Muisteluja taasen (Pieni Juho pääskyni 6.6.2006-6.6.2006)

  • Viestiketjun aloittaja "Jepulisko"
  • Ensimmäinen viesti
Jaksamista sinulle. Tuo taitaa olla sellainen asia minkä kanssa voi oppia elämään, mutta ei voi koskaan unohtaa.

Onneksi sait hyvästellä lapsesi ja haudata hänet. Sukulaiseni ei aikoinaan saanut hyvästellä lastaan, eikä edes haudata itse.
 
"veeras"
Minäkin muistan tarinasi niin elävästi,olin juuri tullut nyytin kanssa sairaalasta ja itkin hormooni päissäni tapaustanne kauan ;(

Voimia,kauheesti olet joutunut kokemaan ja menettämään,halaus <3
 
Ei tälläiseen voi mitään sanoa..

Pystyn vain kuvittelemaan sen tuskan, mutta mitään siitä tiedä en, niinkuin moni muukin, täälläkin itkettiin vuolaasti teidän puolestanne.


Voimia tähän päivään. :hug:
 
voimia paljon
Ensinnäkin voimia ap:lle, koko perheelle ja sukulaisille ja muille läheisille. Kovia olette kokeneet, pitäkää yhtä ja tukekaa toisianne vielä pitkään.

Vihaksi pistää moinen toiminta kätilöiltä...tähän tulisi hyvin loukkaavaa tekstiä, mutta saan hillittyä itseni hieman. Lähinnä tekisi mieli käydä vähän juttelemassa näiden hoitajien ja lääkärien kanssa, että vittu on pätevää porukkaa kyllä. Hoitoalalle mahtuu vaikka minkälaisia paskatyöntekijöitä... Jonka olen joutunut itsekin todistamaan hoitajana ollessani.
 
"minä"
Voimia!

Toivon koko sydämestäni, että olette saaneet tarpeeksi apua ja tukea tämän asian käsittelyyn. Usein vertaistuki on parasta tällaisissa tilanteissa. Joku, joka on kokenut saman ymmärtää oikeasti, miltä tuntuu.
 
"huoh"
[QUOTE="huoh";23925756]Odottelinkin jo, koska joku mielisairas eksyy tänne.
Mene hoitoon säälittävä ihmisraunio.
140 ja 141.[/QUOTE]

Onneksi sen idiootin viestit poistettiin.
 
"mii"
osanotto suruun, uskon, että jossakin tuolla rajan takana, tapaat lapsesi vielä. Odottaessasi jälleen tapaamisen päivää, he leikkivät keskenään, vailla ihmisyyden tuskaa ja huolta! voimia.
 
"vieras"
Ensinnäkin voimia ap:lle, koko perheelle ja sukulaisille ja muille läheisille. Kovia olette kokeneet, pitäkää yhtä ja tukekaa toisianne vielä pitkään.

Vihaksi pistää moinen toiminta kätilöiltä...tähän tulisi hyvin loukkaavaa tekstiä, mutta saan hillittyä itseni hieman. Lähinnä tekisi mieli käydä vähän juttelemassa näiden hoitajien ja lääkärien kanssa, että vittu on pätevää porukkaa kyllä. Hoitoalalle mahtuu vaikka minkälaisia paskatyöntekijöitä... Jonka olen joutunut itsekin todistamaan hoitajana ollessani.
Sairaalan ja hoitajien syyttely ei tuo lasta takaisin. Ap:lle :hug: toivottavasti olet löytänyt vertaistovereita. Meitä on. Kaikesta huolimatta elämä jatkuu.
 
"Mielipide"
[QUOTE="vieras";23925861]Sairaalan ja hoitajien syyttely ei tuo lasta takaisin. Ap:lle :hug: toivottavasti olet löytänyt vertaistovereita. Meitä on. Kaikesta huolimatta elämä jatkuu.[/QUOTE]

No ei varmasti tuokaan, mutta jos kyseessä on noinkin selvä hoitovirhe niin saa varmastikin syytellä niitä, jotka tekivät väärin. Vaikka loppuelämänsä ajan. Se on ainakin edes viimeinen oikeus, jos ei muuta oikeutta saanut lapselleen. Helvetti. :(
 
"vieras"
Tää on melkein surullisinta ja koskettavinta mitä olen ikinä lukenut tältä palstalta. Aihe on erityisen kamala, mutta ap:lla on myös erityinen taito kirjoittaa tuntemuksiaan niin, että ne välittyvät suoraan lukijoille .
Ei mitään pateettisuutta, mutta toisen tuskan ja menetyksen tunteet voi tuntea lukemalla hänen tekstiään. Toikin on lahja. Että pystyy välittämään tunteensa muille.
Mä olen itkenyt todella paljon. Yleensä mua on todella vaikea saada itkemään. Nyt en pysty lopettamaan sitä :(
Voimia sinulle ap. Sekä myös pienen Juhon ja hänen siskonsa isälle.
Uskon kuitenkin, että tapaatte vielä lapsenne joskus, jollakin tasolla.
Mä uskon että kuolemaa ei ole.
 
"piia"
otan osaa suruusi. Itsellä jouduttiin raskaus keskeyttämään 23.4-11 viikkoja oli 22+5. oli kyllä kova paikka. sikiöllä oli vaikea asteinen rakennevika kallossa.(enkefaloseele). jaksamisia sinulle <3
 

Yhteistyössä