Vali vali vali taas... Nyt pitsan tilauksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Simputti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Simputti

Aktiivinen jäsen
21.09.2006
1 971
1
36
Siis minä en ymmärrä miksi nämä ulkomaalaistaustaiset pitserian pitäjät eivät ole ikinä väärässä :/ ?
Esimerkki yksi. Tilasin pitsan ja tilasin pitsan nimeltä Julia niin sain Romeon ja pitsanpyörittäjä väitti kivenkovaan kun soitin että varmasti tilasin Romeon. Mies oli vieressä kun tilasin ja hän kyllä kuuli kun sanoin että julia...
Esimerkki kaksi. Tilasin tarjouksen kaksi pitsaa ja limpparin 15 euroa. Pitsat tuli mutta ei limsaa. Soitimme pitseriaan ja sanoimme että limsa puuttuu. Juu ei olla kuulema tilattu limpparia. Joo... Kun kaksi pitsaa saisi kuljetettuna 12:lla eurolla niin tokihan minä kannatuksen vuoksi maksan 15 euroa Ja taas oli meidän oma moka...
Esimerkki kolme. Pyysin lisätäytteeksi aurajuustoa, sain ananasta... Ja taas olin varmasti pyytänyt ananasta.
Kaikki on ollu eri pitserioita. Tilaamme kuitenkin pari kertaa kuussa pitsaa joten minusta on kiva että on paljon vaihtoehtoja jos joku nyt ajattelee että minä jotenkin rasistisesti ajattelen. Ilman ulkomaalais voimia pitseriat olis tosi vähissä.
Sekin että se joka ottaa tilauksia niin voisi edes tyydyttävästi puhua suomea, ettei jäis semmosta epäselvyyttä että ymmärsikö se sen meidän tilauksen...
Mutta tältä pohjalta tällä kertaa

Alkuperäinen kirjoittaja yökötys:
tilaa kotipitsasta niin saat suomalaista ja ilman outoja lisukkeita.en enää kaikkien juttujen jälkeen tilaa ulkomaalaisilta pitsaa

kotipistan pitsat on karseita... ja palvelu surkeampaa kuin näissä ulkomaalaistaustaisten paikoissa joissa olen käynyt.

Meillä on kaiketi turkkilaiset jotka pyörittä tuota Pizzataxia ja mistään muualta en suostu ikinä enää tilaamaan. Huonoa tuuria tai tosiaan sitä väärinymmärrystä. Nythän kohta voi tilata netin kautta niin on sittne todistusaineistoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mulla oo ollut mitään ongelmia, missä kaupungissa asut?

Helsingissä joten meillä on näitä pitserioita. Kotipitsan pitsoista en tykkää, jotenkin nihkeesti niitä täytteitä...

Tuli vielä mieleen semmonen että hain kerran baarireissun jälkeen pitsan ja väsyneenä nappasin vain sen laatikon mikä minulle annettiin. Kotona sit huomasin että sain kasvispitsan... Varmaan kiva ylläri sille joka sai mun lihaisan pitsan...
Mut mun moka sekin kai oli kun en tarkistanut

Meillä saa vääntää meidän osoitetta aina ihan vähintään kymmeneen kertaan. Se kuullaan poikkeuksetta väärin ja sitten huonoimmassa tapauksessa ne pitsat harhailee ties missä.
Ja aina tilataan samasta paikasta, siitä ainoasta joka tänne toimittaa. Sanokaas miten voi oikein selkeästi sanoa Lakki??
;) :D

Meillä on kyllä maailman paras pizzeria tuossa lähellä, taivaallista pizzaa ja kebabia vääntää turkkilaiset veljekset.. yks niistä kyllä ei tajua suomea kovinkaan kummoisesti ja kerran tuli väärä pizza (minä kun olen hankala asiakas ja lisäilen tai poistan tavaraa listapizzoista..) No äkkiä se väänsi meille uuden ja saatiin silti sekin pizza kaupan päälle joka oli väärin tehty. Mies söi sen mielellään. Nykyään tosin ei ole tullut mokia kun tilaan aina samasta pizzeriasta ja melko varmasti vakitilauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Me saatiin pari kertaa pizzaa jossa ananas oli käynyttä/pilaantunutta. Ei enää osteta niiltä. kun mies valitti, niin ne tarjos sille töitä. :o

Noo... Ottikos homman vastaan?
Tuli tuossa mieleen kun haettiin työkkärin sivuilla pitsakuskia, niin paljonkohan maksettas palkkaa?

Me saatiin pari kertaa pizzaa jossa ananas oli käynyttä/pilaantunutta. Ei enää osteta niiltä. kun mies valitti, niin ne tarjos sille töitä. :o

:laugh: :kieh:

Meidän pitäisi tilata tänään iltaruuaksi pizzaa :snotty:
Kyllä ne muuten osaa sössiä tilaukset ihan kotipizzassakin... mun pannupizza on aina melkein muuttunut tavalliseksi matkan varrella |O

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:

Noo... Ottikos homman vastaan?
Tuli tuossa mieleen kun haettiin työkkärin sivuilla pitsakuskia, niin paljonkohan maksettas palkkaa?

Juu ei se halunnut sinne töihin. Huu, voi vaan kuvitella, miten sitä bisnestä pyöritetään jos pitsatkin tehdään vanhoista raaka-aineista.

Yhteistyössä