Muita elokuista odottavia?

Mä varasin tänään myös yksityiselle ajan ultraan reilun kahden viikon päähän. Pakko päästä varmistamaan, että kaikki on hyvin. Neuvola aikaa soittelen varmaan sitten joskus viikon sisään. Jännää on!! :)
 
Heippa,

liittyisinpä tännekin pinoon vaikka tuolla heinäkuisissa olenkin pinoutuneena. L.A. on vain niin loppukuussa,että tuntuu että muut on valovuoden edellä raskaudessaan... :D
LA ilmeisesti 27.7. ja viidettä odotellaan. Ikää mulla ja miehellä jo 33v. Synnärinä EKKS.
 
tiedot lisätty....

Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....LA.....Synnytyssairaala



miinuliinu.............kakkonen.....??......29.7......?
Huisi hippu..........esikoinen.....19v....29.7......OYS
viivi ja vagner......kolmonen.....31v......30.7......Lohja
JOsMäOisinSä......kolmonen.......25v.....30.7.....Nais.KL

Mirde............esikoinen.......32v.....1.8............???

Selmiina.......esikoinen........19v......2.8/5.8.....OYS
Jonetta........kakkonen........20v......2.8...........KPKS
Satsuki........kakkonen........33v......2.8...........Kätilöopist o

Edda...............esikoinen.....24v.....3.8...........PKSSK
Papunen84.....esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS

Annala.............esikoinen......25v.......4.8........SAS
punakaneli.......kolmonen.....30v.......4.8........Jorvi
Sintyli...............kolmonen.....32v.......4.8........NKL
Rhiannon..........kolmonen.....34v......4.8........Jorvi

n11na................. esikoinen........24v.....7.8......SATKS
bebetobee..................................34v......8.8?......TYKS
Kepsukka............kolmonen........27v.....???......Jorvi
adama.................kolmonen.......30v.....???.......KOKS
sukulaku.............kakkonen........39v.....???.......???
iippanen..............kakkonen........??.......???.......???
Millalilla................kolmonen........??.......???......???
wallay..................kakkonen.......25v......9.8......SeKS
 
Jos MäOisinSä
Alkuperäinen kirjoittaja Sintyli:
Mä varasin tänään myös yksityiselle ajan ultraan reilun kahden viikon päähän. Pakko päästä varmistamaan, että kaikki on hyvin. Neuvola aikaa soittelen varmaan sitten joskus viikon sisään. Jännää on!! :)
paljon maksaa ultra? Kattelin että oot menossa kanssa naikkarille synnyttää =)
 
Tääl ois myös yks tänä aamuna plussannut. Ikää minulla 26 ja miehellä 29. Yritystä takana reilut 2 vuotta, joten tunne on todella epätodellinen. Vatsassa on ollu perjantaista alkaen sellasia menkkamaisia kouristuksia, mutta muita oireita ei juurikaan ole. Tajuttiin vasta äsken miehen kanssa, että meillähän on ens elokuuksi U2:sen keikkaliput... voipi olla et jos hyvin käy niin on jotain muuta tekemistä :LOL:
 
Hei vaan kaikille :)
Kävin neuvolassa perjantaina ja eipä siellä sen kummempia. Olo on vaan niin epätodellinen, ettei oikein uskonut, kelle ne puhuu... Kaikki kunnossa: verenpaineet, hemoglobiinit ja muut, mitä ne nyt siellä ottaa.
Näin aikaisin olin liikkeellä, kun mulla ei ollut sitten sopivia päiviä ennen joulua ja täti oli sitä mieltä, että täytyy käydä kuitenkin ennen joulua.
Nyt sitten odotellaan kutsua ultraan Naistenklinikalle, jonne mennään jossain vaiheessa tammikuuta. Ja synnyttämään siis sitten myös.
Oireita on lähinnä rintojen arkuus ja hillitön paleleminen. Esikoisen kanssa en oksentanut kertaakaan, joten samaa toivon nytkin.
Tänään kävin myös sikaflunssapiikillä, vaikka sitä kovasti arkailin. Mutta reippain mielin nyt sitten kuitenkin: ammattilaiset tietävät tämän asian paremmin kuin minä ja sanovat, että siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa, joten näillä mennään. Ei ole vielä tuntunut sekään: kävin siellä 4 tuntia sitten.
Kellekään ei ole vielä kerrottu, kun sulatellaan tässä asiaa ensin itse. Listalla ensimmäisinä ovat kyllä sitten paras kaverini ja siskoni. Kiva nähdä ilmeet :)
Lastentarvikefriikkinä jo innostuin kaukaloita ja rattaita ja muita pohtimaan, mutta ehkä niistäkin enemmän tuonnempana.
Voidaan paksusti =)

