Muistatteko hyvin oman kännykkänumeronne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Ei hemmetti... :laugh: :laugh: :laugh: olin taas kuin orava palmupuussa, kun tilasin pitsan. Kun en ikinä soita itselleni, meni varmaan useita minuutteja, että sain sanottua oman numeroni :laugh: :laugh: :laugh: Enkä edelleenkään ole vatrma, että luettelin numerot oikein :ashamed: :ashamed:

Muistan. Se onkin ainut jonka osaan vaikka unissani ja takaperin. Mutta kysypä muiden perheenjäsenten :ashamed:
Mutta siis töissä tulee päivittäin hauskoja tilanteita kun kysyn asiakkaan numeroa... sitä sitten kaivetaan kissojen ja koirien kanssa..... :D

Muistan sekä oman, että oman työkännyn numeron, työnro on helppo muistaa, kun meidän kaikki työnumerot alkaa 09:llä ja sit se itse numero alkaa 310. Sekä muutaman muun (opettelin porukoiden numerot, kun en pojan isän kuoleman jälkeen osannu ambulanssimiehille mitään numeroa sanoa, mihin voisivat soittaa).

Miten te muistatte oman numeronne? Mulla on toi numppa ollut jo yli 10 vuotta enkä ole kertaakaan soittanut itselleni. En vaan kertakaikkiaan muista,mikä mun numeroni on :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Miten te muistatte oman numeronne? Mulla on toi numppa ollut jo yli 10 vuotta enkä ole kertaakaan soittanut itselleni. En vaan kertakaikkiaan muista,mikä mun numeroni on :ashamed:

Varmaan juuri siksi, kun mullakin on toi sama numero ollut yli 10 vuotta. Se oli silloin niin uutta ja ihmeellistä, mä olin nuorempi ja parempimuistinen... :whistle:

Joo, muistan sen niin hyvin, että eilen kun soitin yliaikaiskontrolliaikaa Tyksiin ja multa kysyttiin henkilötunnusta niin luettelin oman kännyn numeron :laugh: Millään en muistanut omaa henkkaria, oli pakko luntata lopulta neuvolakortista :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Varmaan juuri siksi, kun mullakin on toi sama numero ollut yli 10 vuotta. Se oli silloin niin uutta ja ihmeellistä, mä olin nuorempi ja parempimuistinen... :whistle:
Mulle on sitten mitä ilmeisimmin iskenyt myös dementia. Muistan kyllä loistavasti vuodelta 1967 lankapuhelimeni numeron, mutta en kännykkäni numeroa vuiodelta 2008.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Mulla on ollu tuo numero kans yli 10v. Sillon se oli mun ja miehen yhteinen kännykkä ja piti soittaa siihen. Lisäksi on pitäny antaa numeroa eteempäin. Ja ehkä myös se nuoruus helpotti muistamista =)
Muistan myös vanhan lankapuhelinnumeromme ja muutaman kaverinkin.

Ei tuo oikein päässä pysy!
Siksi kirjoitan sen aina paperille jos soitan jonnekin missä kysytään numeroa.
Ja on se tallessa kännykässäkin että voin sieltä luntata jos tarttee jonnekii lisätä omaa numeroa :D :ashamed:

Muistan ukon, iskän, kummin numerot ainakin ulkoa. Esikoisen ja äitini numeroita en :ashamed:

Yhteistyössä