Muistatteko hyvin oman kännykkänumeronne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Muistan, mulla on hyvä numeromuisti. Muistan helposti aika paljon kaikkia numeroita.

Peesi. Lisäksi pääsin aikoinaan Radiolinjalla valitsemaan numeroni melko vapaasti, joten otin sellaisen jossa on peräkkäisiä numeroita.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Ei tuo oikein päässä pysy!
Siksi kirjoitan sen aina paperille jos soitan jonnekin missä kysytään numeroa.
Ja on se tallessa kännykässäkin että voin sieltä luntata jos tarttee jonnekii lisätä omaa numeroa :D :ashamed:
en ole sentään ainoa, jolla on oma numero muistissa :D

muistan kun on sama numero ollu 10 vuotta, kenenkään muun numeroa en muistakkaan. edes pankkikortin tunnusta en meinaa muistaa, joutuu miehelle soittamaan että mikäs se oli...

Nykyään joo, mutta aluksi se oli vaikeaa...
Miehelläni on muuten sama numero kun minulla, mutta yksi numero siellä välissä on eri. Esim. minulla 6, niin miehellä 5... =) Aluksi sekin oli vaikeaa, että kumman numero oli kumpi... B)

Muistan kyllä. Mulla on ollut toinen numero yli 12 vuotta ja toinen on niin helppo, että sitä ei voi olla muistamatta. Muistan myös miehen ja monien ystävien numerot, mutta lasten numeroista mulla ei ole mitään käryä :whistle:

mulla ollut sama numero 11vuotta niin aika kivasti sen muistaa jo : ) Muutenkin mulla on ällistyttävän hyvä numeromuisti, muistan useimpien numerot ulkoa..

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Muistan, mulla on hyvä numeromuisti. Muistan helposti aika paljon kaikkia numeroita.

Montakos erilaista numerosarjaa muistat? :D

Tuli tuossa nopsasti mieleen

6 kännykkänumeroa
7 lankanumeroa, joista suurin osa ei ole ollut käytössä ainakaan 10 vuoteen
kaksi kirjastokortin numeroa
kaksi kirjastokortin salasanaa
sähköpostin salasana
kaksplussan salasana
vanha kirjastokortin numero
kaverin vanha kirjastokortin numero
noin 15 vuotta sitten viimeksi käytetty vanha lähikaupan tiliasiakastunnus
oma tilinumero ja kolme läheisten tilinumeroa