ei ole mitään asiaa mutta teenpä nyt aloituksen ihan vaan aikani kuluksi

hähää, mä voinkin datailla tässä norttoni huulessa koko ajan, ja kalja kädessä, ja musa soi. Vähän niinku sellanen nettikahvila tai oikeestaan nettijuottola =)

tänä aamuna tein lähtöä töihin ja pakkasin tavaroita kassiin, mm. tupakka-askin. 4v. poika katseli vieressä ja totesi että äiti lähtee töihin polttamaan tupakkaa :laugh: selitin, että kyllä äiti tekee töissä muutakin kuin vain polttelee tupakkia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Minäpä tuun tähän ketjuun kertomaan, kun en omaakaan ala tekemään, että tuli ihan älytön ikävä entisiä työkavereita :'( Minä haluan nähä niitä. Minä haluan takasin sinne töihin :'( :'(

mulla kans välillä on entisiä duunikavereita ikävä. Varsinkin niitä kenen kanssa ajelin keski-euroopassa, meillä oli niin *itun mahtavia bileitä välillä lybeckin kämpillä...

Missä tai millä alalla olit duunissa?

Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
tänä aamuna tein lähtöä töihin ja pakkasin tavaroita kassiin, mm. tupakka-askin. 4v. poika katseli vieressä ja totesi että äiti lähtee töihin polttamaan tupakkaa :laugh: selitin, että kyllä äiti tekee töissä muutakin kuin vain polttelee tupakkia :whistle:

Meidän vajaa 3v lulee et äiti ei töissä tee muuta kun syö. Mä pakkaan aina ruokaa mukaan kun lähden töihin. Poika leikkii välillä et hän lähtee töiihin ja pakka mukaan jotain autoja ja muuta roinaa. Kun siltä kysyy mitä hän pakkaa mukaan niin vastaus on et ruokaa ja kun kysyy mitä sä siellä töissä teet niin vastaus on että hän syö. Mun pitäs varmaan opettaa sille et kyl äiti tekee muutakin töissä, sillon kun äiti ei syö niin äiti tekee koulutöitä, palstailee ja pelaa nettipelejä. Siinä sivussa äiti sit tekee välillä sitä ihan oikeeta työtä. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
Minäpä tuun tähän ketjuun kertomaan, kun en omaakaan ala tekemään, että tuli ihan älytön ikävä entisiä työkavereita :'( Minä haluan nähä niitä. Minä haluan takasin sinne töihin :'( :'(

mulla kans välillä on entisiä duunikavereita ikävä. Varsinkin niitä kenen kanssa ajelin keski-euroopassa, meillä oli niin *itun mahtavia bileitä välillä lybeckin kämpillä...

Ihan oli töpselihommissa, kaapeli tehtaalla...cableguy :D
Mutta se porukka oli ihan mahtava, jopa sitä ärsyttävntä tyyppiä tuli ikävä, hää kuitenki kuulu porukkaan.
En ehtiny olla siellä töissä kun reilun vuoden, mutta ottivat porukkaan, ninku omansa. Viimesenä työpäivänä, tiiminjohtaja viereisestä tiimistä sano mulle, että vituttaa kun kaikki hyvät tyypit joutuu lähtemään.Se oli tarkotettu mulle, ja se lämmitti sydäntä.

Voi että mulla on ikävä sinne :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ihaa-79:
Alkuperäinen kirjoittaja jospa tytöt sitten :
On se ihanaa kun lapset puhuvat ajallaan, jo 3v pitkiä juttuja. Eipä meillä vaan. :-(

meillä 2 wee höpöttelee ummet lammet tosin on tyttö mut puh umeillä poikaki nuorena jo

Muistelen et siskontyttö oli ihan "olemattoman" ikäinen kun puhui jo.
Itsellä pojat alkaneet puhua vasta 4v jälkeen. Siskolla ihan samanikäiset pojat puhuvat, mitä vaan. Tytöt meillä puhuneet ajallaan.
4v aloittaa maanantaina päiväkodin, eikä vielä montaa sanaa puhu. Sikäli outo, kun ymmärtää kaiken, mitä hänelle puhutaan. Näyttää mm kadonneet tavarat, AINA. Tänään näytti 5v isoveljelleen mikä on dvd, menemällä kaapille ja ottamalla dvd esiin. Isoveli kysyi, mimmonen dvd?

Alkuperäinen kirjoittaja karloss:

Ihan oli töpselihommissa, kaapeli tehtaalla...cableguy :D
Mutta se porukka oli ihan mahtava, jopa sitä ärsyttävntä tyyppiä tuli ikävä, hää kuitenki kuulu porukkaan.
En ehtiny olla siellä töissä kun reilun vuoden, mutta ottivat porukkaan, ninku omansa. Viimesenä työpäivänä, tiiminjohtaja viereisestä tiimistä sano mulle, että vituttaa kun kaikki hyvät tyypit joutuu lähtemään.Se oli tarkotettu mulle, ja se lämmitti sydäntä.

Voi että mulla on ikävä sinne :'(

No varmaan...

Mä olisin viime kesänä päässy kaapelitehtaalle töihin trukkikuskiks, mut sitten kun selvis et se paikka olis ollu joko hyvinkään/riihimäen? pisteessä totesin, että mulla tulee vähän vitullisen pitkä työmatka. Koska hain keskelle suomea töihin
:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja jänskää:
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa-79:
Alkuperäinen kirjoittaja jospa tytöt sitten :
On se ihanaa kun lapset puhuvat ajallaan, jo 3v pitkiä juttuja. Eipä meillä vaan. :-(

meillä 2 wee höpöttelee ummet lammet tosin on tyttö mut puh umeillä poikaki nuorena jo

Muistelen et siskontyttö oli ihan "olemattoman" ikäinen kun puhui jo.
Itsellä pojat alkaneet puhua vasta 4v jälkeen. Siskolla ihan samanikäiset pojat puhuvat, mitä vaan. Tytöt meillä puhuneet ajallaan.
4v aloittaa maanantaina päiväkodin, eikä vielä montaa sanaa puhu. Sikäli outo, kun ymmärtää kaiken, mitä hänelle puhutaan. Näyttää mm kadonneet tavarat, AINA. Tänään näytti 5v isoveljelleen mikä on dvd, menemällä kaapille ja ottamalla dvd esiin. Isoveli kysyi, mimmonen dvd?

:laugh: lapset ne kuitenki osaa ittesä jotenki tuua ilmi

Yhteistyössä