"vieras"
No niin, sait sanottua, kiva kiva. Älä kuitenkaan jää jumittamaan. Kyllä sua pidetään tosi älykkäänä ja fiksuna, älä huolehdi. Voit mennä.Suoraan sanoen tuijotin hetken tyhjää lyöden näitä viestejä lukiessa. Jälleensyntymä on ollut yksi asioista, joita olen käyttänyt esimerkkinä, kun olen tarvinnut jotakin täysin kajahtanutta abrahamilaisten uskontojen kanssa vertailuun järkevyyden mittapuulla. Kastemadosta keisariksi, jestapa jee. Tehän tietenkin olette olleet edellisissä elämissänne Kleopatroja, prinsessoja ja aatelisia. Harvemmin tämän horinan suoltajat väittävät olleensa maaorjia tai prostituoituja, mikä olisi kyllä tilastollisesti todennäköisempää.
No, minä uskon, että olin edellisessä elämässäni haltia. En osaa selittää mitään mistään, on vaan tunne, että näin sen on oltava. Kun olin leikkaussalissa operaatiossa, näin myös monta haltiaa. Huolimatta siitä, että kehoni oli valtavassa rasituksessa, olin tietenkin ihan täyspäinen, kuinkas muuten. Kukaan ei ole ikinä nähnyt olemattomia lääketieteellisen operaation aikana, silloin nähdyt asiat ovat validi todistus minkä hyvänsä puolesta.
Tuntuu hölmöltä ja väärältä ajatella, että ihmiset eivät aikaisemmin olisi olleet haltioita tai keijuja. Kierroshan menee haltia -> ihminen -> lentävä kastemato -> maahinen-> pöllö. Näin minä uskon. Ihan vailla mitään perusteita millekään, kuten uskossa tapana on. Mulla on vaan tämmönen täysin latvasta laho fiilis, ja pahastun hirveästi, jos joku pitää näitä uskomuksiani hölmöinä, vaikka ne olisivatkin sitä.
Kaksi edellistä kappaletta oli parodiaa. Toivottavasti tätä ei olisi tarvinnut mainita, mutta, noh, Poen laki.