Muisteluja taasen (Pieni Juho pääskyni 6.6.2006-6.6.2006)

  • Viestiketjun aloittaja "Jepulisko"
  • Ensimmäinen viesti
Yksvaan, neljän äiti
[QUOTE="Jepulisko";23921052]
"Kirjallisuudessa on raportoitu 70luv viimeksi tapauksia jossa kone on piirtänyt äidin sykkeitä sikiön sijaan. Näin voi kuitenkin käydä todella harvoin jos sikiö on menehtynyt, mutta osaava ammattitaitoinen henkilökunnan pitäisi havaita tälläinen tapahtuma" samassa lausunnossa luki myös lopussa "Synnytyksen hoito ei vastaan lähellekkään nykystandartin mukaista synnytyksen hoitoa."[/QUOTE]

Eli lapsi oli JO kuolllut?
 
Sanattomaksi tällainen laittaa. Ja ajattelemaan, kuinka onnekas olen, kun minulla neljä tervettä lasta. Täällä kyyneleet valuu valtoimenaan ja meidän neljä vuotias juuri tuli tähän, ja alkoi silitttää ja nyt sitten itken vielä enemmän. Sanoi, että näin äitikin aina tekee, kun häntä itkettää. :heart:
 
"jeps"
[QUOTE="Inhimillinen tekijä";23921256]Harmi että olet kuullut pelkkää paskaa. mä olen itse synnyttänyt kuusi lasta kyseisessä paikassa ja olen erittäin tyytyväinen.[/QUOTE]

jos synnytyksessä kaikki hyvin ja moitteetonta, sairaala on varmasti erinomainen. mutta jos jokin on pielessä...
 
"joku"
Ja sitten toiset saa keisarinleikkauksen vaan sen takia koska vähän pelottaa tai ei halua synnyttää normaalisti, on tää maa niin epäoikeudenmukainen. Surettaa ja pistää melkeen vihaksi ap:n puolesta
 
tuttu paikka
Synnytin tuossa sairaalassa. Ponnistusvaihe alkoi samaan aikaan kuin viereisessä huoneessa. Kätilöitä paikalla yksi, ja viereinen huone ehti ilmoittaa ensin. Hänen synnytys hoidetiin siis ensin.

kun kätilö ehti paikalle, en kokenut enää tarvetta ponnistaa.

Lapseni syke myös heikkeni. Ulkomaalainen lääkäri kutsuttiin paikalle, ja hän harkitsi hätäsektiota. Lopulta sitä ei tehty. Napanuora oli monella solmulla, mutta onneksi ilmeisesti vain löysät ja ilmeisesti napanuora oli tarpeeksi pitkä . Synnytin terveen lapsen.
 

Yhteistyössä