Muistatteko nämä? Laittakaahan tekin muistoja kuvina. =)

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
Tuo voi ollakin jossain jemmassa. Lapsilla tais olla, ovat 70-lukulaisia.

Vai onko vanhempi tuo kirja?
En osaa sanoa kuinka vanha itse kirja on, mutta olen syntynty 70-luvulla, ja tuo oli miellä lapsena. Mutta siis ihan leikeissä. Oliskin hauska jos löytäisit sen ja voisit kirjoittaa vähän sisältöä tänne. Yritin kauheasti miettiä, mutten muista. Jotain bambia siellä oli, ja etanalla hyvä olo...kolo juttuja. Mutta ei vaan muista.
 

Tämä me katsottiin meidän ala-asteen ekassa (ehkä myös ainoassa) elokuvaillassa, joka pidettiin koulun kellarissa kouluajan ulkopuolella.
Ja sitten sinne oli järkätty rintamerkkikone ja kaikki sai tuomistaan kuvista tehdä niitä itselleen.

Ei se varmaan just tollanen ollu mut kumminki.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Muistoja heräsi
Kuka muistaa rinGo-puhelimen? Ostin silloin heti, kun tuli markkinoille. Melkein kaikilla oli sellainen...soittoäänestä tunnisti :D

Muistan vielä hyvin merenneito-karkin, valkoisen jakkaran missä oli punainen nahkainen päällinen,Hellaksen täytesuklaan, meidän auton, kun olin n. 10v. Takana ei ollut edes turvavöitä, sinisen iso tupsuisen ringette-piponi. Mihinköhän se mahtoi hukkua?
Mikä se yks olikaan..Joku Fido Dido-hahmo. Kellä kaikilla oli sellainen paita?

Kuka muistaa sen Luhta-mainoksen missä näytteli se yks tyyppi Miami Vicestä?
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Kaulin
Alkuperäinen kirjoittaja Muistoja heräsi;24802344:
Kuka muistaa rinGo-puhelimen? O
Muistan kun kaverini ensipuhelin oli RinGo. Hän näytti sitä koulussa, ja illalla yritin lähettää hänelle tekstiviestin. Ihmettelin kun en saanut mitään vastausta, joten laitoin vielä muutaman viestin lisää. Koulussa seuraavana päivänä tyttö sanoi minulle, ettei sillä voi tekstata :D
 

Yhteistyössä