Muistatteko hyvin oman kännykkänumeronne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistan yleensa todella hyvin. MUistan vielakin Kiinan, Jenkkien seka Suomen kaikkien meidan kannykkanumerot. Totaalinen muistinmenetys on Singaporen numeroiden kanssa. Niita en koskaan oppinutm enka kotinumeroa enka postinumeroa. Outoa |O

Se on ainoa numero, jonka muistan. Tai miehen numero menee myös yleensä oikein. Ja muistan kyllä meidän vanhan lankapuhelimen numeron, meinaan yhä ensin kirjoittaa sen, kun numeroa kysytään. Samoin vanhempieni lankanumeron, jota ei ole ollut varmaan yli 10 vuoteen käytössä ja anopin lankapuhelinnumeron. Lapsien numeroista ei ole hajuakaan, ne on näppärästi pikavalintoina ja sitten jossain paperilla laatikonpohjalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Muistan, mulla on hyvä numeromuisti. Muistan helposti aika paljon kaikkia numeroita.

Montakos erilaista numerosarjaa muistat? :D

Hmm.. pistitpä pahan kyssärin :D

-oma, isännän, esikoisen ja keskimmäisen kännynumerot (kuopuksen numeroa ei vielä ole tarvinnut opetella), ja muita kännynumeroita n. vajaa 10 kpl
-meidän vanhan lankapuhelimen numeron, yhteisen ensimmäisen kännymme numeron, mun ja isännän lapsuudenkotien lankanumerot, työpuhelinnumerot
-töissä mulla on neljä eri käyttäjätunnusta salasanoineen eri ohjelmiin, lisäksi kotona kolmen sähköpostin tunnukset ja isännän salasana tietokoneelle
-kaksplussan, elloksen, netanttilan, ja parin muun saitin tunnukset
-kaksi tilinumeroa, nettipankin käyttäjätunnus ja salasana
-oman perheen hetut (eli 5kpl) ja isän, äitin ja siskoni hetut

Lisään vielä, jos jotain tulee mieleen :D

muistan oman, miehen, mutsin, systerin ja jotenkin faijan plus niiden kiinteän nron. Exänkin jotenkin. Jos oikein kaivelis niin saattais jokunen nro vielä muistua mieleen, mutta huonosti...

Yhteistyössä