Muita GoFatGo-haasteeseen tammikuussa lähteviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ooopöss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ooopöss

Vieras
Ilmoittauduin mukaan 10.1 alkavaan ryhmään. Tiedän jo riokavalionkin (mikäli se on se sama) ja yritän asennoitua etukäteen..... Onko täällä kokemusta aikaisemmista kampanjoista, lähtilö kilot? Muita kokemuksia?

Olin mukana syksyn kampanjassa, ja kiloja lähti noin kilo per viikko. Ajattelin ottaa osaa taas tammikuussakin, on taas repsahtanu tää syöminen niin pahasti että pudotetut kilot on tullu takas :( Mut tehokas tapa laihtua, vaatii vaan hirmuisesti motivaatiota ja itsekuria ( ainakin minulta).

[QUOTE="mää";22627050]Kuulostaa niin vaikialle :([/QUOTE]

Minusta taas se näyttää helpolle. Ei tarvii miettii mitään, kaik sun syömiset on listattu, Samoin liikunta. Ainoo vaan et pitää noudattaa sitä :) mut jotainhan sen laihtumisen eteen on tehtävä kuitenkin!!!

Olin mukana syksyn kampanjassa, ja kiloja lähti noin kilo per viikko. Ajattelin ottaa osaa taas tammikuussakin, on taas repsahtanu tää syöminen niin pahasti että pudotetut kilot on tullu takas :( Mut tehokas tapa laihtua, vaatii vaan hirmuisesti motivaatiota ja itsekuria ( ainakin minulta).

Kannattaisiko laittaa peruspilarit ruokavaliossa kuntoon, jotta ei tulisi tällaista dietti ja repsahdus systeemiä toistettua? Jojolihoaminen kun on sitä kaikkein vaarallisinta, kun takaisin tulleet kilot on todellakin pelkää rasvaa. Tiukkoja ruokavaliota kun ei kukaan jaksa loppuelämäänsä pitää....

Minä olin mukana syksyllä, mutta viimeinen viikko jäi puolitiehen ja sen ansiosta kilot tuli takaisin. :( Nyt olisi tosiaan tarkoitus aloittaa tammikuussa painonpudotus oikein kunnolla ja jatkaa kunnes kaikki kilot ovat poissa. Nyt vain mietin, että kumpi olisi järkevämpi, tuo GFG vai sit esim. Cambridge? Toisaalta tuossa GFG:ssa saa syödä ja silti laihtuu, että ehkäpä se on se varmempi tapa..?

Täällä yks mukaan lähtijä, mies myös mukana! Kaikki ihan uutta, ihan pihalla kaikesta.
Onko muita vaihtoehtoja Omega 3:ta kuin Fast? Onko nuo Fastin siis jotain ihan peruskamaa, vastaavia jos löytyisi muun merkkisinä vaikka apteekista? :)

Yhteistyössä