Muistettiinko sinua?

  • Viestiketjun aloittaja =(((((
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä mua muistettiin. Sain kukkia, suklaata ja ihanaa hajuvettä :heart:

Mutta vaikkei olis muistettu, en mä kuitenkaan kostamaan lähtis. Voisin sanoa miehelle, että pahoitin mieleni kun ei mitenkään noteerattu, mutta en silti samaa tekisi rakkaimmalleni.
 
sain
Aamiaisen sänkyyn rakkaitteni saattelemana, ja yllätykseksi ruukkuruusun vielä kun mies tuli koiran kanssa lenkiltä. Huomioitakoon että lapsi on vasta 6kk ja ei itse osaa tehdä näitä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Parempi olis ajatella niin että isänpäivänä muistaa niin toinenkin sitten ens kerralla ehkä ymmärtää muistaa sua kun huomaa miten kivaa se on. Negatiivinen kierre ei ainakaan auta.
Ei toiminut eksän kanssa.Muistin häntä joka vuosi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Parempi olis ajatella niin että isänpäivänä muistaa niin toinenkin sitten ens kerralla ehkä ymmärtää muistaa sua kun huomaa miten kivaa se on. Negatiivinen kierre ei ainakaan auta.
Useimmat miehet ei koe sitä niin voimakkaasti kuin keskivertonainen, joten ei mies siitä välttämättä osaa tehdä tarvittavia johtopäätöksiä.
 
Sain valkokultaisen sydänkorun ja tietty kahvia ja kakkua sänkyyn. Mies toi korurasian vaavin sylissä, eli poika vähän niin kuin antoi se äidille :heart: Alkuillasta käytiin syömässä hyvää ruokaa.
 
...
Minähän pahoitin mieleni sitten kunnolla eilen aamulla. Oltiin anoppilassa, jossa myös miehen siskon perhe. Minä sitten siinä katoin kun anoppi tietysti sai kortit ja lahjat, samoin ukon sisko. Tiesin kyllä etten vielä lahjaa saa, vasta tällä viikolla... Mutta sitten, ei edes korttia poitsulta, olis riittäny jos mies olis ymmärtäny että olis poju voinu piirtää edes äipälle jotain.. Meni aamupäivä itkiessä...
 

Yhteistyössä