M
Miä
Vieras
Johan on pahapäisiä emäntiä tänään täällä. Tukka senkun pöllyää ja sähinä käy
Pittää vähän löysätä leidit ettei verisuoni pamahda :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Ettekö työ niä? Kaikki on näpit jonkun kurkulla :saint: Toisella on maissinaksu nenässä ja toinen on työntänyt Pilttipurkin väärään reikään :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Ettekö työ niä? Kaikki on näpit jonkun kurkulla :saint: Toisella on maissinaksu nenässä ja toinen on työntänyt Pilttipurkin väärään reikään :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä muten olen.![]()
Johtuu vain noista v.itun alkavista menkoista. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä muten olen.![]()
Johtuu vain noista v.itun alkavista menkoista. |O
Ja mulla on nyt menkat :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Mä olen kuullut, että hyvillä ja läheisillä ystävillä alkaa menkat tulla samaan aikaan, mutta että palstalaisilla!!Onkohan kuin monella samanlainen kierto
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Mä olen kuullut, että hyvillä ja läheisillä ystävillä alkaa menkat tulla samaan aikaan, mutta että palstalaisilla!!Onkohan kuin monella samanlainen kierto
![]()
Se oliskin jännää aikaa kun kaikilla palstalaisilla olis menkat yhtäaikaa :kieh: :kieh: (Paitsi tietty raskaana olijat, mut nehän on aina kiukkuisia)