t. sukulaku ja leijonanpentu, jonka virallinen la on nyt sitten 27.7.10 (kääk, pitää varmaan mennä myös/ehkä heinäkuisiin...)
 
lisäsin omatkin tietoni. :)

Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....LA.....Synnytyssairaala



miinuliinu.............kakkonen.....??......29.7......?
Huisi hippu..........esikoinen.....19v....29.7......OYS
viivi ja vagner......kolmonen.....31v......30.7......Lohja
JOsMäOisinSä......kolmonen.......25v.....30.7.....Nais.KL

Mirde............esikoinen.......32v.....1.8............???

Selmiina.......esikoinen........19v......2.8/5.8.....OYS
Jonetta........kakkonen........20v......2.8...........KPKS
Satsuki........kakkonen........33v......2.8...........Kätilöopist o

Edda...............esikoinen.....24v.....3.8...........PKSSK
Papunen84.....esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS
ansuli87..........esikoinen.....22v.....3.8...........Jorvi

Annala.............esikoinen......25v.......4.8........SAS
punakaneli.......kolmonen.....30v.......4.8........Jorvi
Sintyli...............kolmonen.....32v.......4.8........NKL
Rhiannon..........kolmonen.....34v......4.8........Jorvi

n11na................. esikoinen........24v.....7.8......SATKS
bebetobee..................................34v......8.8?......TYKS
Kepsukka............kolmonen........27v.....???......Jorvi
adama.................kolmonen.......30v.....???.......KOKS
sukulaku.............kakkonen........39v.....???.......???
iippanen..............kakkonen........??.......???.......???
Millalilla................kolmonen........??.......???......???
wallay..................kakkonen.......25v......9.8......SeKS
 
Mahtuuko joukkoon?
Testasin tänään unenpöppöröisenä kun kp huiteli 41:ssä ja eikös sieltä tullut plussa! Itse asiassa kaksi muutakin testiä osoittanut sen tänään varmaksi =) Elikkäs toinen olisi tuloillaan ja elokuulle menee LA. Eipä ehtinyt kuin kahdet menkat tulla joten LA:n määritys epävarmaa. Esikko hippua vaille 1V, joten ikäeroa tulossa 1v8kk. Yritystä ollut sitten synnytyksen, esikkoa pupuiltiin päälle vuosi. Neuvolan sain 21.12 mutta varhaisultraan ei kai mahd. täällä hki:ssä päästä kuin yksityiselle (?). Olisi kyllä huojentavaa tietää onko joku kyydissä, sillä oireita vain alavatsan nippailut, pisuhätä ja väsymys. Tulipas raapustus =)
 
miinuliinu.............kakkonen.....??......29.7......?
Huisi hippu..........esikoinen.....19v....29.7......OYS
viivi ja vagner......kolmonen.....31v......30.7......Lohja
JOsMäOisinSä......kolmonen.......25v.....30.7.....Nais.KL

Mirde............esikoinen.......32v.....1.8............???

