Muita joiden lapset saa leluja vaan jouluna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "poi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"poi"

Vieras
Meillä ei ole tapana ostella leluja muulloin kun jouluna ja synttäreinä. Niinpä niitä paketteja sitten jouluna onkin n. 15 per lapsi. Jotenkin musta on kiva että on "runsas" joulu ja eipä nuo ole muulloin niitä leluja pyydelleetkään.

Meillä lapset saavat myös vain jouluna ja synttäreillä leluja. Eipä noi edes ole osannut kaivatakaan uusia leluja muulloin. Mulla ei kuitenkaan ole mikään ehdoton ei -asenne lelujen hankkimiseen muinakaan aikoina. Jotenkin vain ei ole ollut syystä tai toisesta ostaa leluja muuten.

Meillä lapset saavat myös vain jouluna ja synttäreillä leluja. Eipä noi edes ole osannut kaivatakaan uusia leluja muulloin. Mulla ei kuitenkaan ole mikään ehdoton ei -asenne lelujen hankkimiseen muinakaan aikoina. Jotenkin vain ei ole ollut syystä tai toisesta ostaa leluja muuten.

Ei siis ole ollut tarvetta ostaa leluja useammin. Pikkasen jäi tyngäksi toi vika lause. :D

Me ei myoskaan ostella leluja pitkin vuotta. Lahinna sitten jouluna ja synttareina. Niilla on tavaraa niin paljon, etta riittaa kylla. Itseasiassa jouluna tai synttarinakaan ei hirveesti ostella- mun aiti haluaa antaa aina jotain kalliimpaa, ja on ostanut nukkekodit, nuket ym. Toki sitten ns. hyotyleluja ostetaan, jos tarvis, esim. hyppynaru, rantapallo ym.

No onhan synttäritkin muutenkin kun vaan jouluna, ellei ne satu olemaan just jouluna ;>

Me ostellaan pitkin vuotta leluja, ei nyt mitenkään kamalasti, ehkä pari-kolme-neljä vuodessa synttäreiden ja joulun lisäks.
Silti meillä joka nurkka ja kaappi notkuu kaikenmaailman leluja ja röllejä, koska myös sukulaiset tuo lelua vähän väliä lapselle.

Yhteistyössä