Muita helposti herkisteleviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Miten musta onkin tullut lasten saannin jälkeen tämmöinen kauhea herkistelijä. Esimerkiksi tänä aamuna, kun vein lapsia päiväkotiin, niin jäivät sinne harjoittelemaan kevätjuhlaesityksiä. Kuulin niitä lauluja vielä siinä, kun järjestelin lasten lokeroihin tavaroita. Lauloivat jotain ystävyydestä ja käsi kädessä ja sen sellaista, ja mä siellä itku silmässä laitoin niitä tavaroita lokeroon :(

Sitten vielä meidän päiväkodista jää yksi aivan ihana täti nyt keväällä eläkkeelle, ja herkistelin entistä enemmän, kun ajattelin, että siellä se täti harjoittelee lasten kanssa viimeistä kevätjuhlaansa :(

Ja nyt taas kyyneleet valuu, kun tätä kirjoitan :(

MITEN mä selviän hengissä tosta kevätjuhlasta, nyyyyyyh :(

No täällä toinen!:D
Tänään oltiin kouluun tutustumassa ja mulla melkein nousi kyyneleet silmiin kun tehtiin luokkajakoa ja ne pienet niin reippaina menivät uusia opettajia tervehtimään.<3
Ja voin vain kuvitella mitä eskarin kevätjuhla tuo tullessaan..;)

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Tänään oltiin kouluun tutustumassa ja mulla melkein nousi kyyneleet silmiin kun tehtiin luokkajakoa ja ne pienet niin reippaina menivät uusia opettajia tervehtimään.<3

Oi, toi on varmaan vielä pahempaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

:'( Ei sinne varmaan pysty menee edes... Mä pillitän varmasti koko juhlan alusta loppuun!

Juu, niin se taitaa olla, vaan tuskinpa olen ainoa ja ihan kuin sillä mitään väliä olis, herkkyydessä ei ole mitään hävettävää.:)

mulla on kuule ihan sama!! Mietin tässä, että onko tämä kaikilla näin.. että ihan kaikesta herkistyy tosi helpolla.

Joku aika sitten olin avokin kanssa Hesessä syömässä, joku 5-vuotias poika kävi ostamassa itselleen pehmiksen ja sitten ihan täpinöissään juoksi äitinsä luo. Sanoin sitten miehelle, että pienistä asioista lapset tulee iloisiksi ja vedet tietysti nousi silmiin ja ukkokii ihmetteli, että miks itket.. :'(

No kai tämä joskus tästä "helpottaa". Minkä ikäisiä lapsia sulla?
minulla 1-vuotias.

Juu, niin se taitaa olla, vaan tuskinpa olen ainoa ja ihan kuin sillä mitään väliä olis, herkkyydessä ei ole mitään hävettävää.:)

Ei tosiaan ole hävettävää, mutta silti välillä hävettää... Joskus selviän sillä, että ajattelen vain jotain ihan muita arkisia asioita, mutta sitten toisaalta menetän helposti sen tunnelman, mikä on esim. jossain kevätjuhlaesityksessä tms.

Täällä kans erittäin tunteellinen ihminen, aina ollut. Ei siis liity mitenkään lapsen saantiin. En häpeä sitä ollenkaan. Ennemmin olen herkkä ,kun jääkova kovis.

Minä minä minä! Neuvolassa kerroin miten esikoinen suhtautuu tuoreeseen pikkusiskoonsa. Aloitin ensin niitä "negatiivisista" kokemuksista. Sitten, kun kehuin ja kerroin reippaasta esikoisesta ja mite hän hoitaa ja hellii pientä, nieleskelin kyyneliä ja äänikin värisi.

Minun pieni rakas reipas kulta. :heart:

Mulla sama juttu! Mä herkistyn paljon helpommin... Eräskin ilta katsoin tatuointitarinoita JIMiltä, siinä oli isä joka halusi ottaa tyttärestään tatuoinnin rintaansa... Tyttö oli kuollut vähän yli vuoden vanhana syöpään :'( Mä itkin tosi vuolaasti kun katsoin tuota ohjelmaa, onneksi mies on jo siihen tottunut ja lohdutteli mua minkä pystyi :)

Ja ihan pikku asioista saatan pillahtaa itkuun mikä vaan liittyy lapsiin ja siihen että niille on tapahtunut jotain pahaa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Minä minä minä! Neuvolassa kerroin miten esikoinen suhtautuu tuoreeseen pikkusiskoonsa. Aloitin ensin niitä "negatiivisista" kokemuksista. Sitten, kun kehuin ja kerroin reippaasta esikoisesta ja mite hän hoitaa ja hellii pientä, nieleskelin kyyneliä ja äänikin värisi.

mut te onnistutte nielemään niitä kyyneliä... mä en. itken kun on vanhempainvartti ja opettaja kehuu lastani tai sanoo että joku aine ei nyt suju ihan niin hyvin.. itken kun suutun, itken kun olen iloinen.... lapset jo kysyykin että äiti taasko sä itket.... tällänen mä oon ollu aina:( ja se oikeesti raivostuttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

mut te onnistutte nielemään niitä kyyneliä... mä en. itken kun on vanhempainvartti ja opettaja kehuu lastani tai sanoo että joku aine ei nyt suju ihan niin hyvin.. itken kun suutun, itken kun olen iloinen.... lapset jo kysyykin että äiti taasko sä itket.... tällänen mä oon ollu aina:( ja se oikeesti raivostuttaa..

Just kun meikä.....