Selmiina.......esikoinen........19v......2.8/5.8.....OYS
Jonetta........kakkonen........20v......2.8...........KPKS
Satsuki........kakkonen........33v......2.8...........Kätilöopist o

Edda...............esikoinen.....24v.....3.8...........PKSSK
Papunen84.....esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS
ansuli87..........esikoinen.....22v.....3.8...........Jorvi

Annala.............esikoinen......25v.......4.8........SAS
punakaneli.......kolmonen.....30v.......4.8........Jorvi
Sintyli...............kolmonen.....32v.......4.8........NKL
Rhiannon..........kolmonen.....34v......4.8........Jorvi

n11na................. esikoinen........24v.....7.8......SATKS
bebetobee..................................34v......8.8?......TYKS
Kepsukka............kolmonen........27v.....???......Jorvi
adama.................kolmonen.......30v.....???.......KOKS
sukulaku.............kakkonen........39v.....???.......???
iippanen..............kakkonen........??.......???.......???
Millalilla................kolmonen........??.......???......???
wallay..................kakkonen.......25v......9.8......SeKS
Noopu..................esikoinen.......26v.....6.8.??.....???

Päivitin itseni mukaan.
 
Enkelinäiti:
Mäkin siirryin tänne elokuisiin tuolta heinäkuisista, kun tuntui että muut niin kovin paljon pidemmällä...

Täällä mennään edelleen oireitta. Hyvä niin. Tosin pessimistinä tein tänäänkin vielä yhden testin jotta onko ketään enää kydissä... :ashamed: Tosi vahvat viivat tulikin!

Nyt nykkumaan. Kunpa vaan tyttökin nukkuisi yönsä... Meillä heräillään edelleen muutaman kerran yössä.

viivi ja vagner ja ipana 5+3
 
Heippa,

Uskaltautuisikohan sitä jo liittymään tänne? Kotitestien liuskoista on tullut monta haamua ja vähän sitä vahvempaa. Yksi haamu nukkuu jo pinniksessä suloista unta. Esikko on 8kk (maalismasu 2009) ja hänestä ei kotitestillä tullut myöskään vahvaa viivaa. Paha olo on jo ollut vähän aikaa, muttei muita oireita.

Yritys alkoi viikko synnytyksestä, mutta nopeaahan tämä on sillä täysimetyksellä mentiin 5kk:teen asti ja vieläkin imetän monta kertaa päivässä. Takana on yhdet superniukat menkat (22.9) ja yhdet superrunsaat (27.10). Kierto ei siis ole ollut vielä mitenkään normaali. Laskettu aika onkin ihan kysymysmerkki. Täytyy varmaan mennä varhaisultraan tarkistelemaan asia.

Huomenna aamulla teen Apteekin raskaustestin, jos se antaisi vähän luotettavamman plussan. Yritin itse asiassa ostaa sen Clearbluen uuden viikkotestin, mutta apteekissa ei ollut niitä. Noh, huomisen testin perusteella sitten katsotaan vieläkö jaksan ostaa uuden.

Muut avaavat huomenna kalenterin luukun ja mä jännitän ihan toisenlaista luukkua :)
 
Etusivun listaa taasen päivitelty, tervetuloa vaan munkin puolesta uusille! Kiva kun porukka kasvaa, meitä on jo melkoisen monta..

V&V kuulostaa nuo yöheräilyt tutuilta. Meillä äiti päätti olla ilkeä ja jättää yötissittelyn + viereen tulemisen pois ja nyt onkin nuorimies heräillyt normaalia enempi. Toivottavasti rauhoittuisi pian, ei muuten jaksa tuota valvomista (sanoo umpiväsy urpo, joka roikkuu taas netissä vaikka pitäisi olla nukkumatin mailla)

Eipä mitään uutta tänne, etova olotila jatkuu lyhyin tauoin aamusta iltaan. Kuvotus on raivostuttavaa :headwall: vaan minkäs sille mahtaa, mikään ei tunnu auttavan. Nyt nukkumaan, jotta jaksaa aamulla lähteä töihin..
Kepsukka+salamatkaaja
 
Mäkin voisin hypätä mukaan. Aika laiska olen kirjoittelemaan, tulee aina vaan luettua muiden juttuja =) Mulla siis olis neljäs tulossa ja laskurin antaa lasketuksi ajaksi 2.8. Meillä on sellainen kohta suurperhe minä 34 v, lapset -03, -04 ja -08, lisäksi meillä vaihtelevasti majailevat miehen lapset 7 v ja 14 v. Vilinää siis riittää.
 
