No mä en meinannu muistaa. Hain hakusanalla Balle Ramstedt...Muistaa.
No mä en meinannu muistaa. Hain hakusanalla Balle Ramstedt...Muistaa.
Justiinsa se. En muistanu nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24799886:riisipaperilamppu?
Ja näitä roikku sit joka paikassa. Oli kaulakoruna ja repun vetoketjuissa jne...
Ettei vaan ohjelman nimi ollu Erkkimerkki. Mut hyvä ohjelma oli. Tosin en enää muista sisältöö sen tarkemmin.Erkkimerkit! En muista itse ohjelman nimeä, mutta ohjelmaa juonsi Heikki Holopainen ja siinä oli tarkoitus kerätä näitä erkkimerkkejä. Tuli muistaakseni joskus 80-luvulla..
Erkki-merkki | Muistikuvaputki | yle.fiEttei vaan ohjelman nimi ollu Erkkimerkki. Mut hyvä ohjelma oli. Tosin en enää muista sisältöö sen tarkemmin.
kerhopullo! :heart:
Meilläkin soitettiin nokkahuiluja vuosiakausia, mutta mä en muista enää tuostakaan opetuksesta yhtään mitään enkä osais enää moista soittaakaan. Ei oo hajuakaan enää että mikä on edes c-duuri.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24793920:Nokkahuilu on halpa ja sillä on helppo opettaa perus c-duurin soittaminen.
Mä muistinkin hämärästi nämä, mutten riittävästi että olisin osannut edes kuvaa hakea. Kiitos muistosta!
Meillä tyttö on tokaluokalla ja heillä on nämä käytössä matikan tunnilla lisätehtävänäMä muistinkin hämärästi nämä, mutten riittävästi että olisin osannut edes kuvaa hakea. Kiitos muistosta!
Tuo voi ollakin jossain jemmassa. Lapsilla tais olla, ovat 70-lukulaisia.Mäkin yritin muistella sisältöä, jotain tämmöistä siellä oli:
Kuu on aivan kummissan...
Ja:
Ankka vettä loiskuttaa..
Sade on niin ihanaa....
Kauheeta, toi on kaikki mitä muistan.
80-luvulla oli sellaisia tenava-askartelupaketteja. Iso pahvinen littana paketti, ilmeisesti jonkinlainen sarja. Muistan, että yhden kansi oli oranssimusta ja joku mustalla lapsen ääriviivat tms. Tuli esimerkiksi jouluaskarteluille omansa.Meillä tyttö on tokaluokalla ja heillä on nämä käytössä matikan tunnilla lisätehtävänä