Muistutus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se mitataan virallisten sairaalan ohjeiden mukaan aina kainalosta! Ettette sitten mene sorkkimaan sitä mittaria sinne peräsuoleen ja vahingoittamaan limakalvoja samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miten niin? Meillä mitataan peräsuolesta, paitsi isommilta kainalosta.

Koska sairaaloissa näin ohjeistetaan ja siellä kerrotaan myös, että neuvolan ohjeistus peräsuolesta on vanhanaikanen. Oikea lukema tulee kainalosta ja näin ollen ei ole vaaraa, että vahingoitettaisiin peräsuolta.

Pepusta oon mitannu, mut meinasin hommata korvamittarin seuraavaa sairastelua varten. Tolta on ihan turha yrittää kainalosta, ei kestä mittari siellä hetkeäkään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Niin ja piti vielä lisäämäni, että taysista synnärillä opastivat kyllä mittaamaan pepusta. ;)

ja vuosi oli mikä? Ainakin vuodesta 2009 lähtien taysissa ohjeistettu kainalosta ja lapsi pidetään paikallaan tai sitten mitataan, kun nukkuu.

Sattaa olla näin, mutta onhan suolen kuumeraja aina ollutkin korkeampi, ei kai kukaan kainalo lämpöön sitä vertaile. Eikä sitä mittaria ole tarkoitus tappiin asti sinne laittaa, mutta käytännöt varmaankin muuttuu. On vaan mun mielestä kätevämpi pienillä lapsilla

Korvamittari ei välttämättä toimi ihan pienellä. Ei ainakaan meillä ole toiminut ja on ihan laatu mittari. Siinä on myös se, et jos korvat erittää paljon niin silloin ei myöskään välttämättä toimi ihan kunnolla

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja !!:
Muistakaa myöskin, että suppo laitetaan tylppä puoli edellä!

Siis oikeesti...onko tää totta. Nyt kylmää pahemman kerran... :o :snotty:

koskaa en oo suppoa käyttänyt. Lue käyttöohjeet?

Mä en ole käyttäny noita suppoja myöskään, annan mieluummin nestemäistä panadolia..

Mutta muistan täällä olleen keskustelun, jossa tuosta oli tarkemmat tiedot ja tosiaan: se pitäs laittaa tylppäpää edellä.

Yhteistyössä