Muita äitejä jotka eivät halua kuin yhden lapsen..

Meillä on tarkoitus pysytellä yhden lapsen pesueena. Tiedä sitten miten mieli muuttuu mutta näin on ainakin tässä vaiheessa. Alunperin en halunnut lapsia lainkaan (siis nuorempana), joten en enää sano mitään että ei ei ei tule. :LOL:
 
Saanko kysyä miksi vain yksi lapsi? Ihan siis uteliaisuudesta.

Itse en ole varma vielä, haluanko pojalle sisaruksia vai en. Luultavasti haluan, ehkä siksi että itsellänikin on sisaruksia ja siksi se tuntuu luonnolliselta. En kuitenkaan varmaksi mitään sano. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Saanko kysyä miksi vain yksi lapsi? Ihan siis uteliaisuudesta.

Itse en ole varma vielä, haluanko pojalle sisaruksia vai en. Luultavasti haluan, ehkä siksi että itsellänikin on sisaruksia ja siksi se tuntuu luonnolliselta. En kuitenkaan varmaksi mitään sano. :)
Jotenkin tuntuu,että ei ole tarvetta. Sitten ehkä sekin,että tässä maailmassa on paljon lapsia ilman äitiä ja minä onnellisena täällä pyöräyttelen kakaroita. Toisaalta tahdon tarjota lapselleni kaiken,siis rakkautta ja taloudellista turvaa..en tahdo että hänen täytyy jakaa se kenenkään kanssa. Itselläni on 2 veljeä eikä heistä ole ikinä minulle mitään iloa ollut.Miehellänikään ei ole kuin siskopuolia.
 
Kelpaako mukaan jos useamman lapsen saaminen ei ole omasta tahdosta kiinni?
Eli 1 on ainokainen hänkin. Enää en jaksa hoidossa juosta ja sitä yrittämistä, testejä......
Onnellinen näinkin.

Toinen saa tulla jos on koskaan tullakseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Meillä on tarkoitus pysytellä yhden lapsen pesueena. Tiedä sitten miten mieli muuttuu mutta näin on ainakin tässä vaiheessa. Alunperin en halunnut lapsia lainkaan (siis nuorempana), joten en enää sano mitään että ei ei ei tule. :LOL:
Haha..näin oli mullakin: ensin ei lapsia, sitten yksi...nyt nuita on kaksi tuolla sängyissään ja siihen kyllä jää. :kieh:
 
täälläkin on ainukainen... ainaki vielä. Itekki kuulun tähän "minä en lapsia aio tehdä"-kastiin... ei ku siis kuulUIN :p Vaan nyt tuolla köllii tyttötyllykkä tuolla pahnan pohjalla. Ei sitä tietysti tiedä, mitä elämä vielä eteen heittää, mutta luulenpa, että se on nyt siinä. Eip siinä miun mielestä paljon muuta sitten, kun huolehtia vaan, että lapsi saa niitä sosiaalisia suhteita solmittua.
 

Yhteistyössä