jee :xmas: nyt tupakille ja jos sitten vielä vähän aikaa notkuisi täällä
on vaan niin pirun BOOOOORIIING |O
on vaan niin pirun BOOOOORIIING |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Minäpä tuun tähän ketjuun kertomaan, kun en omaakaan ala tekemään, että tuli ihan älytön ikävä entisiä työkavereita :'( Minä haluan nähä niitä. Minä haluan takasin sinne töihin :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:tänä aamuna tein lähtöä töihin ja pakkasin tavaroita kassiin, mm. tupakka-askin. 4v. poika katseli vieressä ja totesi että äiti lähtee töihin polttamaan tupakkaaselitin, että kyllä äiti tekee töissä muutakin kuin vain polttelee tupakkia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Minäpä tuun tähän ketjuun kertomaan, kun en omaakaan ala tekemään, että tuli ihan älytön ikävä entisiä työkavereita :'( Minä haluan nähä niitä. Minä haluan takasin sinne töihin :'( :'(
mulla kans välillä on entisiä duunikavereita ikävä. Varsinkin niitä kenen kanssa ajelin keski-euroopassa, meillä oli niin *itun mahtavia bileitä välillä lybeckin kämpillä...
Missä tai millä alalla olit duunissa?
Alkuperäinen kirjoittaja jospa tytöt sitten :On se ihanaa kun lapset puhuvat ajallaan, jo 3v pitkiä juttuja. Eipä meillä vaan. :-(
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa-79:Alkuperäinen kirjoittaja jospa tytöt sitten :On se ihanaa kun lapset puhuvat ajallaan, jo 3v pitkiä juttuja. Eipä meillä vaan. :-(
meillä 2 wee höpöttelee ummet lammet tosin on tyttö mut puh umeillä poikaki nuorena jo
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Minäpä tuun tähän ketjuun kertomaan, kun en omaakaan ala tekemään, että tuli ihan älytön ikävä entisiä työkavereita :'( Minä haluan nähä niitä. Minä haluan takasin sinne töihin :'( :'(
mulla kans välillä on entisiä duunikavereita ikävä. Varsinkin niitä kenen kanssa ajelin keski-euroopassa, meillä oli niin *itun mahtavia bileitä välillä lybeckin kämpillä...
Missä tai millä alalla olit duunissa?
Ihan oli töpselihommissa, kaapeli tehtaalla...cableguy![]()
Mutta se porukka oli ihan mahtava, jopa sitä ärsyttävntä tyyppiä tuli ikävä, hää kuitenki kuulu porukkaan.
En ehtiny olla siellä töissä kun reilun vuoden, mutta ottivat porukkaan, ninku omansa. Viimesenä työpäivänä, tiiminjohtaja viereisestä tiimistä sano mulle, että vituttaa kun kaikki hyvät tyypit joutuu lähtemään.Se oli tarkotettu mulle, ja se lämmitti sydäntä.
Voi että mulla on ikävä sinne :'(
Alkuperäinen kirjoittaja jänskää:Alkuperäinen kirjoittaja ihaa-79:Alkuperäinen kirjoittaja jospa tytöt sitten :On se ihanaa kun lapset puhuvat ajallaan, jo 3v pitkiä juttuja. Eipä meillä vaan. :-(
meillä 2 wee höpöttelee ummet lammet tosin on tyttö mut puh umeillä poikaki nuorena jo
Muistelen et siskontyttö oli ihan "olemattoman" ikäinen kun puhui jo.
Itsellä pojat alkaneet puhua vasta 4v jälkeen. Siskolla ihan samanikäiset pojat puhuvat, mitä vaan. Tytöt meillä puhuneet ajallaan.
4v aloittaa maanantaina päiväkodin, eikä vielä montaa sanaa puhu. Sikäli outo, kun ymmärtää kaiken, mitä hänelle puhutaan. Näyttää mm kadonneet tavarat, AINA. Tänään näytti 5v isoveljelleen mikä on dvd, menemällä kaapille ja ottamalla dvd esiin. Isoveli kysyi, mimmonen dvd?