Beep
Voi vinde, näin kovassa kuumeessa sitten tästä painajaisia, että jättikivi rullasi päälle enkä päässyt karkuun.
Voi vinde, näin kovassa kuumeessa sitten tästä painajaisia, että jättikivi rullasi päälle enkä päässyt karkuun.
Tää tais olla Kasmasiinin yksi ohjelmista.Erkkimerkit! En muista itse ohjelman nimeä, mutta ohjelmaa juonsi Heikki Holopainen ja siinä oli tarkoitus kerätä näitä erkkimerkkejä. Tuli muistaakseni joskus 80-luvulla..
Tottakai leikittiin, nimi tuli aina ponin kuvan mukaan, eli tää oli Kirsikka"Leikitäänkö little poneilla?"
Mulla oli mm. tämä.
Ne uudet on muuten huomattavasti rumempia kun nää alkuperäiset.
Sain isosiskoilta perintönä tuollaisen vaaleanpunaisen ja vaaleansinisen Harmi kun ei ole enää tallessa, ne oli kyllä niin paljon sievempiä kuin nämä nykyiset.Niin oli. Nää oli kyllä aivan ihania. Ne vauvaponit oli kaikista ihanimpia. Nämä:
Meillä lapset käyttävät näitä nykyäänkin
Voi että mä kaipaan niitä luokan yhteisiä hampilekurikäyntejä. Ei tarvinnu pelätä kun mentiin yhdessä
Muistatteko vielä näitten maun?
Muistatteko ne vauvaponin vaunut? Ne oli aivan ihanat! Hitto kun nekin on pitäny hukata |O Mä sain ne kun kävin ekaa kertaa elämässäni Tampereella ja oli ekaa kertaa hotellissa yötä. Me mentiin sinne sellasella "kummitusjunalla" mikä oli ulkoo maalattu jotenkin. Ja siellä oli jotain merirosvoja yms. Musta on kuva kun itken yhen merirosvon eessä ja se vaan nauraa Pelkäsin sitä ihan kauheesti. Olikohan edelliskesänä kun näin kyseisen merirosvon Jyväskyläläisessä baarissa, hyvin tunnisti ilman kostyymiakinNiin oli. Nää oli kyllä aivan ihania. Ne vauvaponit oli kaikista ihanimpia. Nämä: