äitiysraha on siihen sidoksissa
Minä koen, että kun vajaa kolmekymppisenä oli työvuosia takana jo kymmenen (viisitoista, jos lasketaan ihan siitä, kun aloitin tehdä töitä kaikkina koulujen loma-aikoina), että voin hyvällä omatunnolla nostaa sitä oikein mukavansuuruista äitiysrahaani, joka ei muuten juuri kuukausipalkalle hävinnyt
Olen kantanut korttani kekoon jo nuoresta asti ja aion jatkaa samaa rataa. Eipä tarvitse potea huonoa omatuntoa 10kk vanhempainrahoista. Enemmän hävettäisi loisia työkkärin tuilla kotona hoitamassa lasta, kuten monet tuntuvat tekevän, mutta ei ole aikomustakaan mennä töihin, saati etsiä niitä töitä itse.
vaimo-rakas ei ole terävin kynä penaalissa. Tee, kuten parhaaksi katsot ja onnea valitsemalla tiellä.
Alkuperäinen kirjoittaja työntekijä;28469731:Kas kummaa, nyt kaikki sitten elättävätkin ne lapsensa ilman tukia ja hoitavat kotona.
Missäs ovat kaikki ne äidit, jotka kuorossa huutavat kotihoidontuen korotusten puolesta ja allekirjoittelevat adresseja siitä, että kh-tuen maksuaikaa ei saa lyhentää kolmesta vuodesta? Tokihan te olette jo lasta suunnitellessanne säästäneet sievoiset summat, että voitte hoitaa lapsia ilman, että yhteiskunta sen maksaa..?