muita chihun emäntiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chihuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jeps täällä on pari chihua pyörimässä jaloissa. Molemmat uroksia ja toinen tuli taloon pari viikkoa sitten ja pojilla alkoi heti kilpaa kuseskelu :headwall: :headwall: :headwall:

Löytyihän muitakin,mukavaa =) Myös meidän "esikoiselle" on jo kertynyt ikää 12v ;) ja nuoremmat chihut on 7v ja reilu 1v. Nautitaan viimeisistä kunnon ulkoilukeleistä! Kohta alkaa talvi ja tassut palelee :/

Hei !
Minulla haaveissa chihuahua hauveli joskus !!! :heart: :heart:
Kerran meillä kyläili tällainen tytteli ja oli niin ihana, että ihastuttiin koko perhe tytyyn ja rotuun.

Meillä on ollut iso sekarotuinen koira ja siitä opin, että iso koira ei ole minun ja meidän perheen juttu.

Kertokaa lisää rodusta !
Mites paljon pennut maksaa ?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 12:59 aijde kirjoitti:
Täällä meillä asustelee cincuja kaksi kappaletta; ukkeli Tarmo n.9v,väriltään harmaa ja tytsä Saavi n.2v.joka on väriltään standard.
Minkäs värisiä teidän "lapsokaiset" ovat?

:laugh: Nyt kyllä nauran täysin itselleni!!! Tehän vallan keskustelittekin KOIRARODUSTA,itse kyllä kirjoitin CHINCHILLASTA! No,inhimillinen erehdys! :ashamed:

Niin Tarjalle vielä.. Meillä on haussa kaverille chihu-tyttö toisen chihun kaveriksi. Jos etsit pikkuisille hyvää kotia niin laita ihmeessä meiliä niin jutelllaan lisää! Kaverin perheessä on ollut chihuja jo 13 vuotta eli ei ole hetken päähän pisto. chiru@suomi24.fi Toki voit muutenkin laittaa viestiä,chihuista riittää aina juttua!! :)

Kaksi lasta meillä (5v ja 3,5v). Hyvin on sujunu! Koiria oli talossa jo ennen lapsia eli tenavat on niihin tottunut jo vauvasta asti. Yksi pentue ollaan kasvatettu ja sekin sujui ongelmitta :)

Tarkkana saa tietenkin olla ja ainahan se riippuu vähän lasten ja koirienkin luonteista miten lähtee menemään,mut jos alusta asti on rajat molemmilla niin kyllä se yhteiselo ihan hyvin sujuu =)

Meillä pyörii kotona tällä hetkellä kymmenen chihua,"onneksi"vain kaksi omaa,eli pentuja talossa. Lapsi löytyy myös(poika 1v3kk)ja toimeen tullaan.En kyllä pikkulapsiperheeseen chihua suosittele koska lapset eivät voi sitä käsitellä(jos ei käsitystä omista voimista),eli meillä toimii koska arvonsa tunteva rouvamme pitää itse puolensa ja pöhkö teini-ikäinen kundi juoksee pakoon...
Pentujen hinnat liikkuu aikalailla 900-2000 välillä,halvemmat onkin tavallisesti sitten näitä venäjältä tuotuja pentuja millä väärennetyt paperit enemmän sääntö kuin poikkeus.
Itse olen tästä pentueesta myynyt nartut hintaan 1300 ja pojat 1100.
Nämä pennut eivät ole siitä halvimmasta päästä,mutta niillä onkin todella hyvät paperit ja ovat lupaavia näyttelyjä silmälläpitäen.
Apulasta löytyy ilmoitukseni vielä yhdestä uroksesta joka on vapaana,ja pennuthan ovat luovutusikäisiä tämän kuun lopussa
:)

Yhteistyössä