Jos MäOisinSä
Nyt mä muistan mikä oli inhottavin vaiva raskausaikana.
Se on levoton olo yöllä ettei saa nukuttua.Ei tiedä miten päin olisi.Väsyttää mutta on sellaista valveunta koko ajan :ashamed:

JMOS + Rv 5+4
 
JMOS ultran hinnaksi taitaa tulla n. 150e. Yritän ite saada sen työterveyshuollon piikkiin tai jos saisi edes osan siitä sillä kuitattua. Mulla on molemmat aiemmat lapset syntyneet naikkarilla, joten kolmosen kanssa on luonnollisesti sama tuttu paikka. :)
 
Jos MäOisinSä
Sintyli Aika kallista kyllä. Mä aikoinaan vertailin hieman noita hintoja.Femedessa tais olla n. 70e tuo ultra. Mehiläisessä oli 80e kun kävin tyttöä odotellessa. Sitten useassa oli yli 100e. Nuissa hinnoissa siis laskettuna kelakorvaus pois .
 
Poksis, viikot paukkuu tänään :)
Olen muuten myös menossa tuohon ultraan yksityiselle viikoilla 8+2 ja maksettavaa jää n. 100e. Jatkotutkimukset maksavat myös, mutta toivon että pääsisin niihin julkisella puolella, istukkanäyte maksaa yli 600e yksityisellä eikä sitä tehdä edes täällä, vaan pitää käydä Helsingissä. :/
Oireista... mulla tulee toisinaan pahoinvointikohtauksia,mutta onneksi suht harvoin ja toistaiseksi yökkiminen riittänyt. :x Viimeksi alkoi juuri näillä main kunnon etominen..

Enkelinäti ja Lapanen 6+0
 
Huoh... miten tämän huolen sais pois? Koko ajan pelottaa et jotain käy.
Testasin tänään aamulla uudelleen. Plussaa näytti, mutta edelleen tosi haalee. Mulla on ollu pitkät kierrot (34-36 päivää ) ja ovistutentumukset oli selkeet 13.-14.11 ja peittoja heiluteltiin 14.11. Eli nyt ois oviksesta 18 päivää ja erittäin herkkä testi on edelleen haalea??? Alavatsalla on hieman sellasta juilintaa, on ollu jo viikon, mutta ei muita oireita...
 
Mitenkäs te muut ootte pysyny terveinä? Tuntuuko, että raskaus on heikentänyt vastustuskykyä?

Mä oon ihan ihmeissäni tän sairastelun vuoksi. Ensin virtsatulehdus jollaista ei ole ikinä ennen ollut, nyt yskä ja lämpöä. Käskivät työterveysasemalla lähtemään kotiin lepäämään pariksi päiväksi. En ole juurikaan koskaan kipeä ja nyt oikeen huomaa, kuinka vastustuskyky on sanonut itsensä irti :headwall:
 
Mä kans oon saanu sen sikainfluenssapiikin jo ennen tätä raskautta. Sain sen jo n. kuukausi sitten oman työni/opiskelun vuoksi. Mä oon ollu kyllä ihan terveenä mut koko ajan sellane olo niinku olis tulossa sairaaks ja tänäänki kuumetta mitannu jo useasti. Mulla kans ongelmia ton nukkumisen kans, oon illalla niin väsyny et meinaan nukahtaa pystyyn ja yritän mennä heti nukkumaan ku saan tytönki nukkumaan. Mies tekee paljon iltavuoroja. kun se on kotona niin meen monesti jo ennen tyttöä nukkuun. Site yöllä taas herään joskus aamuyöstä ja pyörin ja pyörin.. vaikka on väyny niin uni ei tuu.. viime raskaudessa oli sama homma. Nyt menin vahingossa lukeen jotai keskenmeno palstoja niin en varmaan saa ens yönä unta ku mietin nyt kaikkia.. oon muutenki niin paniikissa koko ajan et kaikki ei oo hyvin ja et tää onki vaan tuulimuna.. Oireita ei mitään erikoisempia ole edelleenkään. Ens viikolla sitte neuvola ja tota varhaisultraa en ole vielä varaillut. Hyvää joulunodotusta ja vauvanodotusta jokaiselle!!
 

Yhteistyössä